Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannustakaa mua että kehtaan mennä päälle!

Vierailija
03.08.2014 |

olen jostain syystä estynyt ja ujo mutta kyllästynyt siihen kun ukko häärää aina päällä. Haluaisin itse kokeilla. Miten kehtaan? Kaikki vinkit tänne kiitos! Jos saisin sen tehtyä...

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kehtaamista siinä oikein on? Mikä sua hävettää eniten?

Vierailija
2/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä estää? Lihavuus? Makkarat? Liian isot tissit? Liian hyvät näköalat sinuun? Päälle vaan ja menoksi. Kintut kiinni ja kopoti kopoti. Mahdollisia makkaroita voit pidellä vaikka toisella kädellä kiinni jos häiritsee, mutta tuskinpa mies niitä huomaa tai niistä välittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeässä.

Vierailija
4/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:52"]

Pimeässä.

[/quote] ja peiton alla. :)

Vierailija
5/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken saarnan kiepautat sen ukon selälleen ja annat mennä.

Vierailija
6/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua tässä se ulkonäkö eniten nolota, vaikka en mikään malli tai hoikka olekaan, lähinnä hävettää se miten saan asian tapahtumaan. Jos maksamme sängyllä illalla niin eihän hänellä heti seiso, jos hyppään päälle niin sehän on ihan veltto. Vai istunko ilman housuja elimen päälle, tajuaako se jäykistyä ja saan tungettua sen sisälle?

Minua hävettää sanoa vaikka että anna kun mä meen päälle.

Alkoi ihan naurattamaan teidän neuvot, makkaroista vain kiinni ja menoksi :)

t. Nolo ap

Vierailija
7/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina päällä. Ensin mies piti outona, nyt tykkää kovasti. Voit vaika ensin laittaa hänet selälleen ja antaa vähän käsihoitoa ja sitten kyytiin vaan :) Suosittelen :) Mies ylettä siinä asennossa hyvin klittaa hieromaan samalla ;)

Vierailija
8/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ukkoa minun roikkutissit tai löysempi maha haittaa, eilen puuhailtiin pimeässä ja hän painoi aina välillä kännykkänsä. Kysyin että mitä teet niin sanoi että taskulamppu sammuu aina 2 min välein että on pakko painaa sitä sillä haluaa nähdä xD

Ap

Vierailija
9/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ukkoa minun roikkutissit tai löysempi maha haittaa, eilen puuhailtiin pimeässä ja hän painoi aina välillä kännykkänsä. Kysyin että mitä teet niin sanoi että taskulamppu sammuu aina 2 min välein että on pakko painaa sitä sillä haluaa nähdä xD

Ap

Vierailija
10/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tajuaa jäykistyä, jos ei sitten uutta tilannetta vallan säikähdä.

Vierailija
11/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako sillä miehellä seisoa vasta sitten kun ollaan penetraatiovaiheessa? Vai eikö teidän seksiin yleensäkään kuulu kuin yhdyntä? Mä jotenkin ymmärrän, että nainen päällä on tavallaan paljastavampi asento, mutta että pelkona onkin se, että munaa ei saa tungettua sisään. Luulisin, että mies varmaan voi kyllä auttaa...

Vierailija
12/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna petipuuhien jäädä kunnes olet kasvanut aikuiseksi...

Vierailija
13/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:16"]

Ei minua tässä se ulkonäkö eniten nolota, vaikka en mikään malli tai hoikka olekaan, lähinnä hävettää se miten saan asian tapahtumaan. Jos maksamme sängyllä illalla niin eihän hänellä heti seiso, jos hyppään päälle niin sehän on ihan veltto. Vai istunko ilman housuja elimen päälle, tajuaako se jäykistyä ja saan tungettua sen sisälle?

t. Nolo ap

[/quote]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:54"]

Kesken saarnan kiepautat sen ukon selälleen ja annat mennä.

[/quote]

Eli kun olette jo valmiiksi siinä perinteisessä asennossa, kiepauta jalat ukon ympäri ja pyöräytä se selälleen ja ratsasta!

Vierailija
14/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen painaa 50 kg ja ukko 100g niin on varmaan vaikea kampata se selälleen :'D

Vierailija
15/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei zeebus

*kirjoittaa muistiin: Sekaannu vain maksullisiin naisiin ja niihinkin max tunniksi kerrallaan*

Vierailija
16/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:36"]Anna petipuuhien jäädä kunnes olet kasvanut aikuiseksi...

[/quote]

just. Oletteko seukanneet viikon ja kutsut häntä jo ukoksi?

Vierailija
17/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle vaan ja Ride On! Mitä ihmeellistä siinä on?

Vierailija
18/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehesi ole koskaan vaatinut eri asentoja? Ensimmäinen kumppani?

Vierailija
19/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällä oleminen tuntui aiempien kumppanieni kanssa itsestänikin vähän vaikealta, nololtakin. Nykyisen kanssa tunnen oloni niin turvalliseksi, että voin kokeilla monenlaista juttua... ;) Kerroin tälle nykyiselle, että päällä oleminen ujostuttaa, mutta että halyaisin kokeilla ja hän oli tosi ymmärtäväinen. Puhuminen on auttanut muulloinkin seksihaasteissa.

Itse päädyn päälle yleensä hoitelemalla selällään makaavaa miestä käsin tai suulla ja istumalla sen jälkeen hajareisin hänen päällensä. Ohjaan elintä kohti oikeaa osoitetta yleensä itse, toisinaan mieskin saattaa auttaa. Joskus pääsin ratsaille kun mies helteessä hikoili päällä ensin ja kesken kaiken ehdotin, että mitäs jos mä hikoilisin vaihteeksi. Miehen voi myös painaa sänkyyn vaikka jo vaatteet päälläkin ja "kuivaharjoitella" ratsastusta ennen oikeaa toimintaa.

Toivottavasti näistä vinkeistä oli edes jotain hyötyä! Uusien asentojen kokeily varmasti piristää... :)

Vierailija
20/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:16"]

t. Nolo ap

[/quote]Annat miehen maata selällään kun otat suihin. Sen jälkeen vaan yksinkertaisesti nouset päälle ja YEEEEEEHHHHHHAAAAAWWWWWW!!!