Häpeilettekö ostaa siteitä/tamponeja?
Olen lähes kolmekymppinen nainen, enkä ole tähän päivään mennessä oppinut ostamaan siteitä luontevasti. No ehkä häpeily on vähän vahva ilmaisu, mutta mielelläni en niiden kanssa kassalle mene jos siinä on jonoa ja erityisesti miehiä. Pyrin aina menemään kassalle kun siinä ei ole muita. Kerran ostaessani yösiteitä eräs mies tuijotti hämmentävän kiinnostuneesti sidepakettejani, oikeen pitkään ja hartaasti samalla kun pakkasi tavaroitaan. Todella ärsyttävää. Onko muita häpeilijöitä? Tiedän että täysin turha nolostelun aihe, mutta ei voi mitään.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 11:27"]Ikinä ei ole hävettänyt vaimolleni siteitä ostaa.
[/quote]
♡
Ei hävetä. Miehenikin ostaa mulle siteitä ja tamponeja jos pyydän, eikä häntäkään kuulemma hävetä.
on muuta miettimistä kuin repiä huolta tuollaisesta! Yritän kaupassa lähinnä muistaa ostaa siteitä ja tamponeja eikä hävetä yhtään!
No ei oo ikinä hävettänyt ja oon nyt 22v. En ymmärrä mitä noloa on noinkin arkisessa asiassa, suuremmalla osalla naisista kuitenkin on menkat...kondomitkin uskallan ostaa vaikka pikku lähikaupasta jos tarvii.
Miten kehtaatte sitten vessapaperia ostaa, sittenhän kaikki saa tietää että käytte tarpeillanne ja pyyhitte perseenne...
Enpä jaksa nolostella siteiden oston kanssa. Jos jolleki tulee yllätyksenä, että minulla(kin) naisena on menkat niin sitten kannattaa mennä kirjastoon ja opiskella hiukan ihmisbiologiaa.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:18"]
Enpä jaksa nolostella siteiden oston kanssa. Jos jolleki tulee yllätyksenä, että minulla(kin) naisena on menkat niin sitten kannattaa mennä kirjastoon ja opiskella hiukan ihmisbiologiaa.
[/quote]
Ei se varmaan kellekään yllätyksenä tule, mutta itseäni vähän hävettää se kun siitä tulee mieleen se alapää. Asiaa ei auta se, että joskus on tosiaan joku vähän juopunut äijänkutale kommentoinutkin ääneen kassalla ostoksiani. tyyliin "ai että VITTURÄTTEJÄ ostat, on rättiviikot menossa vai?"
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:18"]
[/quote]
Ei se varmaan kellekään yllätyksenä tule, mutta itseäni vähän hävettää se kun siitä tulee mieleen se alapää. Asiaa ei auta se, että joskus on tosiaan joku vähän juopunut äijänkutale kommentoinutkin ääneen kassalla ostoksiani. tyyliin "ai että VITTURÄTTEJÄ ostat, on rättiviikot menossa vai?"
[/quote]
Tuo nyt oli hävettävää vain sille juopolle.
Vähän nolottaa jos ostan vain niitä, mutta ruokaostosten yhteydessä ei. Koska jos ostan pelkästään siteitä (tai vaikka vain maitopurkin lisänä), niin sitten kaikki ympärillä olevat tietää, että jahas, tuolla on nyt ne päivät, enkä mä ehkä kaikille tuntemattomille halua niin henk.koht. asioita kertoa. Vaikka normaali asia onkin.
Ei hävetä ollenkaan. Joskus nuorempana ehkä vähän ihan ensimmäisillä ostokerroilla, mutta miks pitäis hävetä jotain noin arkista ostosta? Jos niin kovasti jotakuta nolottaa, niin vois hankkia kuukupin. Niitä saa tilattua netistäkin, joten siihen loppuisi ikiajoiksi kuukautissuojien vuoksi kaupassakäynti. Plussana vielä kaikki kupin hyödyt!
Ei hävetä, kerran joku porukka pojannulikoita (13-14v) samaan aikaan kassajonossa tuijottivat isoa määrää siteitä ja tamponeita (perheessä neljä naista, punapäivät aina samoihin aikoihin, hauskaa), pakatessani tavaroita pojat vitsailivat rättipäivistä ja öljynvaihtoviikoista "pitäis vaihtaa öljyt corollasta" ja antoivat merkitseviä katseita. Taputin poikaa olkapäähän, ojensin yösidepaketin, hymyilin kauniisti ja jatkoin matkaa. Sinne jäi nulikka haavi auki nolostuneena ihmettelemään naisten vaippoja :D oli ehkä vähän lapsellinen veto mutta kaikkea sitä nainen menkkapäissään tekee
Siteitä ei hävetä ostaa, mutta synnytyksen jälkeen tenat oli kyllä nolouden huipentuma. Teki mieli suunnilleen selittää kassalle miksi ostin niitä vaikka tiedän että sitä ei olisi voinut vähempää kiinnostaa..
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 10:59"]
Vielä enemmän hävettää ostaa vessapaperia. Se paikkaa.
Kuka nyt pyyhkii perseensä ja pimppinsä.
Voi kauheaa.
[/quote]
Minuakin ilettää! Onneksi en ole ainoa tämän kanssa =D ja siteitä sekä tamponeita ilettää myös ostaa. Ikää 25 vuotta