Helsingin parhaat paikat joista löytää mies seuraa
Missä paikoissa ja yhteydessä teillä on käynyt Helsingissä flaksi?
Olen parikymppinen sinkkunainen, joka muuttaa väliaikaisesti Helsinkiin asumaan ja nyt kaikki vinkit tulisivat tarpeeseen! Missä olette kohdanneet miehiä? Saa suositella baareja/yökerhoja/ihan mitä vain.
Niin ja kertokaa omia kokemuksianne :) Mitä tapahtui viimeksi ja missä?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:50"]Miksi vain harvoja asiallisia vastauksia? Ihan vain lueskelen aikani kuluksi ja ihmettelen. Itse olen jo 55v. Kun itse tulin Helsinkiin liki 30 vuotta sitten, olin hieman pallo hukassa, että mihinkähän sitä voisi mennä. Olin jo niin vanha, että pääsin yökerhoihin ja eikun Hesperiaan sitten. Ja moniin muihin paikkoihin.
[/quote]
Varmaan siksi, että otsikon kirjoitusvirhe on niin hulvaton, että tätä on vaikea ottaa tosissaan. Oikein malliesimerkki siitä, miten yhdyssana virhe voi muuttaa koko lauseen merkityksen. :D
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:50"]Miksi vain harvoja asiallisia vastauksia? Ihan vain lueskelen aikani kuluksi ja ihmettelen. Itse olen jo 55v. Kun itse tulin Helsinkiin liki 30 vuotta sitten, olin hieman pallo hukassa, että mihinkähän sitä voisi mennä. Olin jo niin vanha, että pääsin yökerhoihin ja eikun Hesperiaan sitten. Ja moniin muihin paikkoihin.
[/quote]
Varmaan siksi, että otsikon kirjoitusvirhe on niin hulvaton, että tätä on vaikea ottaa tosissaan. Oikein malliesimerkki siitä, miten yhdyssana virhe voi muuttaa koko lauseen merkityksen. :D
[/quote]
Eih, nyt kävi nolosti! Androidin tekstinsyöttö pätkäisi tuon "yhdyssanavirheen". Karma näköjään iski heti, kun menin toista ivaamaan. ;)
Samassa paikassa missä opetetaan kirjoittamaan yhdyssanat oikein!
T. Toinen mies