Uuden mieheni kanssa syöminen on kuin sikailun suomenmestaruuskisat
Mies ei koskaan syö pöydän ääressä vaan menee sohvalle, jotta voi samalla plärätä läppäriä. Ruoka ahdetaan kitusiin lappamalla, pureskellaan suu auki niin nopealla vauhdilla kuin mahdollista. Paidan etumus ja koko suun ympärys on sotkussa kuin taaperolla. Kun lautanen on saatu tyhjäksi, huokaillaan kuin rankan urheilusuorituksen jälkeen.
Miehessä on toki kivojakin piirteitä, enhän muuten hänen kanssaan olisi. En vaan voi ymmärtää, miksi juuri minulle piti osua eteen tällainen sikailija. Kuulemma kukaan muu ei ole kritisoinut miehen ruokailutapoja, vaikka hänellä on takanaan useampia pitkiäkin parisuhteita.
Minun mielestäni kotona ei tarvitse syödä kuin ravintolassa, mutta ei tuollainen sikailukaan ole kivaa katseltavaa.
Olenko turhan nipo?
Kommentit (23)
Ja lisää. Mun ex joi maitoa suoraan purkista, laittoi takasin jääkaappiin. Seuraavalla mainostauolla haukkasi juustosta, takaisin kaappiin.
No et ole nipo. En kestäisi kyllä katsoa päivääkään. Eihän tuollaisen kanssa kehtaisi lähteä mihinkään ravintolaankaan eikä matkoille.
Hankala tilanne. On ihsn normaalia olettaa ja saa vaatia, että puoliso osaa peruskäytöstavat.
Ehkäpä näitten ääripäitten väliin mahtuu jotain normaalia...? 🙄