Mistä saa tietää onko exä päässyt jo vankilasta?
Kommentit (10)
Itse kuulin yhteisiltä kavereilta ja tutuilta.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:27"]
[/quote]Olen jättänyt piirit taakseni, mutta olisi hyvä saada tietää. En ole velkaa enkä vasikoi ketään.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:27"]
[/quote]Olen jättänyt piirit taakseni, mutta olisi hyvä saada tietää. En ole velkaa enkä vasikoi ketään.
[/quote]
Etpä sä taida saada tietää muuten, kun joltain (tuttu, kaveri tjsp) joka tietää.
Jos ex niin miksi haluat tietää? Onko alapäässä kutkutusta?
No mulle kertoi tutut ja fb, niin nykyaikaa :D
Jos on pelkoja, että vapautumisesta aiheutuu ongelmia, niin kyllä sinne vankilaan voi ottaa yhteyttä ja kysyä. Jos hänet on esimerkiksi tuomittu suhun kohdistuneesta väkivallan teosta tms. Ja pelko on aiheellinen. Mutta tuskin antavat tietoa pelkän uteliaisuuden tyydyttämisen perusteella.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 21:03"]
Jos on pelkoja, että vapautumisesta aiheutuu ongelmia, niin kyllä sinne vankilaan voi ottaa yhteyttä ja kysyä. Jos hänet on esimerkiksi tuomittu suhun kohdistuneesta väkivallan teosta tms. Ja pelko on aiheellinen. Mutta tuskin antavat tietoa pelkän uteliaisuuden tyydyttämisen perusteella.
[/quote]Kiitos vinkistä. Olen vähän herkempi näiden juttujen kanssa nyt kun on lapsi (ei tämän exän kanssa) enkä halua, että lapsen tarvitsee pelätä ketään "setiä" pihalla.
Kun tilisi on tyhjä.