Kannustakaa mua että kehtaan mennä päälle!
olen jostain syystä estynyt ja ujo mutta kyllästynyt siihen kun ukko häärää aina päällä. Haluaisin itse kokeilla. Miten kehtaan? Kaikki vinkit tänne kiitos! Jos saisin sen tehtyä...
Kommentit (44)
Täällä se taas onnistuu hyvin tohon saakka. Päälle vaan ja sisään, mutta sitten en tiedäkkään mitä pitäs tehdä. Vähänkin kun yrittää liikkua ni se meinaa luiskahtaa ulos. Miten ihmeessä siinä pitäa liikkua ettei näin käy ja tuntuis vielä hyvälle!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:34"]
Täällä se taas onnistuu hyvin tohon saakka. Päälle vaan ja sisään, mutta sitten en tiedäkkään mitä pitäs tehdä. Vähänkin kun yrittää liikkua ni se meinaa luiskahtaa ulos. Miten ihmeessä siinä pitäa liikkua ettei näin käy ja tuntuis vielä hyvälle!
[/quote]
Netissä on aika paljon opetusmatskua jos hieman googletat.
Hei ap! Nainen päällä -asennon ei tarvitse olla mitään ylös-alas-jippijaijee -menoa, kuten tästä ketjusta voisi päätellä. Se voi olla hitaan nautinnollista eteen-taakse -liikettä ihan lähellä miehen vartaloa. Ainakin minusta se tuntuu huomattavasti paremmalta. Välillä voi nousta pystyyn, nojautua ehkä hieman taakse ja sitten painautua uudestaan mieheen kiinni. Meillä tämä asento toimii nykyään esileikkinä. Pyörähdämme siitä toisinpäin kun tunnen olevani valmis orgasmiin.
Ap, jos sinua ujostuttaa, niin voithan laittaa jonkin babydoll-paitulin päälle... itsekin jätän joskus jotain päälle, mies tykkää hapuilla... ja irrotella seksikkäitä rintsikoita :)
Tsemppiä - hyvin se menee!
No treenaa tuntumaa esim sohvalla istumalla miehen syliin. Sitten sama alasti.
Hyviä winkkejä minunkin pitää uskaltautua
Hyvin se menee ap! Kun kerran osaat asialle nauraa, niin osaat varmasti myös huumorin voimin harjoitella miehen kanssa tätä touhua. Jos sitä ulos luiskahtamista pelkäät, niin pidä polvesi tiukasti miehen kyljissä kiinni ja älä pompota ylösalas, vaan liu'ut eteen ja taakse enemmänkin. Lantionpohjalihaksiakin voit puristella samalla. Voit pyytää myös miestä lähelle istuma-asentoa. Ja jos luiskahtaa pois, niin yhtä helposti se menee sisällekin taas ellei ole ihan lörppä letku vastassa. Ihan kuin laittaisit autoa kapeaan parkkiin ja sieltä samansuuntaisesti ulos, ei siinä kannata alkaa renkaita mihinkään suuntaan kääntelemään. :) Kokeilepa tänään ja kerro onnistuiko!
Jos mies ei tajua kun työnnät häntä selälleen, niin sano että anna mä tulen päälle. Yleensä olen vähän aikaa päällä ja sitten siirrymme jalat koukussa vastakkain/sylikkäin, se on mun lemppariasentoja. On nautinnollisen tuntuista ja ihana olla toisen lähellä, suudella samalla jne.
Nyt vaan rennosti ja leikkimielellä kokeilemaan uusia asentoja!
Mies varmaan kuulee ääntelystä, mikä tuntuu parhaalta, mutta olen joskus sanonutkin jälkeenpäin, että se ja se tuntui mahtavalta. Olen itsekin melko estoinen, mutta toisaalta tykkään kokeilla uuttakin ja olen oppinut rentoutumaan oman mieheni kanssa, ollaan oltu 8v. yhdessä, joten ei enää niin tarvitse miettiä mitä toinen ajattelee. Varsinkin lasten syntymän jälkeen olen huomannut että alapääkin on muuttunut ja eri asennot tuntuu nyt hyvältä kuin ennen.
