Olen noita
Onko täällä muita noitia? Tutustuin noituuteen ja päätin olla noita muutama vuosi sitten, enkä ole katunut päätöstäni hetkeäkään! Manifestoin päivittäin ja teen kristallitaikoja. Olen eklektinen noita.
Kertokaa omasta noituudestanne <3
Kommentit (187)
Luulitteko oman polun kulkijat että saatana hakee teitä sarvet päässä? Ei, lucifer oli kaunis ja älykäs valon enkeli joka myy ihmisille puolitotuuksia ja valheita.
Ketään ei viedä väkisin, jokainen saa itse valita.
Valkoisen valtaistuimen tuomiolla jokainen j myöntää että jeesus on kuningas ja silloin on myöhäistä katua.
Paholainen tietää että ihmisiin vetoaa uushenkisyyden ja noituuden nykyajan individualistiselle ihmiselle tarjoama "vaihtoehto valita itse", "minä tiedän mikä minulle on parasta", " 2 pahaa tuottaa yhden hyvän", "enhän minä vahingoita ketään" jne...
Ne on nimenomaan niitä puolitotuuksia
Mooseksen kirjan mukaan noituuden harjoittajat ja jälkeläiset jumala kiroaa.
pyytäkää jumalalta anteeksi ja kääntykää pahuudestanne.
Luukas 13
"ellette käänny olette tuhon omat"
Ihan oikeesti, tiedän ihmisiä jotka on seonnut gnostilaisia evankeliumeja ja noitagrimoireja lukiessa. VAROKAA
Mitä jos joku sanoisi että "tai no olen noita". Samat kirjaimet eri päin.
Keitä noita? (All the puns intended.)
Niinhän sinä luulet. Ei tosi noidat itsestään melua pidä. Kysymys on tietämisestä.
Jännä, että tähän on tuotu Raamattu mukaan. Raamatussahan on magiaa oikein kunnolla. Lukekaapa vaikka VT:stä miten ylipapit käytti uurimia ja tummimia, ja harjoittivat temppelissä seremoniallista magiaa. Jeesuksenkin kerrotaan käyttäneen erikoisia maagisia tapoja, kuten kirjoitti hiekkaan, käytti sylkeä parantaessaan sokean silmät yms. Helsingin yliopistolta voi tilata tutkimuksen Raamattu ja magia. Sen voi myös ladata pdf:nä ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että tähän on tuotu Raamattu mukaan. Raamatussahan on magiaa oikein kunnolla. Lukekaapa vaikka VT:stä miten ylipapit käytti uurimia ja tummimia, ja harjoittivat temppelissä seremoniallista magiaa. Jeesuksenkin kerrotaan käyttäneen erikoisia maagisia tapoja, kuten kirjoitti hiekkaan, käytti sylkeä parantaessaan sokean silmät yms. Helsingin yliopistolta voi tilata tutkimuksen Raamattu ja magia. Sen voi myös ladata pdf:nä ilmaiseksi.
Mitä jeesukseen tulee, jeesuksella oli jumalallinen voima. Jeesus on oikeastaan tämän arvioinnin ulkopuolella koska hän oli jumalan poika.
Vanhan testamentin uhri, puhtaus, rituaalisäädökset oli vanhan liiton aikaa ja tuolloin normaaleja käytäntöjä.
Ihmiset kämmi tuon liiton ja Jumala halusi tarjota uuden mahdollisuuden liittoon ja armahduksen parin vuosituhannen pahuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä juttu urim/tummim suhteen on vähän samanlainen asia kun poimia vanhan testamentin joku lause irti kontekstista niistä sodista mitä käytiin israelilaisten ja muiden kansojen välillä ja sanoa " noniin katsos jumala kannustaa väkivaltaan!".
Se ei ollut mikään tavallisen kansan juttu eikä sillä tavoiteltu todellisuuden muokkaamista mieleiseksi saatika jonkinlaista omaa hyötyä.
Voin kyllä selittää muitakin asioita koska akateemisesta oteestaan huolimatta tuo kirja on vähintäänkin epäilyttävä koska jeesuksen toimia verrattiin magiaan.
Magia on selkeästi kielletty raamatussa.
Nämä esimerkit ovat siis eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa ei ole magiaa, vaan Jumalan voima. Magia on sielunvihollisen " voima".
Raamattu kieltää ehdottomasti kaiken noituuden, ja magian. Se on epäjumalanpalvontaa, ja vastassa on demonit. Samassa kategoriassa kun spiritismi.
Pimeiden voimien kanssa ei ole leikkimistä!
Täysipitkä dokumenttielokuva noituudesta.
Mitä ajatuksia herättää?
Suomensukuisten kansojen noidat ovat olleet miehiä toisin kuin muualla Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Paha juttu.
Miksi?
Noitia linjoilla?
Löysin tämän ketjun vasta nyt. Olen eklektinen harmaa noita, työskentelen pääasiassa kuun vaiheiden ja tulielementin kanssa.En usko kolminkertaisuuden lakiin ja olen valmis tummemmankin magian harjoittamiseen, kun se on oikeutettua. Pyrin silloin palauttamaan kohteeni oman pahuuden hänen itsensä kärsittäväksi. Pääosin loitsuni liittyvät läheisteni suojeluun.
Lisään vielä, että kukaan ei tiedä minun olevan noita, ei edes oma perheeni. Olen korkeakoulutettu ja asiantuntijatyössä eikä ulkoisen olemukseni perusteella kukaan voisi päätellä asiasta mitään. T. 176
Mitä on manifestointi? Taikka eklektinen? Noituus kiinnostaa ja toisaalta pelottaa.
Käytännössä noituus on saatanan palvontaa.
Olet idiootti.