Musta torni (dark tower) faneja?
Heippa! Olis vaan kiva jutskaa aiheesta? Mä oon ihan kybällä fani vaikka pari viimeistä kirjaa olikin alamäkee... Loppu oli ilmiselvä.
Että terve vaan fani - sulla on sikahyvä lukumaku :)
Kommentit (45)
Eikö muita?
DISAPPOINTED!!!!
(-Otto West)
Oh dear.....
Sori. Tottumaton mobiilikäyttäjä.
Innostuin jo että löytyy paljon faneja kun vastausten määrä kasvoi hetkessä =D
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 01:04"]Innostuin jo että löytyy paljon faneja kun vastausten määrä kasvoi hetkessä =D
[/quote]
No nii-i :) grrrwww
t. Ap (aka käsi)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 01:00"]Olin niin onnellinen kun tuli se uusi Dark Towers-kirja, vaikka siinä Roland keryoi vain tarinaa seurueelleen tuli niin kotoisa olo :)
[/quote]
Mikä uusi?
Serkkuni aina paasasi Mustasta Tornista ja harmitteli kun oli kirjoitettu vain kolme osaa. Itse aloitin lukemisen vasta kun seitsemäs kirja oli jo ilmestynyr, onneksi... En olisi mitenkään voinut odottaa vuosia että saa lukea lisää =D
Serkkuni ei kuitenkaan ikinä saanut tietää miten Rolandille kävi koska kuoli nuorena :(
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 01:00"]Olin niin onnellinen kun tuli se uusi Dark Towers-kirja, vaikka siinä Roland keryoi vain tarinaa seurueelleen tuli niin kotoisa olo :)
[/quote]
Mikä uusi?
[/quote] oöiko se joku wind through the keyhole... eiku anteeks, hetkinen, google kutsuu ja hidasta kännykällä :)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 01:00"]Olin niin onnellinen kun tuli se uusi Dark Towers-kirja, vaikka siinä Roland keryoi vain tarinaa seurueelleen tuli niin kotoisa olo :)
[/quote]
Mikä uusi?
[/quote] oöiko se joku wind through the keyhole... eiku anteeks, hetkinen, google kutsuu ja hidasta kännykällä :)
[/quote] Muistin oikein, The wind through the keyhole :) en tiedä onko suomennettu vielä.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 01:10"]Serkkuni aina paasasi Mustasta Tornista ja harmitteli kun oli kirjoitettu vain kolme osaa. Itse aloitin lukemisen vasta kun seitsemäs kirja oli jo ilmestynyr, onneksi... En olisi mitenkään voinut odottaa vuosia että saa lukea lisää =D
Serkkuni ei kuitenkaan ikinä saanut tietää miten Rolandille kävi koska kuoli nuorena :(
[/quote]
Too bad!
Ite luin kaikki sitä mukaan kun ne ilmestyi (englanniksi). En tykännyt myöskään parista viimeisestä mut pakkohan ne oli lukea. Saas nähdä tuleeko siitä leffasta ikinä mitään??? (harmi et Eastwood on liian vanha)
Olen lukenut kaikki muut paitsi viimeisen. Se odottaa minua tuolla hyllyllä :) Odotan jos joskus saisi sen verran omaa aikaa, että pystyisin rauhassa lukea sen.
Eastwood olisi kyllä niin paras... eikö jossain vaiheessa ajateltu Russel Crowea siihen? Onneksi ei tehty silloin elokuvaa.. ei vain sopisi ollenkaan siihen rooliin minusta :)
Parhautta!! Oon lukenut sarjan moneen kertaan, ja paranee!! King on nero!!
(ok, loppu oli huono, mitäs lakkas huumeiden käytön)
Toivon ettei tehtäisi elokuvaksi. Tai ainakaan en haluaisi sitä katsoa. Olen niin rakastunut omaan mielikuvaani siitä maailmasta, etten haluaisi nähdä siitä muiden versiota :)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 01:28"]Toivon ettei tehtäisi elokuvaksi. Tai ainakaan en haluaisi sitä katsoa. Olen niin rakastunut omaan mielikuvaani siitä maailmasta, etten haluaisi nähdä siitä muiden versiota :)
[/quote]
Sama!!!
Ei kukaan voisi näytellä Susania, tai Eddie'ä, tai ketään...
Velcro Fly on muuten paska biisi mut se komppi on kyllä makee.
Olisi niin siistiä jos jotenkin voisi nähdä minkänäköisiksi muut kuvittelee näitä =D
Paras!!! The mind boggles! Mite joku on nero!
Olen lukenut paljon Kingin kirjoja eikä vielä olle tullut yhtään vastaan josta en pitäisi. Mutta musta torni-kirjat on kyllä parhaita. Ja toinen suosikki kingiltä on uinu uinu lemmikkini.
Aaaah.. Roland on niiiiin seksikäs ;D
Eikö muita?
DISAPPOINTED!!!!
(-Otto West)