Muut pitää mua nättinä mutta itse vihaan ulkonäköäni
Häpeän itseäni ja kun kuljen ulkona aina vaatteissa vain mustaa ja harmaata. Olen saanut kuulla muilta kommentteja että olen kaunis, söpö ja nätti, mutta näen itseni outona ja rumana. Olen pitkä ja hoikka ja minulla ei ole mitään muotoja.. Olen mielestäni miehekäs kropalta koska olen niin pitkä eikä ole edes tissejä eikä persettä. En osaa laittaa hiuksiani. En ole naisellinen. Tuntuu että mulla on joku kehonkuva häiriö. Hävettää kulkea ulkona. Minulla on aina kamala olo jos joku kulkee takanani.. Apua? Minua ei ole edes ulkonäöstäni kiusattu, olen vain kuullut kehuja "sulla on ihanat hiukset, oisinpa noin pitkä, sulla on nätti hymy" mutta silti vihaan syvästi itseäni....
Kommentit (4)
Eikä pidä, sanoovat vaan. Mitä rumempi niin sen usemmin naiset toisiaan kehuu :D
Tuo on kyllä yhdenlainen mielenhäiriö kanssa tuo oman ulkonäön tuijottaminen ja ylipäänsä pohtiminen. Menehän siitä nyt vaikka torille tai kauppakeskukseen ja katso ympärillesi. Millaisia ihmisiä näet? Vain kauniita, täydellisiä, viehättäviä?
Vierailija kirjoitti:
hommaa oikeita ongelmia läski h u o r a
Ja niitähän sinulla riittää.
Mua työkaverit sanoo hoikaksi mutta omasta mielestä olen kyllä pullea ja kömpelön näköinen. Häpeän vartaloani.