Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Venlafaxin hyvä lääke?

Vierailija
03.08.2014 |

Masennukseen ja sosiaaliseen fobiaan määrätty 75mg. Oliko teillä aloitusoireita? Vielä olis viikko lomaa ja ajattelin nyt aloittaa, en haluaisi saada mitään hirveitä aloitusoireita töissä. Vaikuttaako nukkumiseen mitenkään?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilua, unettomuutta sekä minulle liian suuri painonmenetys. Noilla jo olisin lopettanut käytön, lopetukseen tulikin sitten pikainen ns.pakkolopetus, RR arvot kun huitelivat pilvissä. Siirryin Voxraan, sopii, ainut miinuspuoli on suht kallis hinta

Vierailija
22/32 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:10"]Tuota juuri pelkään, että en saa nukutuksi, koska olen todella huonouninen ja uneton muutenkin välillä. Aiheuttaako hikoilua? Söin joskus Cipralexiä ja hikoilin kuin sika jonkin aikaa kun annostusta nostettiin.

Ap

[/quote]

Hikoilutti minua ihan hullun lailla.

On se kuitenkin tavallaan hyvä lääke, tehoaa siihen mihin pitää ja nopeasti, mutta kyllä siitä voi aivan hirveät sivuoireet tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu siihen, että kun aloitat sen, menetät ajantajun kokonaan. Saatat istua koko päivän tekemättä mitään.

Vierailija
24/32 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusoireena vähän pöhnäinen olo ja muistaakseni jotain univaikeutta. Aloitusoireet ei kestä kauaa. Toi lääke ei tosin itselle ollut aloittamisen arvoinen, koska se ei auttanut yhtään mihinkään.

Vierailija
25/32 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala lääke! Otin ekan tabun illalla ja aamulla menin ambulanssilla sairaalaan. Ihan järkyttävä olo. Sairaalan päivystyksessä sain Oxepamin ja sillä oli normalisoitui. Joku allerginen reaktio kai. Se oli mun eka ja vika Venla!

Vierailija
26/32 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei vaikuttanut juuri mitenkään, ei siis tullut mitään ikäviä sivuoireita, mutta eipä se auttanut masennukseen/sos.tilanteiden pelkoonkaan. Vaikka söin melko isolla annoksellakin (en nyt muista tarkalleen annosmäärää, mutta iso se oli). Mutta lopettaminen oli tuskaa! Vieroitusoireet olivat ihan kamalia ja minulla meni varmaan 3kk, että pääsin lääkkeestä kokonaan eroon.

Vierailija
27/32 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön ko. lääkettä 375 mg aamuisin + valdoxania 25 mg iltaisin. Nyt vaikuttaa siltä, että minulle sopiva kombinaatio on löytynyt. Sivuoireita ei juurikaan ole, aloitusoireita en oikein muista, kun olin silloin niin huonossa kunnossa sairaalahoidossa ollessani. Välillä tosin mietin lääkeannostukseni suuruutta; käypä hoito -suositus venlafaksiinin maksimiannostukseen on 225 mg.

Vierailija
28/32 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopiva lääke, annostus tällä hetkellä 150mg. Alussa tuli hieman huippausta ja päänsärkyä, mutta sain itseni takaisin kuukaudessa, kahdessa aloittamisesta. Vakavaan masennukseen määrättiin ja masennus on nyt poissa.

Vierailija
29/32 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa yötä en nukkunut ja pupillit oli lautasina seuraavan päivän.

Sitten meni pari viikkoa ihan hyvin, kunnes alkoi kamala ahdistus jonka takia aloin ryyppäämään (en juonut sen kahden viikon ajan juuri yhtään, vaikka muuten olin aika juoppo) ja viiltelin itseäni kännissä, pariinkin otteeseen. Mikä ei kuulu tapoihini... sitten oli käsien tärinää ja en kyennyt myöskään saamaan orgasmia, joten lopetin sitten siihen.

Elikkä ei sopinut mulle ainakaan.

Vierailija
30/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:10"]Tuota juuri pelkään, että en saa nukutuksi, koska olen todella huonouninen ja uneton muutenkin välillä. Aiheuttaako hikoilua? Söin joskus Cipralexiä ja hikoilin kuin sika jonkin aikaa kun annostusta nostettiin.

Ap

Hikoilutti minua ihan hullun lailla.

On se kuitenkin tavallaan hyvä lääke, tehoaa siihen mihin pitää ja nopeasti, mutta kyllä siitä voi aivan hirveät sivuoireet tulla.

Mihin oireeseen sä sitä söit?

Vierailija
31/32 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pelastajani. En saanut aloitus- enkä lopetusoireita, ja kiitos Venlafaxin olen täyspäinen töissäkäyvä perheenäiti.

Kuulostaa rohkaisevalta. :))

Vierailija
32/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä, ei riippuvuuttakaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän