Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älypuhelinta käyttävät, lähetättekö enää tavallisia

Vierailija
04.08.2014 |

Tekstiviestejä vai käytättekö jotain viestipalvelua?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan tekstareita aika usein, koska WhatsApp-viestit ei aina mene heti perille. Mutta molempia käytän.

Vierailija
22/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia tekstareita lähettelen. En ole edes perehtynyt muunlaisiin palveluihin. Whatsappista olen kuullut tällä palstalla, mutta en itse sitä käytä enkä tunne ketään joka käyttäisi. Tosin aika vähän tekstareita ylipäätään käytän, kun soittaminen on minusta kätevämpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurella osalla kavereista on watsappi, mutta on myös monia joilla sitä ei ole ja heille tuleekin laiteltua ihan tavan tekstareita sitten. Samoin perheenjäsenille tulee laiteltua tavan tekstsreita.

Vierailija
24/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lähetä puhelimella kuin tavallisia tekstiviestejä, joskus multimediaviestejä (=lasten kuvia mummuille). Mua rassaa, ku nuo uudet sovellukset hyppii silmille ja jos ei oo heti lataamassa puhelimeen kaikkea, ni on kuin jotain alempaa kastia.. tai jos ei oo some-aktiivi.. en myöskään ikinä liitä puhelinta mihinkään avoimeen verkkoon..

Vierailija
25/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaattehan, että kaikkia älykännyköillä lähetettyjä viestejä ei voi lukea tavallisilla puhelimilla?

Mulle on tullut viime aikoina paljon sellaisia viestejä, joissa on vaan tieto " viestiä ei voi näyttää". En tiedä, millä ne on lähetetty, kun viesti on ollut kuitenkin pelkkää tekstiä, kun olen lukenut sen netin kautta.

Vierailija
26/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyille kavereille tulee lähetettyä whatsapp/viber -viestejä ja tietyille tekstaireita. Parin kanssa tulee juteltua facen kautta. Miehen kanssa aina yleensä face koska käyttää wifiä töissä koska signaalia ei juurikaan ole.

Vierailija
27/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita tavallisia tekstareita lähetettävä, kun kaikilla ei ole WhatsAppia tms tai välttämättä edes älypuhelinta.

Vierailija
28/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden kaa whatsappia mut vanhempien kaa tulee lähetettyy tekstareit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän