Riittäähän keksipaketti, jos piipahtaa tuttavapariskunnan mökille yhdeksi tai kahdeksi illaksi…?!?
Kommentit (19)
Puolikas paketti riittää hyvin. Lisäksi voi viedä kaksi tai kolme pillimehua.
Keksipaketti ja parinvaihto, oikein kiva juttu.
Pääasia ettet vie vessapaperia!! Tulee vielä väärää laatua niin saat viedä ne mennessäsi.
Kyllä se riittää paremmin kuin hyvin. Palstalla on mammat jo toistuvasti tuohtuneet, kun joltakulta kehdattiin ihan pyytää ostoslistalla tuotavaa, mökille kun kutsuttiin. Mökillä kuuluu vieraan saada täysi ylläpito. Piste.
Oikeasti mielestäni kohtelias vieras soittaa ja kysyy mitä voisi tuoda
Meinaatko syödä vain keksejä ja juoda järvivettä?
yksi suklaapatukka ,ja viikko siellä mökillä herroiksi.
😁
Pysykää mielummin kotona. Itse en kehtaisi noilla eväillä lähteä reissuun.
Ei riitä.
Pistä tuttavalle viestiä mitä voisit tuoda tullessasi, ja tuo sitten se.
Hyvä provo, mutta tehokkainta olisi jos et vie mitään ja vaadit kaiken. Nyrpistät joka ruualle ja ihmettelet, kun saunaa ei ole jo lämmitetty. Makaat laiturilla ja huudat lisää kaljaa. Hyvin se sujuu!
Vaikka kysyn mitä voin tuoda, vastaus on aina, ei tarvitse tuoda mitään.
juu kanntaaa ottaa teltta mukaan, ollan poistettu vieraspatjat ja uusia ei olla vielä ostettu
Minä vien keksikassin sis. 3 erilaista keksipakettia ja lisäksi kahvipaketin. Ne yleensä jääkin mun syötäviksi ja juotaviksi koska mökkipariskunta on vähän kaljaan menevää niin eivät ite niitä juurikaan kuluta. Toivosivat tietenkin kaljalavaa tai muuta alkoholijuomaa mutta kun ei ne minun elämään kuulu niin en muillekaan ala kaljaa kuskaamaan.
Riittää hyvin paitsi jos ovat amerikkalaisia
Tuliaiseksi mieluummin juotavaa, esim mehua.