Olen noita
Onko täällä muita noitia? Tutustuin noituuteen ja päätin olla noita muutama vuosi sitten, enkä ole katunut päätöstäni hetkeäkään! Manifestoin päivittäin ja teen kristallitaikoja. Olen eklektinen noita.
Kertokaa omasta noituudestanne <3
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Nosto! Tärkeä hieno aihe!
Noidat tulkaa takaisin. Luonto ja luomakunta tarvitsee ja kaipaa teitä.
Kristityt ja muut uskovaiset eivät osaa kuin tuhota, tuhota kaiken omassa sairaassa ylemmyydentunteessaan.
Jos oikeasti olet noita, niin tehdään treffit kyöpelivuorelle, minä tuon viinin ja purtavaa.
Ei ole mitään taikovia noitia olemassa, noidiksi pukeudutaan ja noitia ollaan, se on sellaista näyttelemistä tai joillakin osa elämäntyyliä sekä tapaa elää. Tottakai ajatukset liittyvät asiaan jne.
Raamatussa luki ettei sellasia noita hommia saa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään taikovia noitia olemassa, noidiksi pukeudutaan ja noitia ollaan, se on sellaista näyttelemistä tai joillakin osa elämäntyyliä sekä tapaa elää. Tottakai ajatukset liittyvät asiaan jne.
Rituaaleja ja loitsuja noidat tekevät sekä ottavat yhteyksiä henkiin. Onko se sitten yliluonnollista vai ei, on toinen juttu. Paljon löytyy noituudesta tietoa netistä.
Kiedon ihmisten elämänlangat sormieni ympärille ja aiheutan luonnollisesti pahoja silmiä. Kuuntelen luontoa ja luonto kuuntelee minua.
Toivoin pitkään kääntyväni Valon puoleen ja oppivani parantamaan, mutta perimäni on synkkä ja epäonnistuin. Noituuttani voisi kutsua harjoittelevaksi Tuomariksi tai Kuolemaksi.
Ollessani nuorempi, kaverini alkoivat pelkäämään kun ympärilläni tapahtui selittämättömiä. Eräs ihmisryhmittymä alkoi vainoamaan minua. Siitä syntyi noitavainot. Silloin opin vihaamaan ja vihaopin kautta aiheuttamaan selittämättömiä kamalia asioita ihmisille elämänlankojen avulla.
Kehitin niinä aikoina vahingossa itsestäni hereilläolounien kautta uuden version; petoihmisen. Sen voima kumpuaa kontrolloidusta vihasta. Tai järkeistetystä pahuudesta. Petoihmisenä liikun hereilläolon ja valveunen välimaastossa, jossa hengetkin ovat. Sinne ei kannata kenenkään lähteä silmät sidottuina. Peräänsä saa usein energiavarkaita tai riivaajia, jotka ovat kamalia otuksia.
Kuka vaan Saa olla Noita, eikä kukaan saa siitä sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rituaaleja ja loitsuja noidat tekevät sekä ottavat yhteyksiä henkiin. Onko se sitten yliluonnollista vai ei, on toinen juttu. Paljon löytyy noituudesta tietoa netistä.
Paholainenhan siellä langan toisessa päässä on.
Vierailija kirjoitti:
Tässä keskustelussa saattaa nyt sekoittua kaksi ryhmää. Ensin ihmiset jotka harrastavat uuspakanuutta tai kokevat vaikkapa wicca-noituuden kiinnostavaksi ajatusmaailmaksi jonka rutiineja/rituaaleja haluavat noudattaa (tuntuu olevan melko yleistä nuorten aikuisten keskuudessa ja alakulttuuripiireissä, vähän kuin buddhalaisuus aikoinaan).
Sitten ovat ne jotka aidosti kokevat olevansa noitia ja ottavat asian vakavasti. Molemmat ryhmät kutsuvat itseään noidiksi, mutta tarkoitus on vähän eri.
Eli oikeita noitia on. Mitä noita tekee sellaista, mitä muut ei pysty?
Irlannin Bambie on noita-akka. Sillä oli piru mukana Euroviisuissa, muttei se voittanu.
Vierailija kirjoitti:
Irlannin Bambie on noita-akka. Sillä oli piru mukana Euroviisuissa, muttei se voittanu.
Oikea noita olis voittanu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea noita olis voittanu.
Vaan hänen kruununsa oli silti voittajan päässä.
Mt-ongelmia tiedossa noitahommista? Se vähän kuuluu asiaan.
Kamalaa, pöpiä, aivan hullua. Menkää hoitoon.
Noi other dannish guy mainokset sopii hyvin tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Mun äitini oli noita, s 1913.
Minäkin olen 71 v, joten en ole mihinkään hurahtanut nuori nainen, olenpahan vain noita ja ollut sitä aina.
Uskon Jumalaan, mutta ei se estä minua olemasta noita, koska Hän on minut luonut tälläiseksi.
Raamatusta voit lukea minne noita päätyy ikuisiksi ajoiksi. Käänny ja tee parannus synneistäsi.
Nosto! Tärkeä hieno aihe!