Olen noita
Onko täällä muita noitia? Tutustuin noituuteen ja päätin olla noita muutama vuosi sitten, enkä ole katunut päätöstäni hetkeäkään! Manifestoin päivittäin ja teen kristallitaikoja. Olen eklektinen noita.
Kertokaa omasta noituudestanne <3
Kommentit (183)
Söpöä. Noituus on nykyään niin muodikasta, että joka toinen 20-30-vuotias instamimmi sanoo olevansa noita ja pelleilee kivien ja kristallien kanssa.
Juu, kruisailen luudalla ympär suamen maan, tänään Kokkola, huomenna Kajaani
Vierailija kirjoitti:
Söpöä. Noituus on nykyään niin muodikasta, että joka toinen 20-30-vuotias instamimmi sanoo olevansa noita ja pelleilee kivien ja kristallien kanssa.
Tää. Jopa niin muodikasta että sitä on kaikenlaisia käärmeen öljyn myyjiä kristallihoitolapuodeissaan ja netissä ympäri suomen myymässä humpuukkia helposti höynäytettäville. Mikäs siinä. Helppoa rahaa. Shalom.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää. Jopa niin muodikasta että sitä on kaikenlaisia käärmeen öljyn myyjiä kristallihoitolapuodeissaan ja netissä ympäri suomen myymässä humpuukkia helposti höynäytettäville. Mikäs siinä. Helppoa rahaa. Shalom.
Hieno antisemitistinen vitsi lopussa, jota moni ei tajua tai jota voi aina väittää ihan vain viattomaksi sattumaksi :)
Olen mystinen akka. Kenelläkään ei ole tietoa tyypillisestä arjestani.
Sehän on hienoa, jos on, tai kokee olevansa noita.
Ja vielä parempi, jos omaa kyvyn siirtyä toisiin maailmoihin, tai universumin eri tasoihin.
Koska suurin osa ei siihen pysty.
Ne, jotka eivät asioista mitään ymmärrä, tai eivät omaa itse kykyjä, tuomitsevat, tai pilkkaavat.
Itsellä samoja kykyjä kirjoitti:
Sehän on hienoa, jos on, tai kokee olevansa noita.
Ja vielä parempi, jos omaa kyvyn siirtyä toisiin maailmoihin, tai universumin eri tasoihin.
Koska suurin osa ei siihen pysty.
Ne, jotka eivät asioista mitään ymmärrä, tai eivät omaa itse kykyjä, tuomitsevat, tai pilkkaavat.
Ei vaan ne jotka eivät ymmärrä luulevat että heitä pilkataan ja tuomitaan. Asiahan ei ole näin todellisuudessa. Humpuukkiin uskovaisille ystävällisesti vain osoitetaan että he ovat hieman tai (enemmän kuin hieman) sekaisin ja että psykoosiinkin uponnut voi tervehtyä.
Kaikki uskonnot on humpuukia ja pitäisi kieltää pilaamasta yhteiskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan kiva että ihmisiä kiinnostaa noituus mutta samalla se on jo koomista miten moni on nykyään ''noita''. Monella se on kyllä pelkkää estetiikkaa, kun tulee seuraava trendi vaihdetaan lennosta siihen.
Ihan hauskaa, että taikauskoakin löytyy vielä tästä tieteen ihmemaasta, jossa mysteerejä ei sallita.
Niin mäkin oon noita, ihan aito sellanen ,noidaksi synnytään ei käännytä tai ruveta.
Se mitä noituus on onkin toinen juttu, paholaisella ei oo mitään tekemistä noituuden itsensä kanssa, satukirjat ja keskiaikaiset tarut on monien mielessä ja noita voi toimia hyvän tai pahan lähettiläänä siinä missä aidot ihmisetkin, mutta useimmiten yritämme pysyä taustalla, voimme taka-alalla vaikuttaa parhainten kaikkien hyväksi- emme omaksi hyväksi.Nämä rahasta tekevät huuhaat ei ole oikeita noitia, luulevat usein olevansa mutta ei ole. Noidan elämä on pääasiassa harmaata ja melko tylsää, yritetään auttaa ihmisiä jäämättä kiinni , hyvä mieli on palkkio, usein autettu palkitsee jollain tavoin vaikka ei tiedä miksi.Jokaisella noidalla on omat kyvyt ja niihen kasvetaan, puolisoksi haitaan toinen noita, muuten kyvyt ei periinny, lapsesta asti on siis tietoisuus noituudesta, siihen vaanei voi kääntyä.siis nää käärmeöljynmyyjät on aivan eri jutty,samoin kyöpelivuorelle lentävät luuta-akat.2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin tuli odottaa.
...jokaista tuomaria.
Luuletko olevasi viisaskin? Ilmestyskirjassa lukee suoraan "noidat".
Itse olen enemmänkin ehkä parantaja, mutta toiset sanoo mua noidaksi, koska henkisyys ja mielenvoima, manifestointi yms vahvasti myös osana. Näen myös mm. väläyksiä tulevaisuudesta, joskus saatan "käydä" vaikka toisella puolella maailmaa jonkun ihmisen kotona ja hän aavistaa läsnäoloni, yleensä kuitenkin lähempänä.. En osaa hallita tuota taitoa tosin, vielä ainakaan. En ole noituuksiin perehtynyt tms, joten en osaa itse sanoa osuuko noidan määritelmä sitten minuun... Kunhan vain olen mitä olen.