Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen noita

Vierailija
25.07.2021 |

Onko täällä muita noitia? Tutustuin noituuteen ja päätin olla noita muutama vuosi sitten, enkä ole katunut päätöstäni hetkeäkään! Manifestoin päivittäin ja teen kristallitaikoja. Olen eklektinen noita.

Kertokaa omasta noituudestanne <3

Kommentit (187)

Vierailija
61/187 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaaosmaagiksi? kirjoitti:

Kerro lisää kaaosmagiasta? Teetkö sigileitä? Olen yrittänyt googletella.

Teen sigileitä usein, ihan arjessakin spontaanisti pieniin asioihin liittyen, joskus itsekseni kotona sitten isompiin asioihin liittyviä ja syvempää keskittymistä vaativia. Servitoreja tarvittaessa, ja olenpa minä ei-itseluotujen henkien kanssakin työskennellyt. Mutta niistä sigileistä kannattaa aloittaa, ei missään nimessä energiaolentojen luomisesta tai kutsumisesta. Ennen sellaista täytyy opetella myös suojautuminen ja olennon karkottaminen jos/kun tarpeen.

Hyviä kirjoja: Liber Null & Psychonaut, Prometheus Rising, helppolukuinen yleiskatsaus Phil Hines Condensed Chaos

Minä en tuota sigili-juttua ymmärrä, kun se on vaan keksitty menetelmä. Mutta kaipa siinä on pointtina sitten se, että saadaan mieli oikealle aaltopituudelle, eli kyse on sama kuin manifestoimisesta... käytetään vaan apuna tuollaista systeemiä. Se mitä en näissä ymmärrä on: miksi sigili pitää tuhota, eikö se enempi toimisi paremmin mielen muokkaajana jos se olisi muistissa jatkuvasti. Voi olla että olen kyllä ymmärtänyt jotakin väärin myös.

Siitä juuri on kyse: manifestointi on usein tehotonta, koska mieli käytännössä vastustaa uskomusta pitkän kokemuksensa perusteella, vaikka ihminen kuinka haluaisi uskoa. Esim. ihminen voi manifestoida ajattelemalla "uskon jo saaneeni työpaikan x", mutta samaan aikaan kun tämä ikään kuin sanallistettu ja visualisoitu ajatus yrittää valaa uskoa, suurin osa mieltä ei oikeasti usko, vaan ajattelee elämänkokemuksensa perusteella, että on aika epätodennäköistä että saan työpaikan x, koska syyt y ja z. Ristiriitaiset uskomukset johtavat hajanaisiiin tuloksiin. Sigilien avulla voidaan ohittaa tietoinen ajatteleva mieli ja sen vastustus ja sekaannut, ja istuttaa 'manifestoitava' asia suoraan alitajuntaan, joka sitten alkaa työskennellä asian ilmentämiseksi näkyvään maailmaan.  

Ei sigilejä aina tuhota, on monia aktivointitapoja joiden käyttö riippuu tavoitteen luonteesta. Mutta muistissa niitä ei pidä pyöritellä, koska tavoite on nimenomaan viedä asia suoraan alitajuntaan ja antaa sen hoitaa työ, ohittaa tietoisen ja maailman lakeihin ehdollistuneen mielen vastustus ja sekaannus. 

Tämä oli hyvä selitys. Kiitos tästä. :) Pitää tutkia näitä sigileitä lisää ja tilata aiemmin mainitut kirjat.

Vierailija
62/187 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mäkin oon noita, ihan aito sellanen ,noidaksi synnytään ei käännytä tai ruveta.

Se mitä noituus on onkin toinen juttu, paholaisella ei oo mitään tekemistä noituuden itsensä kanssa, satukirjat ja keskiaikaiset tarut on monien mielessä ja noita voi toimia hyvän tai pahan lähettiläänä siinä missä aidot ihmisetkin, mutta useimmiten yritämme pysyä taustalla, voimme taka-alalla vaikuttaa parhainten kaikkien hyväksi- emme omaksi hyväksi.Nämä rahasta tekevät huuhaat ei ole oikeita noitia, luulevat usein olevansa mutta ei ole. Noidan elämä on pääasiassa harmaata ja melko tylsää, yritetään auttaa ihmisiä jäämättä kiinni , hyvä mieli on palkkio, usein autettu palkitsee jollain tavoin vaikka ei tiedä miksi.Jokaisella noidalla on omat kyvyt ja niihen kasvetaan, puolisoksi haitaan toinen noita, muuten kyvyt ei periinny, lapsesta asti on siis tietoisuus noituudesta, siihen vaanei voi kääntyä.siis nää käärmeöljynmyyjät on aivan eri jutty,samoin kyöpelivuorelle lentävät luuta-akat.2

Kyllä se vaan on niin, että kaikki tuollainen ja vastaava touhu kumpuaa vihtahousulta.

