Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaukaisin tyyppi jota stalkkaat somessa?

Vierailija
03.08.2014 |

Minulla:

-opettajan vaimo (harvoin)

-yhden yliopistossa pääainettani sivuaineena lukevan sisko (kulmakarvat on niin kummalliset että pakko palata aina)

-10 vuotta sitten samalla luokalla olleen tyypin ex-vaimo

-lukioaikaisen poikakaverini nykyinen vaimo

Ihan vaan mielenkiinnosta, onko muut yhyä kyyliä? Ei mua varsinaisesti nuo ihmiset kiinnosta, mutta somessa on niin helppoa tylsyyksissään klikkailla.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on pakkomielle

Vierailija
2/34 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, en mä näitä säännöllisesti stalkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se stalkkausta jos toisilla on avoimet profiilit? Ei. Ne on auki jotta ihmiset voivat heitä seurata.

Vierailija
4/34 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En stalkkaa ketään, miten joitain voi kiinnostaa muut kuin kaverit? Siis naapurit, työkaverit, työkaverin puolisot??? En vain voi ymmärtää... Ja tiedän, että työkaverini stalkkaa em. kun itse vahingossa lipsautti rivien välistä eräässä toisessa asiayhteydessä... Noloa!!

Vierailija
5/34 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tarkoitin oikeastaan, että miten kaukaa haettuja tyyppejä ihmiset kattelee. Exät on peruskauraa.

Vierailija
6/34 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on stalkkausta?

Vierailija
7/34 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyrkinyt välttämään profiilien luontia, en kuulu edes fb:n. Saattaisin muuten stalkata ;)

Vierailija
8/34 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kattelen jotain exien exien ja nyxien sukulaisia ja kavereita. En tiedä miksi :D

Vierailija
9/34 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan sit mun entinen käly jonka kanssa en koskaan oppinut tulemaan toimeen eikä hänkään minusta koskaan perustanut. Joskus löysin hänet ja huvikseen kävin avointa seinää lukemassa mutten enään vuosiin.

Vierailija
10/34 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin joskus stalkkasin huvikseni montaakin tyyppiä. Kaverin kavereita jotka tiesin naamalta, joilla oli julkinen face ja värikäs ja draamapitoinen elämä. Kaverin kaverin kaveria tai sen siskoa, jolla oli pikkuisen rohkeita kuvia. Ja sen tyypin kuvista tykkäävää komeaa miestä, tai no ei se enää ollut mitään stalkkaamista vaan surffailua profiilista toiseen.

Sitten facen korvasi av :)

Vierailija
11/34 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu ei selkeästi suostu myöntämään asioita, mutta kyllä minä olen vähän kyylä. Toisinaan käyn tsekkaamassa yhden pakkotoistolla kirjoittelevan naisen fb-profiilia, ensimmäisen poikakaverin tämänhetkistä nyksää (olen viimeiset kuusi tyttöystävää tarkastanut läpi säännöllisesti) ja yhden lukioaikaisen luokkakaverin veljeä.

Vierailija
12/34 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:09"]Kukaan muu ei selkeästi suostu myöntämään asioita, mutta kyllä minä olen vähän kyylä. Toisinaan käyn tsekkaamassa yhden pakkotoistolla kirjoittelevan naisen fb-profiilia, ensimmäisen poikakaverin tämänhetkistä nyksää (olen viimeiset kuusi tyttöystävää tarkastanut läpi säännöllisesti) ja yhden lukioaikaisen luokkakaverin veljeä.

[/quote]

Ei ole myönnettävää... Kuulostaa oudolta ja häiriintyneeltä

Vierailija
13/34 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^mitä häiriintynyttä uteliaisuudessa on? Jos käy parin viikon välein tsekkaamassa esim. parisuhdetilanteen ja onko profiilikuva vaihtunut, niin miten tuo on muka häiriintynyttä käyttäytmistä..

