Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Club One kortilla matkan varaamisesta

Vierailija
04.08.2014 |

Tilanne on nyt se, että olen tänään varamassa matkaa Tallinnaan kahden viikon päähän. Puolisoni ei ole liitettynä Club One kortilleni ja mietin, saanko bonuspisteet myös hänen matkastaan jälkikäteen, jos liitän hänet kortilleni kuitenkin ennen matkaa? Kortille voi liittää yli 18-vuotiaita henkilöitä vain paperisella lomakkeella ja lomakkeessa on kohta jossa sanotaan: "Mikäli olet lähdössä matkalle, kirjoitathan tähän Tallink Siljalta saamasi matkavarausnumeron sekä matkan lähtöpäivän (Huom! Vain tulevat matkat, lomakkeen käsittelyaika n. 1 vko lomakkeen lähettämisestä)" Itse tulkitsisin tuon niin, että bonuspisteet puolisostani lisätään pistesaldooni hänen kortille liittämisensä yhteydessä.

Kokemuksia, tietoa asiasta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä...olen kyllä saanut bonuspisteet kaikista tekemäni varauksen henkilöistä ilman mitään korttiin liittämisiä. Nettiin vaan korttinumero siihen missä sitä kysytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:30"]Siis mitä...olen kyllä saanut bonuspisteet kaikista tekemäni varauksen henkilöistä ilman mitään korttiin liittämisiä. Nettiin vaan korttinumero siihen missä sitä kysytään.

[/quote]

Anoppini sanoi samaa, mutta sivuilla taas lukee selkeästi, kuinka perheenjäsenet täytyy olla liitettynä kortille, että pisteitä kertyisi. No toivotaan, että kaikista pisteet tulee, saisin pysymään kortin hopeatasolla tällä reissulla! :)

Ap

Vierailija
4/5 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa molemmilla kortit, ja kun esikoinen täytti 18, hänellekin tuli automaattisesti rinnakkaiskortti (minä olen ns pääkortinhaltija).

Vierailija
5/5 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa pisteitä jälkikäteen, molemmilla pitää olla kortti varatessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi