Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden keskeytys häiriköivän exän takia?

Vierailija
25.07.2021 |

Olen eronnut exästäni hiljattain ja olen raskaana 7 viikolla. Exäni on lapsen isä. Exäni on eron jälkeen ahdistellut minua lukuisilla puhelinsoitoilla ja viesteillä eri numeroista tarkoituksenaan saada mut palaamaan hänen kanssaan yhteen. Tein hänelle useaan kertaan selväksi etten halua enää parisuhdetta hänen kanssaan ja ainoat yhteydenotot mitä haluan tulevaisuudessa saada on tulevaa vauvaa koskien. Hän ei kuitenkaan lopettanut mun häirintää, vaan ruinasi mua edelleen takasin sivuuttaen kaiken mitä olin sanonut. Estelin näitä eri numeroita, joista hän mua häiritsi, mutta uusista numeroista yhteydenotto vaan jatkui. Lopulta päädyin vaihtamaan puhelinnumeroni sillä häiritsevä käytös ei loppunut. Sain olla alle 24h rauhassa uudella numerollani kunnes sitten keksi alkaa ottaa yhteyttä mun sosiaalisista medioista ja lähetti mm. pelipyynnön yhdessä kännykkäpelissä, jotta saisi mut kiinni. On käyttäytynyt vastaavanlaisesti aiemminkin, kun olen yrittänyt suhteesta lähteä, siis myös ennen raskauttakin. Koskaan ei ole vaan mennyt näin pitkälle, koska olen aiemmin palannut takasin hänen luokseen muutamassa päivässä. Hän on hyvä puhumaan ja on puhetaidoillaan saanut mut manipuloitua takasin. Nyt tiedän etten aio hänen luokseen enää palata, sillä olen itsekin herännyt tähän tilanteeseen enkä tunne häntä kohtaan enää mitään rakkaudellisia tunteita, vaan päinvastoin. Kysymys kuuluukin, että onko muita ollut vastaavassa tilanteessa? Pelkään sitä, että jos pidän vauvan niin exäni ei lopeta mun ahdistelua/vainoamista koskaan vaan saan hänestä ikuisen riesan elämääni. Haluaisin pitää vauvan, mutta pelko ja ahdistus exäni takia on saanut mut miettimään raskauden keskeyttämistä. Hän on mm sanonut tekevänsä mun elämästä helvettiä, joten pelkään että käyttäisi lasta pelinappulana ja en halua, että lapsen elämästä tulee hirveä exäni takia. Kaipaisin kovasti vertaistukea ja neuvoa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tehokasta toimintaa.

Vierailija
2/37 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vauva, mutta älä anna exän tunnustaa isyyttään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kautta olisit ikuisesti sidottu tuohon mieheen tavalla tai toisella. Jos pystyt abortin tekemään, sinuna tekisin sen ja sanoisin että meni kesken, parempaa loppuelämää. En laittaisi lasta kärsimään.

Vierailija
4/37 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaan 10 vuoden päästä luemme jossain päin sattuneesta perhesu rmasta, jossa isä on hoitovuorollaan tappanut lapsensa ja itsensä.

Vierailija
5/37 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi tuomitsee sinut, jos teet abortin. Krisitilliset haluaa kieltää sen oikeuden suomalaisilta.

Vierailija
6/37 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytys ja lapsi jonkun oikean kanssa. Oma ex-teki ensimmäisen todella paskamaisen temppunsa kun olin raskaana. Puhui ja vannoi muuttuvansa ja pääasiassa lapsen takia otin takaisin. Se oli elämäni pahin virhe, sillä käytös paheni pahenemistaan siihen, että erosin jääden lasten kanssa käytännössä yksin.

Lapseni ovat perineet monia isänsä ikävistä piirteistä ja elämä on hyvin raskasta. Fantasioin usein siitä, että olisin aikanaan kovettanu itseni ja valinnut toisin niinkuin järki sanoi tai voisinpa nyt karata jättäytyen viikonloppuäidiksi.

Vierailija
7/37 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet lapsen ihmisen kanssa, olet loppuelämäksi sidottu tähän ihmiseen lapsen kautta. (Ja kirjaimellisesti geeninne yhdistyvät, niin olette sidottuna toisiinne geneettisesti niin kauan kun jälkipolvenne lisääntyvät. Eli ehkä tuhansia tai satoja tuhansia vuosia) Niin suosittelisin tekemään abortin, jos haluat exästäsi eroon. Ihan ymmärrettävää jos hän spämmii sinua, koska haluaa olla osana lapsensa elämään. Kuvittele itsesi hänen rooliinsa että miehellä on lapsesi mutta ei päästä sinua osaksi lapsen elämää. Lapsi on yhtälailla hänenkin.

Vierailija
8/37 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että jos mies on nyt hullu, se vain pahenee ajan kanssa ja myös periytyy.

Vierailija
9/37 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisessa tilanteessa voit valehdella. Voit valehdella, että teit keskeytyksen. Pian tämän jälkeen valehtele, että löysit uuden miehen. Pysyttele exästä erossa ja pidä lapsi. Älä missään nimessä tee aborttia. Kadut sitä loppuelämäsi.

Vierailija
10/37 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoaminen on rikos. Ole poliisiin yhteyksissä.

Vierailija
11/37 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisessa tilanteessa voit valehdella. Voit valehdella, että teit keskeytyksen. Pian tämän jälkeen valehtele, että löysit uuden miehen. Pysyttele exästä erossa ja pidä lapsi. Älä missään nimessä tee aborttia. Kadut sitä loppuelämäsi.

Kuulostaa tosi epäinhimilliseltä ja epäempaattiselta kohtelusta miestä kohtaan, itse en pystyisi. Miehet eivät ole vain käveleviä spermapankkeja, jotka voi hylätä kun saa vauvan itselleen heistä.

Vierailija
12/37 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan seurustelitte?

Vierailija
13/37 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puoli vuotta.

Vierailija
14/37 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kauan seurustelitte?

Piti tähän siis vastata, että noin puoli vuotta.

Vierailija
15/37 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee abortti. Tällaiset vainoajat, kuten eksäsi, käyttävät lasta vain keinona piinata sinua. Lapsella itsellään ei ole hänelle arvoa, hän on vallankäytön väline. Sen lisäksi, että eksäsi tekee sinun elämästäsi piinaa, hän traumatisoi myös lapsen. Isällä on kuitenkin Suomessa oikeus isyyteen, ja tämä oikeus viedään vasta siinä vaiheessa kun on todistettu että hänestä ei siihen ole. Siinä vaiheessa lapsi on jo saanut kokea traumatisoitumisen.

Voimia sinulle mitä tahansa valitsetkin!

Vierailija
16/37 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seurustelitte puoli vuotta ja heti pamahdit paksuksi ? Kyllä, lapsen kannalta on paras, ettei koskaan edes synny. Molemmat vanhemmat kun näemmä on yhtä ääliöitä.

Vierailija
17/37 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi lasta. Ex vaikuttaa sen verran sairaalta, että vaikuttaisi sen lapsen elämään todella haitallisesti. Jopa vaarallisesti. Ja ex voi vaatia isyystestin, joten eroon et pääse. Jos oikein kovasti lapsen haluaa, siihen on muitakin keinoja.

Vierailija
18/37 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna peruuttaisin koko homman, kun vielä voi. Jos joudut antamaan lasta tapaamisiin, joudut joka kerta pelkäämään, tuleeko lapsi takaisin. Voi tulla oikeudenkäyntejä, väkivaltaisia hyökkäyksiä kadulla, perättömiä lasu-ilmoituksia, kiusaa, pelkoa, kapuloita rattaisiisi ja elämääsi kaikin mahdollisin tavoin, ihan mitä tahansa. Poliisi on usein voimaton ja oikeudenkäynnit raskaita ja kalliita, näyttöä pitää olla todella paljon, ja silti kaikki voi yhtäkkiä kääntyä sinua vastaan. Et pääse tuosta ihmisestä eroon. Pahinta on nähdä, kun lapsi kärsii ja pelkää. Ota opiksesi ja etsi parempi mies, se on minun neuvoni. Toki teet lopullisen päätöksen itseäsi kuunnellen.

-terveisin 10 vuotta narsistin vainoa kokenut

Vierailija
19/37 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet rikosilmoituksen vainoamisesta ja haet lähestymiskieltoa. Et anna tunnustaa lasta tai sitten valehtelet tehneesi abortin (jos siis haluat lapsen).

Vierailija
20/37 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee keskeytystä sen miehen takia. Älä. Tee, jos itse haluat, mutta jos haluat pitää lapsen, älä. Tuo oli hyvä neuvo: sano, että se meni kesken ja pakene niin kauas, kuin voit. Huomaa: Vaino ei välttämättä eikä todennäköisesti lopu siihen, että tekisit keskeytyksen. Vaino loppuu vasta, kun joko saat niin lujat rajat, ettei niistä pääse yli TAI tekijä itse päättää lopettaa.

Sulla on sillä tavalla hyvä tilanne, että ette ole enää yhdessä ja todistusaineistoa vainosta on jo nyt. On helpompi järjestää asiat alusta lähtien niin, että ne on sulle ja lapselle edulliset, kuin niin, että eroaisit lapsen syntymän jälkeen. Voit saada yksinhuoltajuuden heti alusta alkaen.

Voimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi