Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alipainoinen ja haluan nostaa painoani noin 8kg seuraavan 3kk aikana

Vierailija
25.07.2021 |

Miten tämän voisi tehdä mahdollisimman terveellisesti? Ajattelin, että jos juo päivässä 1.5 litraa punaista maitoa (eli ison lasin joka aterian kanssa) niin tämä auttaisi asiassa. Jotain muita superruokia mitkä auttaisi painon nostamisessa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihooko jos syö kaksi annosta jos normaalisti syönyt vain yhden? Eli ottaa lisää yhden annoksen? ja sitten lisää vaikka kupillisen banaanilastuja ja pähkinöitä joka aterialle?

Vierailija
22/25 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma ikä lihottaa vaikkei muuttais mitään elintavoissa.

Eli  odottele ja elä rauhassa nin lihot.

Tuo kans tän palstan fakta.

Paitsi mun äiti on yli 50v ja on edelleen samanpainoinen kuin 16v eli 54kg. Ja hän on saanut kaksi lastakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko nostaa painoa noin nopeasti? Miksei vaikka 5kk joka olisi jo realistisempaa jos haluat painon pelkkänä lihaksena etkä läskinä

Jopa miehen steroidella on vaikee saada 8kg lihasta 5kk saati sitten säälittävältä naisella

Vierailija
24/25 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee smoothie ja laita sinne kaks ruokalusikallista kookos tai oliiviöljyä. Googlaa mass gainers. Itse käytän star nutrition vanillaa (menee alas helposti). Syö 7 kertaa päivässä, eli kaks aamupalaa, lounas, välipala, päivällinen ja kaks iltapalaa (näin tehdään syömishäiriöklinikalla).

Vierailija
25/25 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee smoothie ja laita sinne kaks ruokalusikallista kookos tai oliiviöljyä. Googlaa mass gainers. Itse käytän star nutrition vanillaa (menee alas helposti). Syö 7 kertaa päivässä, eli kaks aamupalaa, lounas, välipala, päivällinen ja kaks iltapalaa (näin tehdään syömishäiriöklinikalla).

Mitä jos on työtön ja ei oo varaa ostaa niin paljon ruokaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän