Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Musta torni (dark tower) faneja?

Vierailija
04.08.2014 |

Heippa! Olis vaan kiva jutskaa aiheesta? Mä oon ihan kybällä fani vaikka pari viimeistä kirjaa olikin alamäkee... Loppu oli ilmiselvä.

Että terve vaan fani - sulla on sikahyvä lukumaku :)

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Eddieen enemmän ihastunut...

Vierailija
42/45 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suomennettu tuo viimeisinkin kirja, Tuulen avain nimellä löytyy ja voi että siinä olikin kotoisa ja tuttu tunnelma alusta loppuun! <3

Leffa on kai taas/edelleen/aina vaan haudattu idea, rahotuskuviot ei onnistuneet kun tuotantoyhtiö vetäyty pois tms. Enkä tiedä kuinka tuo leffaksi kääntyiskään.. Ainakin tarvittais useampi leffa tai sitten alusta asti tieto että leffaksi käännetään vain osa tarinaa jotta leffa osattaisiin tehdä niin ettei jää kesken. 

Luin lapsena paljon Kingiä, sitten teininä Tornin neljä ensimmäistä osaa jonka jälkeen kamala odotus että tuli jatkoa.. Nykyään en enää luekaan melkein yhtään noita ns kauhuKingejä mutta mm Under the Dome ja sitten se numerosarjakirja.. Mikä se nyt on sitten 22.11.63? Niissä on paljon samaa tunnelmaa kuin Torneissa ja pidän Kingin tavasta maalata kokonainen maailma kirjan sivuille. 

Mikä on teidän lempiosanne kirjasarjasta? Itsellä ensimmäinen ja viides varmaan, Callan sudet on jotenkin ihana kun porukka on koossa ja saavat olla sankareita :) Kuudes kirja on ihan kuraa mutta itse pidin viimeisestä osasta kyllä taas, surullinen kun mikä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen on minusta paras. Ostin joskus kirpparilta pokkarin jossa kolme ensimmäistä osaa yksissä kansissa. Meni vuosia ennen kuin aloin lukea kirjaa ja onneksi aloin :) oli pakko haalia kaikki muutkin osat kun jäin niin kovasti koukkuun :)

Vierailija
44/45 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapas minulle fanit, että miksi Tammen kovakantinen Revolverimiestä ei saa mistään ja käytettynäkin hinnat 100-200 egeä. Muut osat ostin a 5 euroa! Ja uutena!!

Vierailija
45/45 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 09:48"]

Kertokaapas minulle fanit, että miksi Tammen kovakantinen Revolverimiestä ei saa mistään ja käytettynäkin hinnat 100-200 egeä. Muut osat ostin a 5 euroa! Ja uutena!!

[/quote]Varmaan sit loppuunmyyty? Mullakin on kolme ensimmäistä yhteispokkarina ja loput erikseen kovakantisina.