Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuuko joku Kokkolassa, kysymys ABC:n kohdan kohdan liikennevaloista

Vierailija
03.08.2014 |

En tiedä montako ABC:tä Kokkolasta löytyy, mutta tämä kasitien varrella. Tänään tapahtui sama, mikä on pari kertaa aiemminkin tapahtunut hiljaiseen aikaan, kun käyn siinä joskus ohi ajaessa tankilla. Yritän kääntyä oikealle pohjoiseen, niin punainen palaa ja palaa ja palaa eikä mihinkään suuntaan mene ketään. Edessäni olevan auton  kuski kyllästyy ja ajaa päin punaisia, kun ristin sielua ei näy ja on odotettu jo kauan. Kääntyvälle ei vihreää vaihdu, ennen kuin joku tulee sieltä kauempaa, ja sitten palaa vihreä "pallossa", ja silloin vasta pääsen laillisesti menemään. Siinä lienee tunniste nyt jotenkin oudosti, mihin asiasta voi ilmoittaa ja onko joku muu huomannut saman? Syyttäisin omaa ajotapaani tulla sieltä, mutta joka kerta on ensin siinä edessäkin ollut joku odottamassa, ties kuinka kauan? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä itse siinä joutunut koskaan odottelemaan, menen niistä valoista n.2krt/pvä. Mutta silloin on aina paljon liikennettä..

Vierailija
2/3 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käy useinkin, mutta nyt kesäaikaan olen ollut liikkeellä muutaman kerran aamuisin, kun näin on sattunut. Vilkkaaseen aikaan toimii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yhteystiedot johon voit ilmoittaa asiasta jos tahdot:

http://www.kokkola.fi/palvelut/liikenne/katu_ja_liikennesuunnittelu/fi_FI/liikennesuunnittelu/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä