Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uuden mieheni kanssa syöminen on kuin sikailun suomenmestaruuskisat

Vierailija
25.07.2021 |

Mies ei koskaan syö pöydän ääressä vaan menee sohvalle, jotta voi samalla plärätä läppäriä. Ruoka ahdetaan kitusiin lappamalla, pureskellaan suu auki niin nopealla vauhdilla kuin mahdollista. Paidan etumus ja koko suun ympärys on sotkussa kuin taaperolla. Kun lautanen on saatu tyhjäksi, huokaillaan kuin rankan urheilusuorituksen jälkeen.

Miehessä on toki kivojakin piirteitä, enhän muuten hänen kanssaan olisi. En vaan voi ymmärtää, miksi juuri minulle piti osua eteen tällainen sikailija. Kuulemma kukaan muu ei ole kritisoinut miehen ruokailutapoja, vaikka hänellä on takanaan useampia pitkiäkin parisuhteita.

Minun mielestäni kotona ei tarvitse syödä kuin ravintolassa, mutta ei tuollainen sikailukaan ole kivaa katseltavaa.

Olenko turhan nipo?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele että eikö olisi pahempaa jos hän olisi joku pikkurilli pystyssä syövä hienostelija joka alkaisi sinuakin valistamaa pikkujutuista. Nyt on sentään kunnon alkukantainen mies.

Ehkäpä näitten ääripäitten väliin mahtuu jotain normaalia...? 🙄

22/23 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisää. Mun ex joi maitoa suoraan purkista, laittoi takasin jääkaappiin. Seuraavalla mainostauolla haukkasi juustosta, takaisin kaappiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole nipo. En kestäisi kyllä katsoa päivääkään. Eihän tuollaisen kanssa kehtaisi lähteä mihinkään ravintolaankaan eikä matkoille.

Hankala tilanne. On ihsn normaalia olettaa ja saa vaatia, että puoliso osaa peruskäytöstavat.