Äiti pitää mykkäkoulua
Huhhuh että on raskas ilmapiiri. Joudun asumaan vanhempien luona ja en saisi päättää menenkö aina heidän mukanaan jokaiseen kissan ristiäisiin.
Yhdestä halusin jäädä pois kun pelkään että korona tarttuu ja nyt hän ei puhu mulle sanaakaan.
Varovasti yritin jotain sanoa ja puhisee vaan niin hiljaa etten edes kuule. En uskalla sanoa mitään.
Tää on tosi inhottavaa kun toinen on niin vihainen ja sen takia etten mene sukujuhliin tällaisena aikana.
Ikää mulla on 28v mutta pelkään äitiäni. Meidän riidat on lisääntyneet ihan hirveesti.
Joo olen täysin luuseri kun asun kotona mutta minkäs teet. Saan taas paniikkikohtauksen kun hän pitää tota mykkäkoulua.
Kommentit (9)
Juu näinhän se on. Ei vaan oo yksinkertasta mun kohdalla. Enkä mä halua tässä tilanteessa puhua muuttamisesta, sitten he sanovat ettei ole pakko asua täällä jos ei kelpaa. Helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Sun äitis on varmaan joku arvoton narsisti taas. Muuta pois, ja pidä sille elämän mittainen mykkäkoulu.
Ei hän ihan arvoton ole mutta armoton on. Vaikka sanookin aina että ei hän suutujos en tule, niin kuitenkin pitää mykkäkoulua. Se on kyl melko raskasta.
Miksi asut vanhempiesi luona?
Kuka maksaa asumisen, ruuan, kuka pesee pyykit, käy kaupassa jne?
Jos vastaus kaikkeen on äiti ja isä niin ehkä sinua syystä kohdellaan lapsena jonka tulee tehdä kuten vanhemmat sanoo? Sen lauluja laulat kenen leipää syöt
Miksi et voisi muuttaa? Saisit varmasti apua joltain taholta?
Nyt alat vaan järjestellä asioita niin että pääset muuttamaan pois. Sen aikaa yrität sietää vanhempiasi.
Sun äidillä taitaa olla joku syy, miksi hän ei uskalla jättää sua yksin kotiin. Käytätkö päihteitä tai oletko itsetuhoinen?
Teillä on jotenkin sairas suhde. Ehkä se vähän on niin, että jos tuon ikäisenä asuu vanhempiensa nurkissa, niin on sitten vielä heidän oikkujensa armoilla myös. Sun tehtävä se on nyt muuttaa omillesi. Sääliksi mun käy vanhempiakin, joiden poikanen ei vaan lennä pesästä lainkaan...
Muuta pois. Äitisi on kyllästynyt, kun aikuinen ihminen vetelehtii kotona passattavana.
Kuulostaa siltä, että oireilusi helpottuisi, kun pääsisit muuttamaan muualle.