sietäisin miehen lasta paremmin, jos
lapsi olisi poika. huomasin tänä viikonloppuna. vähän outo olo mutta minkäs teet... en tiedä mistä johtuu. en tietenkään kerro miehelle tai tämän tytölle, nielen ärsytyksen vanhaan malliin.
Kommentit (27)
Älä ole niin varma. Mun miehellä on poika joka on täysin äitinsä näköinen. Ei ole perinyt isältään mitään. Ärsyttävä katsella ja kuunnella.
Sano ihmeessä ennenkuin lapsi sanoo sen isälleen. Siinä vaiheessa lennät kuin leppäkeihäs vaikka miten yrittäisit selitellä. Veri on vettä vahvempaa, normaali mies valitsee mielummin lapsensa kuin ventovieraaksi osoittautuneen ämmän.
No tyttö on aina isän silmäterä ja sitä lellitään. Ihan ymmärrettävää.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:35"]
Älä ole niin varma. Mun miehellä on poika joka on täysin äitinsä näköinen. Ei ole perinyt isältään mitään. Ärsyttävä katsella ja kuunnella.
[/quote]Miten voi olla noin epäonnistuneita ihmisiä? Miksi ette ole ottaneet lapsetonta vai ettekö ole vain saaneet? On pitänyt tyytyä toisella kierroksella olevaan mieheen. :-D
Uskon, että olet Ap uusperheiden ongelmien ytimessä. Äitipuolelle on vaikea hyväksyä tyttö, koska tämä muistuttaa äitiään eli miehensä ex-vaimoa. Isäpuoli ei helposti hyväksy poikaa, koska tämä muistuttaa puolison ex-miestä ja aiheuttaa ärsytystä, kateutta, mustasukkaisuutta. Olen tätä omassa elämässäni ja lähipiirissäni seurannut ja monesti todennut.
Asia erikseen ovat sitten kypsät ihmiset, heillä ei ole ongelmia nähdä lasta yksilönä ja hyväksyä häntä omana itsenään. Kypsät aikuiset vain ovat valitettavan vähissä.
nielen ärsytyksen vanhaan malliin
Jaa, no sinulla onkin sitten hyvä aloitus suhteelle.
Onko tyttö liian kaunis sinun makuusi? Veikkaisin että jostain tällaisesta kyse, primitiivinen reaktio naiselta inhota toista (vaikkakin naisenalkua) joka on lähellä omaa miestä ja liian kaunis ja muuten ihana...
Mikä se perustelu oli...en tajunnut. Sekö kun se tyttö on äitinsä näköinen?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:35"]
[/quote]Miten voi olla noin epäonnistuneita ihmisiä? Miksi ette ole ottaneet lapsetonta vai ettekö ole vain saaneet? On pitänyt tyytyä toisella kierroksella olevaan mieheen. :-D
[/quote]
En tyytynyt. Näin tämän miehen ja halusin hänet. Vietimme kiihkeät kaksi päivää yhdessä ja sain elämäni parasta seksiä. Rakastuin samantien tähän upeeseen mieheen. Vasta pari päivää pantuamme tuli ilmi, että miehellä on lapsi. Kerroin, että vihaan lapsia noin muutenkin. Mutta vahinko oli jo tapahtunut ja olimme hulluina toisiimme. Mies hyväksyy sen, että haluan hänet enkä pidä hänen lapsestaan. Ollaan alle kolmekymppisiä ja naimisissa. Lapsen äitiä ei koskaan edes kosinut, jätti aikoinaan naisen, koska nainen oli tunnekylmä pihtari.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:51"]
Lapsen äitiä ei koskaan edes kosinut, jätti aikoinaan naisen, koska nainen oli tunnekylmä pihtari.
[/quote]
Onpa fiksu mies. On valmis tekemään lapsen tuollaisen naisen kanssa, ja jättää sitten yksin. Miksi se lapsi piti tehdä jos nainen on noin kamala?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:35"]Älä ole niin varma. Mun miehellä on poika joka on täysin äitinsä näköinen. Ei ole perinyt isältään mitään. Ärsyttävä katsella ja kuunnella.
[/quote] Paitsi 50% dna:staan... V* ttu jos ette kykene rakastamaan miestenne lapsia, älkää seurustelko miesten kanssa joilla niitä on. Sehän sinuakin kaivelee, että poika muistuttaa sinua joka päivä siitä miten miehesi nautinnosta huohottaen laukesi exänsä sisään, paljas elin exän p* llumehusta kiiltäen :-)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:35"]
[/quote]
En tyytynyt. Näin tämän miehen ja halusin hänet. Vietimme kiihkeät kaksi päivää yhdessä ja sain elämäni parasta seksiä. Rakastuin samantien tähän upeeseen mieheen. Vasta pari päivää pantuamme tuli ilmi, että miehellä on lapsi. Kerroin, että vihaan lapsia noin muutenkin. Mutta vahinko oli jo tapahtunut ja olimme hulluina toisiimme. Mies hyväksyy sen, että haluan hänet enkä pidä hänen lapsestaan. Ollaan alle kolmekymppisiä ja naimisissa. Lapsen äitiä ei koskaan edes kosinut, jätti aikoinaan naisen, koska nainen oli tunnekylmä pihtari.
[/quote] Voi voi sinuakin säälittävää ressukkaa... Tuo miehen hulluus sinuun on ohi kahdessa vuodessa ja sen jälkeen sinä jäät kun parempi pimpero löytyy. Ja sehän löytyy. Aina. :-)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:51"]
Lapsen äitiä ei koskaan edes kosinut, jätti aikoinaan naisen, koska nainen oli tunnekylmä pihtari.
[/quote]
Onpa fiksu mies. On valmis tekemään lapsen tuollaisen naisen kanssa, ja jättää sitten yksin. Miksi se lapsi piti tehdä jos nainen on noin kamala?
[/quote]
Olivat tunteneet vasta pari kk kun eksä tuli raskaaksi. Alkuhuuman himoissaan halusivat lapsen. Lapsi kun syntyi, loppui naiselta kaikki kiinnostus mieheen. Lapsen takia roikkui suhteessa pari vuotta, kunnes ei kestänyt sitä paskaa enään, suhteessa oli enää vaan äiti ja hänen lapsensa. Mies jätettiin ulkopuoliseksi, ilmeisesti ei kaivannut mieheltä enää mitään, kun lapsen oli saanut. Miehellä oli helvetin huijattu olo.
Näköjään miehesi lankeaa aina tunnekylmiin naisiin.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:35"]
[/quote]
[/quote] Voi voi sinuakin säälittävää ressukkaa... Tuo miehen hulluus sinuun on ohi kahdessa vuodessa ja sen jälkeen sinä jäät kun parempi pimpero löytyy. Ja sehän löytyy. Aina. :-)
[/quote]
No johan se on mua vuosia katellut :D
en varmasti ikinä tule rakastamaan miehen lasta enkä koe että tarvitseekaan. en odota että mieskään rakastaisi minun lapsia, vaikka onkin niin heille sanonut. en dissaa lasta mitenkään.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 21:11"]
en varmasti ikinä tule rakastamaan miehen lasta enkä koe että tarvitseekaan. en odota että mieskään rakastaisi minun lapsia, vaikka onkin niin heille sanonut. en dissaa lasta mitenkään.
ap
[/quote]
Siis sulla on itelläskin lapsia?
Aiemmin sanoit, että "vihaat lapsia noin muutenkin".
Sinähän melkoinen tapaus olet...
kannattaakin niellä. olet ollut tietoinen että miehelläsi on tytär kun suhteenne on alkanut, joten itse olet tilanteesi valinnut.