Älypuhelinta käyttävät, lähetättekö enää tavallisia
Tekstiviestejä vai käytättekö jotain viestipalvelua?
Kommentit (28)
Kyllä lähetän tekstareita. Kaikilla ei ole sitä älypyhelinta. Yksi syistä.
Kyllä varsinkin vanhempien kanssa tulee tekstailtua. Kaikilla ei kuitenkaan oo (vieläkään) älypuhelinta.
Mun puhelimen netissä on tällä hetkellä vikaa, ja tunnen oloni tosi vanhanaikaiseksi kun lähettelen tekstareita kaikille :D
En pidä Whatsuppin yksityisyydensuojasta, tai paremminkin sen puutteesta, joten en ainakaan sitä halua puhelimelleni.
Tekstiviestejä mieluummin. Tosin muls whatsapilla päivittäin, joidenkin kanssa.
En tosiaan enää mitään tavallista, vain erikoisviestejä. Tavalliset on ihan out. Käytän vain erikoishymiöitä, kirjaimetkin on niin last season.
Tavallisia tekstareita lähinnä tulee lähetettyä. Olen nelikymppinen ja useimmilla ikäisilläni tutuilla ei tunnu olevan whatsappia.
Lähetän tavallisia. Lapsillani ei ole Whatsappia
Lähetän enimmäkseen facebook-viestejä, jonkin verran myös tekstiviestejä. Vain muutamalla kaverilla on whatsapp, joten sitä käytän ehkä kerran kuukaudessa jos senkään vertaa.
rajaton tekstiviesti, rajaton netti, puhelut 500 min kuukaudessa
Whatsapp on turha. Tavalliset tekstarit menee kaikille eivätkä ne enää edes maksa mitään.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 10:46"]
rajaton tekstiviesti, rajaton netti, puhelut 500 min kuukaudessa
[/quote]
Onks tää joku ylpeyden aihe vai?
Mulla maksaa kaks euroo kuukaudessa 21mb/s netti eikä oo käyttörajaa. Joskus voi olla 5 euroakin kännykkälasku, jos oon ostanu kännykällä esim. batteryä.
Omassa tuttavapiirissä en tiedä ketään kuka käyttäisi WhatsUpia tai vastaavaa.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 10:48"]
Whatsapp on turha. Tavalliset tekstarit menee kaikille eivätkä ne enää edes maksa mitään.
[/quote]
Todella kätevää viestitellä operaattorin asetussivostolta, pakettiin kuuluvat tekstiviestit ei todellakaan ole mitään ilmaisia.
Montakos kymppiä kännykkälaskusi on, kiinnostaa tää ilmaisuus.
Ihan tavallisia tekstareita lähetän, mutta hyvin vähän kylläkin. Soitan mielummin.
En halua koko älypuhelinta, se "pilaa" niin monta asiaa elämässä.
Nyt kun tytär opetti äitinikin käyttämään wazzzappia, niin sitä tulee käytettyä.
Enää vain mieheni kanssa tekstaan. Näin me nörtit.
OT: en juurikaan enää soita kuin ihan läheisimmille. SE tuntuu vanhanaikaiselta.
Tuleehan niitä läheteltyä, kun kaikilla ei ole WhatsAppia.