Ratsastaessa voi tietysti nostella itseään ylös-alas, mutta nopeampaa liikettä saa kun suoristaa selän, istuu alas ja nytkyttää lantiota edes-takas kuten oikeasti hevosella ratsastaessa.
Kehtaat mennä päälle? Miten kehtaat olla aina alla?
Päälle nousevat naiset ovat ällöjä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 21:27"]
Päälle nousevat naiset ovat ällöjä.
[/quote]Kenen mielestä? :-D Oletko nainen vai mies?
Mulle naisena se päällä oleminen on paras asento ja ihanaa, kun mies sitä ehdottaa usein. Nousen päälle ja nytkyttelen siinä edes takaisin, laskeudun välillä miestä vasten ja olemme tavallaan käänteisessä lähetyssaarnaaja-asennossa. Viime metreillä olen aika lailla selkä suorassa istumassa tai taakse kallistuneena. Naisena on aika hyvä tuntuna ja mahdollisuus säädellä nopeutta ja klitorista ei tarvitse (ei saa koskea), vaan jotenkin tuntuma tulee sisältä. Onkohan tuo sitten emätinorgasmi, en tiedä. Joka tapauksessa nautin ja mies nauttii ja saavutamme orgasmit monesti samaan aikaan. Nam. Lähdenkin tästä ehdottamaan ratsastustuntia.
Siis minkä ikäisiä olette te jotka häpeilette mennä päälle?
Kannattaa opetella tuo juttu. Kunnon stondiksen vaatii kyllä ja siihen sitten istahdat päälle. Hae kulma, joka on hyvän tuntuinen ja liikuttele itseäsi eri suuntiin ja jatka siitä, mikä tuntuu parhaalta. Mies jos vielä pyörittelee nännejäsi siinä samalla, niin eipä kauan vie, kun orgasmi vie mukanaan.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:20"]Mä olen aina päällä. Ensin mies piti outona, nyt tykkää kovasti. Voit vaika ensin laittaa hänet selälleen ja antaa vähän käsihoitoa ja sitten kyytiin vaan :) Suosittelen :) Mies ylettä siinä asennossa hyvin klittaa hieromaan samalla ;)
[/quote] Etkä sitten itse osaa klittaasi hieroa miestä vasten? Suurin osa naisista on kyllä avuttomia sängyssä...
En ole ap, enkä häpeä. En vaan osaa tehdä siinä mitään. Tuntee itsensä vaan tolloks. Silloin on parempi pelata varman päälle. Muissa asennoissa osaan olla mukana, mutta tuo ei vaan luonnistu =(
Kimppaan "noloilijoita", nimimerkillä yksi samanmoinen!
Olen kyllä mukana seksissä aina täysillä ja liikun kaikissa asennoissa mukana, mutta tuo päällä olo ei meinaa sujua :( mies on kyllä ymmärtäväinen eikä häntä haittaa yhtään olla harjoituskappaleena.. Mutta nimenomaan tulee aivan tollo olo siinä päällä! Alan aivan liian itsetietoiseksi ja mietin vaan että tuntuukohan tää nyt miehestä miltään..
Mutta jatketaan harjoittelua naiset!
Ps. Minusta ei oo millään tavalla lapsellista myöntää, että jokin asia nolottaa/ujostuttaa, kaikki vaan ei tuu luonnostaan kaikille. Minusta on kypsää ja fiksua, että tunnistaa omat estonsa ja yrittää tehdä niille jotain! Joten heittäkää hiiteen nuo "kasva aikuseksi" -kommentit
Tosi paha juttu, paha paha. Unohda päällä olot ja alla olot, sivulla olot ja takaa olot. Lue Pirkkaa ja tee sitruunasta mehua. Niin se elämä sujuu.