Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Ellos ole laittanut alennusprosenttikoodeja aikoihin??

Vierailija
04.08.2014 |

Ymmärrän tämän aleajan, mutta yleensä niitä alennusprosentteja tulee tosi usein.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 11:32"]

Sit on suuttunu mullekin. Katoin just "omat tarjoukseni" eikä ollut mitään.

[/quote]

Elloksen uutena strategiana on saada ihmiset kirjautumaan sisään ja tekemään heräteostoksia ilman alennuksia.

Eivätkä ne alennuskooditkaan autuaaksi tee. Luvattu postimaksuttomuus ei pitänyt paikkaansa ja nyt toisella kerralla alennusta ei olisi annettu laisinkaan vaikka koodi olikin. En tilannut.

Elloksen tunnuslause "Tämä tarjous ei koske sinua" pitää totisesti paikkansa. Onneksi on olemassa muitakin kauppoja eli goodbye Ellos!

Vierailija
2/24 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellos ei ainakaan mulle ole lähetellyt koko kesänä mitään kuvastoja/alennuslappusia, vasta viime perjantaina tuli joku mainos. Olen tyytyväinen, yhteen aikaan niitä tuli joka viikko :/ Oli rasittavaa aina viskellä niitä roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli 5 alennusta, jotka olivat voimamassa. Ja huomasin, että synttärilahja meni sivusuun... arvo 37 €

Vierailija
4/24 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt nyt syyskuun lopulla samaa asiaa, mutta siis tossa loppukesästä, elokuussa - syyskuun alussa oli parikin "ilmainen toimitus" alekoodia noilla alennuskoodi-sivuilla, samoihin aikoihin kun ap kyselee. Tilasin toisella verhot ja toisella  ulkoiluvaatteita.

Nyt olen odotellut että tulisi -50% koodi Elloksen Outletistä, siten voi tehdä todella hyviä löytöjä.

Vierailija
5/24 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee joka lauantai tekstarilla joku alennus.

Vierailija
6/24 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin juuri talvikenkiin alekoodin, osta 80e saat 30e alennusta. Mulla on vielä muitakin koodeja. Mm. Osta 90 e saat 30 e alennusta.

Vierailija
7/24 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin näkyy Elloksen sivuilla vielä Outlet tällä tavoin: http://www.ellos.fi/outlet/fyndshop

Vierailija
8/24 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt on näemmä voimassa tällainen koodi: 305851

20% alennus tilauksestasi

Voimassa 06. lokakuuta 2014 asti

Vähintään viiden tuotteen tilauksille ilmainen toimitus. Minimitilaus 25€. Alennuskoodi koskee vaatteita, kenkiä, asusteita, kodintekstiilejä, sisävalaisimia, tapetteja ja mattoja. Ei koske alennustuotteita. Ei voi yhdistää muihin tarjouksiin tai etuihin.

Mutta aika paljon pitää tilata (5 tuotetta) että saa ilmaisen toimituksen.

Vierailija
9/24 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 08:41"]

Olen ihmetellyt nyt syyskuun lopulla samaa asiaa, mutta siis tossa loppukesästä, elokuussa - syyskuun alussa oli parikin "ilmainen toimitus" alekoodia noilla alennuskoodi-sivuilla, samoihin aikoihin kun ap kyselee. Tilasin toisella verhot ja toisella  ulkoiluvaatteita.

Nyt olen odotellut että tulisi -50% koodi Elloksen Outletistä, siten voi tehdä todella hyviä löytöjä.

[/quote]

Oletko huomannut että Elloksen Outlet on lopetettu?

Vierailija
10/24 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli postiin alekoodi viikko sitten

Vierailija
11/24 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee alennuksia joka viikkoa, mutta tilaankin ellokselta tosi paljon.Joka kuukausi jotain. En ehdi käydä kaupoissa niin tilaan sieltä lähes kaiken:)

Vierailija
12/24 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri Outletista jotta ei oo lopetettu! Itselläni on tällä hetkellä 6(!) käyttämätöntä tarjousta ja niitä tulee koko ajan lisää sähköpostiin. Noin kuukausi sitten tilasin talvitakin tollasella "40 % kalleimmasta tuotteesta ja ilman toimituskuluja"- tarjouksella. 

Vierailija
13/24 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on suuttunut sulle jostain.

Vierailija
14/24 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 11:30"]

Ehkä se on suuttunut sulle jostain.

[/quote]

Jos ei kohta laita, en leiki sen kanssa enää ikinä.

ap

Vierailija
15/24 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit on suuttunu mullekin. Katoin just "omat tarjoukseni" eikä ollut mitään.

Vierailija
16/24 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tarjouksia, eikä postilaatikkoonkaan ole aikoihin tullut yhtään nivaskaa. Tosin ne ärsyttävätkin, mutta kaupanpäällisten houkuttelemana vois joskus kyllä tilata, niitä ei kai koskaan näe suoraan netissä?

Vierailija
17/24 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mullekaan tullut mitään alejuttuja sieltä pitkään aikaan

Vierailija
18/24 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasii lippulappuja sai siwasta eilen

Vierailija
19/24 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olenkin Elloksen paras kaveri. Saan jatkuvasti aleviestejä sähköpostiin.

Vierailija
20/24 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat jättää ne paperiset katalogit lähettämättä ja laittaisivat niitä alekoodeja silläkin rahalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi