Olen noita
Onko täällä muita noitia? Tutustuin noituuteen ja päätin olla noita muutama vuosi sitten, enkä ole katunut päätöstäni hetkeäkään! Manifestoin päivittäin ja teen kristallitaikoja. Olen eklektinen noita.
Kertokaa omasta noituudestanne <3
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu, kun tietää joutuvansa helvettiin? Nukuitko yösi hyvin?
En usko helvettiin enkä taivaaseen. En Jumalaan enkä Saatanaan.
- kaaosmagian harjoittaja
Viimeisellä tuomiolla ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä noituus on henkisyyttä, jossa ei ole auktoriteettia toisin kuin uskonnoissa. Siksi se on varmaan niin suosittua nykyäänkin. Ihminen kuuntelee sisintään ja ympäristöään ja luottaa omaan vaistoonsa. Myös vapaus tehdä omat rituaalinsa varmaan viehättää ihmisiä. En kutsuisi itseäni noidaksi, mutta tykkään tutkiskella alitajuntaani unien välityksellä ja tarot-kortteja lukemalla. Tarot ei ole ainakaan minun mielestä mitään ennustamista vaan eri vaihtoehtojen tutkiskelua. Omasta kodista ja olemuksesta ei näy "noituus" mitenkään eikä kukaan muu kuin oma puoliso tiedä tästä puolesta itsestäni.
Jumala tietää ja tuomio tulee sen mukaan aikanaan.
Mua on pidetty noitana. Jostain syystä ihmiset tuo mulle noitamaisena pidettyjä tavaroita.
Esim tuossa kuukausi sitten noitusin mökkini pihalla, että talvi on hävittänyt mun pihaharjan. Semmosella perus rikkakihveliharjalla ollaan mökin edustaa ja rappusia siistitty. Sisko toi mulle uuden. Se puhutteli häntä, kun olivat kohdanneet. Kunnon väkkärävartisen luudan oli markkinoilta löytänyt.
Kuutamon kutsu on valtava. Ei silloin tule nukuttua ollenkaan, vaan lataan akkuja toisin. Enkä ole väsytnyt.
Luontoa rakastan yli kaiken. Siellä voisin samoilla ja viettää aikaani koko ajan. Kuunnella Luontoäidin lauluja.
Mulla on ollut lapsesta saakka oma rehevä ryytimaa ja osaan paljon vanhanaikaisiakin yrttejä käyttää. Ruokaan ja pieniin vaivoihin.
Elämää pitää suojella kaikintavoin. Ihmisille kuuluu olla avoin ja ystävällinen. Sillä pärjää pitkään.
Kiukkupussit voitetaan rakkaudella ja kärsivällisyydellä omalle puolelle.
Parikymppisestä saanut asua tässä metsämökissäni. Sitten löysin kunnon metsän Tapion, joka ymmärtää naisen tarpeita. Upea iso raaminen mies. Hänen käsittelyssään tulee huudettua hyviä loitsuja ilmoille.
Neljä ihanaa jälkeläistä on saatu.
Jos tämä on noituutta, niin se on ihanaa. Saan olla niin paljon luonnossa ja ammentaa siitä ihmis-kuin eläinystävillekin.
Vierailija kirjoitti:
Kiedon ihmisten elämänlangat sormieni ympärille ja aiheutan luonnollisesti pahoja silmiä. Kuuntelen luontoa ja luonto kuuntelee minua.
Toivoin pitkään kääntyväni Valon puoleen ja oppivani parantamaan, mutta perimäni on synkkä ja epäonnistuin. Noituuttani voisi kutsua harjoittelevaksi Tuomariksi tai Kuolemaksi.
Ollessani nuorempi, kaverini alkoivat pelkäämään kun ympärilläni tapahtui selittämättömiä. Eräs ihmisryhmittymä alkoi vainoamaan minua. Siitä syntyi noitavainot. Silloin opin vihaamaan ja vihaopin kautta aiheuttamaan selittämättömiä kamalia asioita ihmisille elämänlankojen avulla.
Kehitin niinä aikoina vahingossa itsestäni hereilläolounien kautta uuden version; petoihmisen. Sen voima kumpuaa kontrolloidusta vihasta. Tai järkeistetystä pahuudesta. Petoihmisenä liikun hereilläolon ja valveunen välimaastossa, jossa hengetkin ovat. Sinne ei kannata kenenkään lähteä silmät sidottuina. Peräänsä saa usein en
Jengi pelästy tätä. Ite kanssa tiedän että maanläheiset vainajat asuu tuolla. Kuumottavaa ku kummitus lähtee ajaa takaa. Mua on revitty moneen otteeseen pois sängystä ja pelottaa. Tarvis jonkun papin varmaa siunaamaan kotija.
En tiedä pelästyikö, mutta oli ainakin erilainen kommentti. Kiitos kun jaoit sen.
Onko kukaan käynyt Noitaopiston? Suomalainen Tylypahka. Millaiset kokemukset?
Noituuskin on maailmalla sotkettu wokejutuilla.
Noituus on höpö höpöä ja taikauskoa sekä lapsellista pelleilyä.
Onko kukaan perehtynyt kaaosmagiaan?
Jahas, tätä palstaa vissiin moderoi uskovaiset kun katoilee noitamyönteisiä viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Syntiä.
Hupsuttelua, ja ihmisen mielikuvitushan on rajatonta. Synniksi sanottavaa on halu vahingoittaa ja ottaa salaa valtaa. Siis se halu, vaikkei mitään saa aikaan paitsi herkkäuskoinen tai muuten kyvytön voi lähteä mukaan.
Minusta on hauskaa että aikuinen voi leikkiä ja olla oma itsensä, mutta noissa kristalleissa on jotain todella falskia. Toivottavasti ostat eettisiä kiviä.
Joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen eettisen kiven.
Jos olet oikeasti noita niin sammuta asunnostani valot nyt heti.
Millaista se on olla noita? Teetkö päivittäin tai viikoittain jotain loitsuja tai luet Tarot-kortteja? Kiinnostaisi tietää.
Olen ollut velho vuodesta 1971,potteri jää toiseksi,en tarvi naurettavaa keppiä taikoihini.