Ihanaa, huomenna kampaaja :)
En ole maaliskuun jälkeen käynyt, nyt menen ja leikkautan pituudesta+ kerroksellisuutta+otan väriä.
Ah, en malta odottaa 😊🥰
Kommentit (11)
Ihanaa kun pääsee hemmottelemaan itseään. Voi kun itsekin pääsisi kampaajalle mutta ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun pääsee hemmottelemaan itseään. Voi kun itsekin pääsisi kampaajalle mutta ei ole varaa.
Harmi, minulla onni, että löysin kampaajani joskus 15v sitten ja hinnat maltillisia vaikka pk-seudulla ollaankin, kaikki tuo mitä mainitsin kustantaa vain 80€.
Nyt on mennyt iso summa lapsen kotoa muuttamiseen joten tämän olen ansainnut vain itselleni.
Ap
Mulla varattu aika 2 vk päästä
Kiitos koronan oli yli vuoden tauko.
Leikkattavaa on otan myös värin ja raidat❤️
Mitä väriä meinaat ottaa? :) mulla on ihan hirveä juurikasvu, 20cm vaaleanruskeaa omaa väriä ja loput vaalennettua. Tarvitsisin väriä tähän itsekin!
Minäkin haluaisin kampaajalle, mutta tulisi ihan liian kalliiksi lompakolle. Tukka kun on melkein napaan saakka.
Oma sävyni on hieman toffeemaisen ruskea, mutta punaiseen vivahtava ja olen tuota punaisuutta korostanut värissä, se on nappi sävy minulle, iholleni ja silmilleni ja löytynyt kampaajani ansiokkaan työn tuloksena=sekoitus ruskeasta+3 eri punaisen sävystä.
Hiusteni pituus hieman yli leuan ja takaa hieman pidempi. Se mitä nyt olen etsiskellyt on itselleni sopivat hiustuotteet, koska viimeisen 3v aikana hiusteni taipuisuus on lisääntynyt huomattavasti ja pienellä avustuksella ne on jopa melko kiharat.
Ap
Kylläpä teki terää, suosittelen 😃!
Ap
Minullakin on pian:) Menkää vähävaraiset opiskelijalle, jos kaupungissa on sellainen mahdollisuus, on halvempaa. ja ainakin tähän asti olen ollut aina tyytyväinen lopputulokseen heilläkin. Ja itse kyllä vaan leikkuutan, värjäykset teen itse ja sävyttää voi värishampoollakin joita saa marketistakin aika edullisesti. Mut aina se piristää just:)
Kivaa :)