Olen noita
Onko täällä muita noitia? Tutustuin noituuteen ja päätin olla noita muutama vuosi sitten, enkä ole katunut päätöstäni hetkeäkään! Manifestoin päivittäin ja teen kristallitaikoja. Olen eklektinen noita.
Kertokaa omasta noituudestanne <3
Kommentit (183)
Mun äitini oli noita, s 1913.
Minäkin olen 71 v, joten en ole mihinkään hurahtanut nuori nainen, olenpahan vain noita ja ollut sitä aina.
Uskon Jumalaan, mutta ei se estä minua olemasta noita, koska Hän on minut luonut tälläiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin tuli odottaa.
...jokaista tuomaria.
Luuletko olevasi viisaskin? Ilmestyskirjassa lukee suoraan "noidat".
Ylimielisyys paistaa aina nimenomaan näillä new age-henkilöillä.
Sitä paitsi sille joka on Kristuksessa, ei mitään kadotustuomiota ole. Sori jos se sua haittaa! Tuomitsen sinut ihan rauhassa.
Et ole noita. Olet hieman hassahtanut nuori nainen, jolla ei nyt ole oikein suuntaa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin oon noita, ihan aito sellanen ,noidaksi synnytään ei käännytä tai ruveta.
Se mitä noituus on onkin toinen juttu, paholaisella ei oo mitään tekemistä noituuden itsensä kanssa, satukirjat ja keskiaikaiset tarut on monien mielessä ja noita voi toimia hyvän tai pahan lähettiläänä siinä missä aidot ihmisetkin, mutta useimmiten yritämme pysyä taustalla, voimme taka-alalla vaikuttaa parhainten kaikkien hyväksi- emme omaksi hyväksi.Nämä rahasta tekevät huuhaat ei ole oikeita noitia, luulevat usein olevansa mutta ei ole. Noidan elämä on pääasiassa harmaata ja melko tylsää, yritetään auttaa ihmisiä jäämättä kiinni , hyvä mieli on palkkio, usein autettu palkitsee jollain tavoin vaikka ei tiedä miksi.Jokaisella noidalla on omat kyvyt ja niihen kasvetaan, puolisoksi haitaan toinen noita, muuten kyvyt ei periinny, lapsesta asti on siis tietoisuus noituudesta, siihen vaanei voi kääntyä.siis nää käärmeöljynmyyjät on aivan eri jutty,samoin kyöpelivuorelle lentävät luuta-akat.2
Millaista apua voi noita tarjota? Entä mitä tarkoittaa kiinni jääminen tässä yhteydessä? Puhut kyvyistä, minkätyyppinen homma?
Kysymyksiä!
Voe tikkerperi!
Minäpä vähän heilautan täakapussia js näytän muka-noidille närhen munat!
Kjähhähhäh!
Vitsi vitsi. Miksi uskotte valheita Ja monet pelkäävät jopa avata suutaan, vaikka tietää kaiken olevan huijausta. Parempi että pysytte kaikki sisällä ja kuolette sinne kuten auktoriteettinne sanoo. Parempi ettei kansa ole kadulla vastustamassa totalitääristä kommunistista vallankaappausta, sillä se on kaikille hyväksi. Hyökkäys mrna-lääkkeillä ja viestintähoidetaan kuten ss aikoinaan. Toimi silloin ja toimii nyt. Kansalaiset istuvat kotona hiljaa ja samalla vapaita aikoja muistelleen varaa uutta aikaa 3. Lääkitys kertaan. Kauankohan menee siihen, että kansaa alkaa kiinnostamaan totuus ja vastauksia halutaan heti eikä vuonna 2030.
Mrna muuttaa dna:n ja menetät ihmisoikeutesi. Kannattaa kuunnella muitakin kuin samoja valehtelijoita tv:ssä. Maskit ei toimi, testit tilattiin Suomeen jo 2017 ja 2018. Pcr-testit on todettu antavan mitättömiä tuloksia, sillä testi ei sovellu tartuntatautien havaitsemiseen. 4 .teollinen vallakumous on mrna jonka Klaus Schwap ja muut saatanistit haluavat kehoosi. Tämä on todellista ja todellisuuden kieltäminen ja epäloogisen valheen pakonomainen vääntäminen toivon kautta todellisuudeksi vain haavoittaa sinua lisää. Olisitte uskoneet niitä foliohattuja, jotka olivat hereillä. Kuolemia jo yli 20 miljoonaa ympäri maailman ja tilanne pahenee päivä päivältä. Vuonna 2030 et omista mitään ja olet onnellinen by Klaus Schwap
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin oon noita, ihan aito sellanen ,noidaksi synnytään ei käännytä tai ruveta.
Se mitä noituus on onkin toinen juttu, paholaisella ei oo mitään tekemistä noituuden itsensä kanssa, satukirjat ja keskiaikaiset tarut on monien mielessä ja noita voi toimia hyvän tai pahan lähettiläänä siinä missä aidot ihmisetkin, mutta useimmiten yritämme pysyä taustalla, voimme taka-alalla vaikuttaa parhainten kaikkien hyväksi- emme omaksi hyväksi.Nämä rahasta tekevät huuhaat ei ole oikeita noitia, luulevat usein olevansa mutta ei ole. Noidan elämä on pääasiassa harmaata ja melko tylsää, yritetään auttaa ihmisiä jäämättä kiinni , hyvä mieli on palkkio, usein autettu palkitsee jollain tavoin vaikka ei tiedä miksi.Jokaisella noidalla on omat kyvyt ja niihen kasvetaan, puolisoksi haitaan toinen noita, muuten kyvyt ei periinny, lapsesta asti on siis tietoisuus noituudesta, siihen vaanei voi kääntyä.siis nää käärmeöljynmyyjät on aivan eri jutty,samoin kyöpelivuorelle lentävät luuta-akat.2
Itse olen myös noitien sukuun syntynyt noita, mutta olen myös opiskellut santeriaa ja obeahia. Monet eivät sitä myönnä, mutta minä voin myöntää käyttäväni myös mustaa magiaa tarpeen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Mun äitini oli noita, s 1913.
Minäkin olen 71 v, joten en ole mihinkään hurahtanut nuori nainen, olenpahan vain noita ja ollut sitä aina.
Uskon Jumalaan, mutta ei se estä minua olemasta noita, koska Hän on minut luonut tälläiseksi.
On niitä noitia Raamatussakin.
Vieläkö ap olet maisemissa? Tässä on nyt muutama vuosi mennyt.. kuinka on noituuden polkusi edennyt? Haluaisin kuulla lisää harjoittamastasi noituudesta. Miten harjoitat noituutta päivittäin? Onko millaisia rutiineita?
Kaaosmagian harjoittaja täällä. Se on jotain muuta kuin nämä instagram-noidat, jotka hankkii söpöjä tarot-pakkoja ja kristalleja ja joille noituus tuntuu olevan paljolti jonkinlainen estetiikka. Vaikka eipä siinäkään mitään vikaa, eipä tuo ketään vahingoita, jos larppaa noitaa elämäänsä piristääkseen.
Kerro lisää kaaosmagiasta? Teetkö sigileitä? Olen yrittänyt googletella.
Kaaosmaagiksi? kirjoitti:
Kerro lisää kaaosmagiasta? Teetkö sigileitä? Olen yrittänyt googletella.
Teen sigileitä usein, ihan arjessakin spontaanisti pieniin asioihin liittyen, joskus itsekseni kotona sitten isompiin asioihin liittyviä ja syvempää keskittymistä vaativia. Servitoreja tarvittaessa, ja olenpa minä ei-itseluotujen henkien kanssakin työskennellyt. Mutta niistä sigileistä kannattaa aloittaa, ei missään nimessä energiaolentojen luomisesta tai kutsumisesta. Ennen sellaista täytyy opetella myös suojautuminen ja olennon karkottaminen jos/kun tarpeen.
Hyviä kirjoja: Liber Null & Psychonaut, Prometheus Rising, helppolukuinen yleiskatsaus Phil Hines Condensed Chaos
pysytkö ilmas luudallas vai posahtiko oma jyty nenuus?