Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin parhaat paikat joista löytää mies seuraa

Vierailija
03.08.2014 |

Missä paikoissa ja yhteydessä teillä on käynyt Helsingissä flaksi?

Olen parikymppinen sinkkunainen, joka muuttaa väliaikaisesti Helsinkiin asumaan ja nyt kaikki vinkit tulisivat tarpeeseen! Missä olette kohdanneet miehiä? Saa suositella baareja/yökerhoja/ihan mitä vain.

Niin ja kertokaa omia kokemuksianne :) Mitä tapahtui viimeksi ja missä?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:50"]Miksi vain harvoja asiallisia vastauksia? Ihan vain lueskelen aikani kuluksi ja ihmettelen. Itse olen jo 55v. Kun itse tulin Helsinkiin liki 30 vuotta sitten, olin hieman pallo hukassa, että mihinkähän sitä voisi mennä. Olin jo niin vanha, että pääsin yökerhoihin ja eikun Hesperiaan sitten. Ja moniin muihin paikkoihin. 

[/quote]

Tätä ihmettelin itsekin, mutta ehkä oli ideana huono tulla täältä kyselemään. Helsinki on jokseenkin tuttu kaupunki, mutta kokemukset ja vinkkaukset olisivat aina tervetulleita. Ehkä lähden vain ottamaan selvää ja katson mitä vastaan tulee :)

-ap

[/quote]

Ehkä ketjuun tulee vähän odotuksistasi poikkeavanlaatuisia vastauksia, sillä jokainen tietää ettei seuraa kannata koskaan lähteä etsimään mistään baarista tms. 

Vierailija
22/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:57"]

Ehkä ketjuun tulee vähän odotuksistasi poikkeavanlaatuisia vastauksia, sillä jokainen tietää ettei seuraa kannata koskaan lähteä etsimään mistään baarista tms. 

[/quote]

Voi olla. Ihan hauskoihin ihmisiin olen kyllä myös siellä tutustunut. Eikä tässä aviomiestä ollakaan hakemassa :)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän Helsingistä lihatiskejä löytyy, en nyt vaan ymmärrä, että niitäkö nyt tarkoitit..?

Ainakin Milliklubilla Kaivokadulla on maine, että sieltä saa aina pi***ua.

Paikkoja on paljon, ihan riippuen siitä, millaisesta musiikista ja tunnelmasta pidät.

Vierailija
24/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haluaa nykyään vain pillua tai munaa. Kukaan ei sydäntä? Olenko ajastani jäljessä vai edellä?

T. Toinen mies

Vierailija
25/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut lihatiskejä, vaan viihtyisiä paikkoja joissa nuoria aikuisia liikkuu, sanotaan ikähaarukaksi 20-30 v.

Tämä oli varmasti vähän tyhmä kysymys lähteä täältä tiedustelemaan, pahoittelut siitä! Lähden rohkeasti ottamaan paikan päältä selvää :)

-ap

Vierailija
26/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis 35-v nainen, haluais tietää kans mistä niitä miehiä Helsingistä löytää? Mistä baareista siis?

Nuorempana käytiin kattelemassa miehiä fudismatseissa, esim. HJK:n pelit. Siellä oli katsomot täynnä nuoria miehiä! :)

Vierailija
27/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia kokemuksia ihmisillä esim. LeBonkista ja Aussie Barista? Onko muita näiden tapaisia, oikeasti kivoja paikkoja?

Milli, Namu, Tiger tai Tivoli ei nappaa. Klubeilla viihdyn, mutta noissa meno taitaa olla vähän turhan sekavaa/pintaliitoa omaan makuun.

Vierailija
28/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:14"]Millaisia kokemuksia ihmisillä esim. LeBonkista ja Aussie Barista? Onko muita näiden tapaisia, oikeasti kivoja paikkoja?

Milli, Namu, Tiger tai Tivoli ei nappaa. Klubeilla viihdyn, mutta noissa meno taitaa olla vähän turhan sekavaa/pintaliitoa omaan makuun.

[/quote]

Aivan hirveitä paikkoja kaikki.

Vierailija
29/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä Aussie Barista kyselisin minäkin tarkemmin. Keitä siellä käy, ollaanko vaan omissa porukoissa jne. En ole Helsingistä, joten ei ole tullut käytyä

Vierailija
30/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kaikki Hietsun rannalla, kun on näin lämmintä.

Vierailija
31/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:17"]Siitä Aussie Barista kyselisin minäkin tarkemmin. Keitä siellä käy, ollaanko vaan omissa porukoissa jne. En ole Helsingistä, joten ei ole tullut käytyä

[/quote]

Aggressiiviset juntit.

Vierailija
32/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi yksinäinen kolmekymppinen nainen. Mistä sitä seuraa löytää? Olen jotenkin hukassa tässä. Vuosi sinkkkuna enkä jaksa baareissa pyöriä. Iltaisin iskee välillä kova yksinäisyys :(

Vierailija
33/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:17"]Siitä Aussie Barista kyselisin minäkin tarkemmin. Keitä siellä käy, ollaanko vaan omissa porukoissa jne. En ole Helsingistä, joten ei ole tullut käytyä

[/quote]

Aggressiiviset juntit.

[/quote]

ok, no minkä ikäiset juntit lähinnä. Entä puhuuko ne juntit siellä naisille, vai kattooko vaan rugbya? Minkälaisia naisia siellä käy?

Vierailija
34/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kaveria helsingissä jonka kanssa mennä vaikka baareihin ? :)

Vierailija
35/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:04"]

Kaikki haluaa nykyään vain pillua tai munaa. Kukaan ei sydäntä? Olenko ajastani jäljessä vai edellä?

T. Toinen mies

[/quote]

Olet

Vierailija
36/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tarvitsee seuraa, täällä yksi 3-kymppinen sinkkunainen ilmoittautuu vapaaehtoiseksi :)

Vierailija
37/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:29"]Jos joku tarvitsee seuraa, täällä yksi 3-kymppinen sinkkunainen ilmoittautuu vapaaehtoiseksi :)

[/quote]

Missä baareissa käyt yleensä itse Helsingissä?

Vierailija
38/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:29"]Jos joku tarvitsee seuraa, täällä yksi 3-kymppinen sinkkunainen ilmoittautuu vapaaehtoiseksi :)

[/quote]

Kun en juuri käy :( Ystäväni ovat kaikki naimisissa tai avoliitossa. Käyn heidän kanssaan syömässä tai viinilasillisilla. Baarit ovat jääneet nuoruuteen. Nyt kuitenkin sinkkuna olisi kiva käydä jossain. En kuitenkaan pidä kivana ideana lähteä yksin minnekään. Jos olisi seuraa, olisi helpompaa etsiä kivoja paikkoja :) eikö?

Missä baareissa käyt yleensä itse Helsingissä?

[/quote]

Vierailija
39/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:31"]

Kun en juuri käy :( Ystäväni ovat kaikki naimisissa tai avoliitossa. Käyn heidän kanssaan syömässä tai viinilasillisilla. Baarit ovat jääneet nuoruuteen. Nyt kuitenkin sinkkuna olisi kiva käydä jossain. En kuitenkaan pidä kivana ideana lähteä yksin minnekään. Jos olisi seuraa, olisi helpompaa etsiä kivoja paikkoja :) eikö?

[/quote]

Tottahan tuo on :) Harmillinen tilanne, mutta helpostihan siinä käy noin kun ihmiset hankkivat lapsia jne.

Vierailija
40/44 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: mene Kalleen! Siellä on lähes aina mukavaa porukkaa, ei niin lihatiskimäinen kuin esim. tuo Milli. Varmasti löydät seuraa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän