Helsingin parhaat paikat joista löytää mies seuraa
Missä paikoissa ja yhteydessä teillä on käynyt Helsingissä flaksi?
Olen parikymppinen sinkkunainen, joka muuttaa väliaikaisesti Helsinkiin asumaan ja nyt kaikki vinkit tulisivat tarpeeseen! Missä olette kohdanneet miehiä? Saa suositella baareja/yökerhoja/ihan mitä vain.
Niin ja kertokaa omia kokemuksianne :) Mitä tapahtui viimeksi ja missä?
Kommentit (44)
Sori toinen mies. Olisi pitänyt taivuttaa sana eri tavalla. Ei kai tämä estä vinkkien antoa? :(
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:36"]Milliltä saa kaikki
[/quote]
Ei taida olla ihan sitä mitä oli mielessä ;)
-ap
Kirkossa ehtoollisella miehen käsi kosketti kättäni ja siitä se lähti.
Uimahallin miestenpukkarissa on miehiä.
Vanhainkodeissa paljon yksinäisiä miehiä ja naisia, jotka ovat vailla ihan vain juttuseuraa tai vaikka kaveria pelaamaan korttia, bingoa, shakkia... Jos on aikaa, hyvä sydän ja itse vailla kaveria.
Miten tää menikin tähän... :D
Kiitos kaikille vastauksista!
Painiseuran harjoituksissa on myös miehiä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:47"]Painiseuran harjoituksissa on myös miehiä.
[/quote]
Ja metsästysseuran hirvipeijaisissa.
Miksi vain harvoja asiallisia vastauksia? Ihan vain lueskelen aikani kuluksi ja ihmettelen. Itse olen jo 55v. Kun itse tulin Helsinkiin liki 30 vuotta sitten, olin hieman pallo hukassa, että mihinkähän sitä voisi mennä. Olin jo niin vanha, että pääsin yökerhoihin ja eikun Hesperiaan sitten. Ja moniin muihin paikkoihin.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:50"]Miksi vain harvoja asiallisia vastauksia? Ihan vain lueskelen aikani kuluksi ja ihmettelen. Itse olen jo 55v. Kun itse tulin Helsinkiin liki 30 vuotta sitten, olin hieman pallo hukassa, että mihinkähän sitä voisi mennä. Olin jo niin vanha, että pääsin yökerhoihin ja eikun Hesperiaan sitten. Ja moniin muihin paikkoihin.
[/quote]
Jos ei ihminen osaa mennä baariin ilman neuvoja, ei kyllä varmaan muutenkaan oikein pärjää elämässä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:50"]Miksi vain harvoja asiallisia vastauksia? Ihan vain lueskelen aikani kuluksi ja ihmettelen. Itse olen jo 55v. Kun itse tulin Helsinkiin liki 30 vuotta sitten, olin hieman pallo hukassa, että mihinkähän sitä voisi mennä. Olin jo niin vanha, että pääsin yökerhoihin ja eikun Hesperiaan sitten. Ja moniin muihin paikkoihin.
[/quote]
Tätä ihmettelin itsekin, mutta ehkä oli ideana huono tulla täältä kyselemään. Helsinki on jokseenkin tuttu kaupunki, mutta kokemukset ja vinkkaukset olisivat aina tervetulleita. Ehkä lähden vain ottamaan selvää ja katson mitä vastaan tulee :)
-ap
Kuoro! Esim joku yliopistonainejärjestön kuiro tms. missä on nuoria.
Moi! Täällä ois seuraa vaikka bariin!
T.make