Vierailija
14/34 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa, että pidän ihmisiä, jotka eivät "stalkkaa somessa" vähäisen rajoittuneina ja mielikuvituksettomina. Somen idea kun nimenomaan on, että siellä seuraillaan muita ihmisiä ja heidän tekemisiään. Olisin hippasen outoa mennä Facebookiin ja istuskella siellä sitten omassa profiilissaan tai vain kavereiden kuulumisia katsellen. Miten niitä uusia kavereita edes löytää ellei haku-toiminnolla? Näiden "stalkkaamieni" profiileista olen löytänyt mm. kirja-, elokuva tai musiikkivinkkejä sekä uutta tietoa, mielenkiintoisia harrastuksenkohteita. Oma maailma avartuu kummasti kuin seuraa ympäröivää maailmaa, suosittelen. Vakituisesti stalkkaan:

- exän kaunista exää, joka on lisäksi älykäs ja jakaa yhteisiä kiinnostuksenkohteita kanssani, virtuaalinen roolimallini tietämättään

- exän nyksää, vaikuttaa ihanalta ihmiseltä ja odottelen milloin ymmärtää tehneensä virheen

- vanhaa ihastustani (n. 5 vuotta sitten), brittiläistä, jolla on pettämätön musiikkimaku

- australialaista julkkista, ihan vain seuratakseni osin elämää siellä suunnalla

- jne. jne.

Vierailija
15/34 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:17"]^mitä häiriintynyttä uteliaisuudessa on? Jos käy parin viikon välein tsekkaamassa esim. parisuhdetilanteen ja onko profiilikuva vaihtunut, niin miten tuo on muka häiriintynyttä käyttäytmistä..

[/quote]

En tiedä. Tulee epämiellyttävä olo tuollaisesta...

Vierailija
16/34 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pipsan jalat

Vierailija
17/34 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:17"]

^mitä häiriintynyttä uteliaisuudessa on? Jos käy parin viikon välein tsekkaamassa esim. parisuhdetilanteen ja onko profiilikuva vaihtunut, niin miten tuo on muka häiriintynyttä käyttäytmistä..

[/quote]Jos miehesi tekisi samaa, mitä sanoisit? Stalkkaisitte yhdessä? Omituinen ihminen.

Vierailija
18/34 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:17"]Täytyy tunnustaa, että pidän ihmisiä, jotka eivät "stalkkaa somessa" vähäisen rajoittuneina ja mielikuvituksettomina. Somen idea kun nimenomaan on, että siellä seuraillaan muita ihmisiä ja heidän tekemisiään. Olisin hippasen outoa mennä Facebookiin ja istuskella siellä sitten omassa profiilissaan tai vain kavereiden kuulumisia katsellen. Miten niitä uusia kavereita edes löytää ellei haku-toiminnolla? Näiden "stalkkaamieni" profiileista olen löytänyt mm. kirja-, elokuva tai musiikkivinkkejä sekä uutta tietoa, mielenkiintoisia harrastuksenkohteita. Oma maailma avartuu kummasti kuin seuraa ympäröivää maailmaa, suosittelen. Vakituisesti stalkkaan:

- exän kaunista exää, joka on lisäksi älykäs ja jakaa yhteisiä kiinnostuksenkohteita kanssani, virtuaalinen roolimallini tietämättään

- exän nyksää, vaikuttaa ihanalta ihmiseltä ja odottelen milloin ymmärtää tehneensä virheen

- vanhaa ihastustani (n. 5 vuotta sitten), brittiläistä, jolla on pettämätön musiikkimaku

- australialaista julkkista, ihan vain seuratakseni osin elämää siellä suunnalla

- jne. jne.

[/quote]

Stalkkaaminen on sairasta käytöstä. Tietoa saa muutenkin ja fanittaminen on ihan eri asia

Vierailija
19/34 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:17"]

[/quote]Jos miehesi tekisi samaa, mitä sanoisit? Stalkkaisitte yhdessä? Omituinen ihminen.

[/quote]

Aivan varmasti mieheni tekee samaa, entäs sitten? En ole mieheni äiti enkä omista häntä, hän tekee internetin ihmemaaassa mitä huvittaa. Miten mies liittyy tähän? :)

Vierailija
20/34 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei kannata edes kysyä mitään näin vaikeaa av:lla tätä nykyä. Suurin osa nykykävijöistä ja on umpimielisiä ja konservatiivisia. Eivätkä näidenkään vastausten perusteella kovinkaan koulutettuja.