Hedelmistään puu tunnetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/187 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista.

Vierailija
64/187 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina sanottu noidaksi. Kaikella rakkaudella siis. :D

Lapsuudesta saakka magia, noituus ja noidat ovat viehättäneet. Lisäksi tykkäsin olla paljon luonnossa ja retkillä. Mummo oli kunnon yrttitietäjä ja hyvin sai innostuksensa tartutettua muhunkin.

Luontoäitiä opin arvostamaan ja rakastamaan pienestä.

Jossain vaiheessa kaikki jäi taka-alalle, mutta sitten taas rauhottumisen hetkellä Rakkaus aina palautuu mieleen.. eikun kohti metsää ja Luontoäidin luo hakemaan virtaa.

Nyttemmin olen komeimman yrttipihan omistaja. Teen liemet ja rohteet vaivoihin, jotka ei tarvii lääkärin hoitoa.

On mulla aavistuksiakin ollut pitkin elämääni. Esim. monet raskaudet olen huomannut ennen raskaanaolijaa. Myös erot (pettämiset) ja uudet suhteet haistanut .. onhan näitä.

Ehkä sitä voisi myös tarkkanäköisyydeksi sanoa. Läheiset puhuvat aavistuksista mieluummin. Kukaan ei voi olla niin tarkkanäköinen. :D ja siten se noita nimityskin sitten lähti.

Ei haittaa. Mieluusti jaan ja tuon hyvää maailmaan. Olen monissa elämänsolmuissa osannut olla korvina helpottamassa monen elämää.

En kerää kristalleja yms. Enkä loitsua, enkä kutsu henkiä. Luonto antaa mulle tarvittavat materiaalit. Halailen puita ja kylven kuun loisteessa, yö on mun aikaa.

Vierailija
65/187 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tavoittelet toimillasi, kaaosmaagikko? Aihe on kiinnostava ja pari noista kirjoistakin tullut luettua. Olen itse enemmän näkijäsuvusta, enkä harjoita aktiivisesti noituutta arjessa, vaikka se on aina kiinnostanut lapsesta saakka. Pystyn esimerkiksi hallitsemaan uniani, tietämään tulevia ja näkemään ihmisten "sisälle".

Pienessä mittakaavassa tavoittelen oman ja läheisteni elämän järjestelyä niin, että se on mahdollisimman mukavaa ja ongelmatonta. Mutta perimmäinen motiivi on tietoisuuden ja maailman suhteen tutkiminen, todellisuuden perusolemuksen tutkiminen kokemuspohjaisesti. Nykyajan rationalistisen maailmankuvan haastaminen kokeilemalla käytännössä rikkoa sen perusoletuksia, eikä vain niin että älyllisesti omaksuisin joitain uusia uskonnon tai perinteen oppeja. Voisi sitä siis sanoa vaikka henkiseksi, jopa hengelliseksi etsinnäksi kai.

Onko kaaosmaagilla alttaria? Vähän vierastan alttareita, kun siitä tulee ajatus, että palvoo jotakin. Ja usein noituudessa palvotaan jotakin jumalatarta, jumalaa tai molempia. Itseä kiinnostaa enemmän mielen mahdollisuudet, ei mitkään henget tai muut semmoiset.

Itselläni ei ole sellaista alttaria, jossa olisi Instagramien noitatilien tyyliin alttarivaate, rituaaliesineitä, patsaita, kristalleja, yrttejä pulloissa ja purkeissa tms. Mutta minulla on "keskittymisen paikka" makuuhuoneeni nurkassa, jota käytän meditaatioon ja harjoittamiseen. Tämä ei ole mitenkään välttämätöntä eikä kaikilla kaaosmaageilla ole minkäänlaista tällaista. Minua kuitenkin auttaa se, että on tällainen paikka, johon mennessäni jo ehdollistumisen kautta automaattisesti virittäydyn tiettyyn keskittyneeseen ja meditatiiviseen tunnelmaan.

Keskittymisen paikastani ihmisen voisivat luulla minun olevan vaikka buddhalainen tai muuten vaan meditaatio/mindfulness-hörhö, ei noita. Siinä on itämainen kuvioitu matto, seiza-meditaatiopenkki ja matala pöytä jolla on kasveja ja koriste-esineitä, yleensä kynttilöitä myös. Mutta ei mitään erityisen noitamaisen näköistä, joka saisi satunnaisen vieraan ihmettelemään ja kyselemään. Erityistarpeita kuten grimoire, sigil-tarpeita, suitsukkeita yms. on erillisessä laatikossa, jonka otan esiin vain tarvittaessa. Kaaosmagiassa jokainen saa itse valita pitääkö alttaria ollenkaan ja jos pitää, millaista - jos jotain auttaa harjoittamaan vaikka kokoelma lego-hahmoja, se on täysin ok.

Minä olen kokenut hyväksi sohvatuolilla istumisen meditoidessa, mutta toisaalta se ei tunnu kovin "keskittymisen paikalta", koska käytän samaa sohvatuolia muutenkin istumiseen. Ostin joskus mediaatiotyynyn, mutta sen kanssa tahtoo jalat puutua.  Youtubessa tosiaan näyttää noitien alttarivideot olevan aika samanlaisia keskenään, ehkä tuollainen erilainen onkin parempi ratkaisu... jokainen tietty tekee omanlaisensa... tarpeidensa mukaan. 

Vierailija
66/187 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi hyvä keino ladata sigileitä, kun ei halua tulitikkujen kanssa leikkiä?

Vierailija
67/187 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
68/187 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää keskustelua noituudesta, kiitos!

Vierailija
69/187 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
70/187 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys aloittajalle: kirjoitti:

Nieletkö?

Aloittaja imee noitamaisesti. Varma tieto.

Vierailija
71/187 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys aloittajalle: kirjoitti:

Nieletkö?

Aloittaja imee noitamaisesti. Varma tieto.

Hyi teitä.. toivoisin aloittajan jatkavan aloittamaansa keskustelua.

Vierailija
72/187 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sekosi keväällä täysin. Uskon että toinen nainen kirosi hänet.

Vierailija
73/187 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro katuuko hän.

Kerro kaipaako.

Kerro saanko tilaisuuden antaa samalla mitalla takaisin?

Superkuu. Tunteeko hän kun vedän energiani takaisin?

Vierailija
74/187 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mä mietin, kun lueskelen ihmisten juttuja, että onko kaikilla vintit pimentyny samaan aikaan, vai oonko mä se, jolla ei oo kaikki sammakonreidet noidanpadassa?

Vierailija
75/187 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vain. Kasvatatko syylän nenään?

Hyvää pääsiäistä 🧹

PS. mulla on nyt lääkitys ja diagnoosi kohdillaan, joten lentelen vähemmän.

T. Erityisherkkä psykoosissa ollut

Vierailija
76/187 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noituus on henkisyyttä, jossa ei ole auktoriteettia toisin kuin uskonnoissa. Siksi se on varmaan niin suosittua nykyäänkin. Ihminen kuuntelee sisintään ja ympäristöään ja luottaa omaan vaistoonsa. Myös vapaus tehdä omat rituaalinsa varmaan viehättää ihmisiä. En kutsuisi itseäni noidaksi, mutta tykkään tutkiskella alitajuntaani unien välityksellä ja tarot-kortteja lukemalla. Tarot ei ole ainakaan minun mielestä mitään ennustamista vaan eri vaihtoehtojen tutkiskelua. Omasta kodista ja olemuksesta ei näy "noituus" mitenkään eikä kukaan muu kuin oma puoliso tiedä tästä puolesta itsestäni.

Vierailija
77/187 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut noitia esivanhemmissa. Itse en ole noita.

Vierailija
78/187 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo, että saa olla auktoriteettien ulkopuolella, se viehättää. Voi harjoittaa omanlaistansa henkisyyttä. Joku wiccalaisuus taitaa olla melko rajoittunutta... olen lukenut, että kaaosmagia on parasta, kun siinä ei ole liiemmin tiukkoja sääntöjä.

Vierailija
79/187 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noituuden harjoittaja saattaa joutua kadotukseen, en suosittele.

Vierailija
80/187 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa pelottelua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän