Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalle muuttaminen osoittautui karmeaksi virheeksi...

Vierailija
25.07.2021 |

Muutimme mieheni kanssa maaseudulle jonkin aikaa sitten kun kaupungissa oli niin kallista meidän tuloillamme. Löysimme oikein rauhalliselta kylältä talon joka ei maksanut melkein mitään ja tästä piti alkaa meille ihan uusi elämä. Aloitimme tekemään pientä remonttia kylpyhuoneesta kun siellä oli joitain mustia pisteitä kaakeleissa mutta ne onneksi lähtivät käsivoimin. Meillä oli niukkaa mutta jaksoin haaveilla, katselin kauniiden vaatteiden kuvia vanhasta postimyyntiluettelosta mutta nyt alkaa olla syksy ja lehdet vaihtavat jo väriä...

Töitä olemme yrittäneet saada mutta niitä ei ole tarjolla lähimaillakaan, ei minulle eikä miehelleni, eikä ole ollut vuosikausiin! Te-toimistostakin saamme vain ilkeilyä osaksemme. Olen nähnyt miehenikin joskus itkevän hiljaa kuistilla kyykistyneenä etten huomaisi. Ja asiaa ei helpota yhtään se että olen saanut joitakin iho-oireita luultavasti talon suihkusta vaikka yritän käyttää sitä mahdollisimman vähän ettei tilani pahenisi. Kohta kuulemme onko kyseessä home ja joudutaanko talo purkamaan, jos näin käy en tiedä mitä tehdä...

Miten voisimme saada rahat riittämään? Pitääkö meidän luopua lemmikistämme? Mieheni rakastaa minua mutta rakkautemme on ainoa arvokas asiamme.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä suosittele ainakaan pk-seudulle tulemaan. Täällä raksahommat menee halvemmille virolaisille, eikä Hurstin henkeä kunnioiteta. Ei ole mikään Shangri-La.

Vierailija
22/24 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut pysyä vuokralaisena kaupungissa. Ei olisi velallisen musertavaa huolta, laittais vaan stereot päälle ja nauttis aamukahvia katsellen pihan lasten leikkejä. Toisen omistamassa kämpässä huolena on vaan oma runkopatja, lipasto ja tuolit.

Vierailija
24/24 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttileitti kirjoitti:

No just,me ollaan niin onnellisii maalla.Kaikki toimii.Tultiin kotiin Uudellemaalle tääl menee hermo,olin yksin kotona eilen eläinteni kanssa aattelin relaa,melu alkoi millon ujelsi mikäkin..omakotitalo alue,wiikonloppu Haloo..Vertaan tätä betoniluukku joku poraa aina..relaisitko sä,olen niin väsy kesä töistä et relaisin välil,lenkeil oon jaksanut käydä koira vie.Katseltiin taloja maalta,ihanii.Maalla on jo kesäpaikka neliöitä liikaakin.

Kuulostaa niiin tutulta. Mutta en saa yhtään päähäni kenen biisi olikaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi