[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:13"]Ompa täällä taas kateellista ja katkeraa porukkaa:(
[/quote]
Miksi joku olisi kateellinen viiden lapsen äidille?
[/quote]
TÄÄLLÄ YKSI KATEELLINEN, meillä jäänee kolmeen. Onnea!!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:13"]Ompa täällä taas kateellista ja katkeraa porukkaa:(
[/quote]
Miksi joku olisi kateellinen viiden lapsen äidille?
[/quote]
TÄÄLLÄ YKSI KATEELLINEN, meillä jäänee kolmeen. Onnea!!