Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te-toimiston asiakasneuvojat

Vierailija
22.08.2014 |

työntävät asiakasta kohti köyhyyttä ja kurjuutta ehdotuksillaan. Miksei auteta löytämään paikkoja joissa tienaa mukavasti. Mol sivujen kautta auki oleviin kai kaikki osaavat hakea mutta niitä piilotyöpaikkoja olisi heillä aikaa etsiä ja kontaktoida.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun kysyt jotain käytännön asiaa, että miten toimin kun tämä juttu päättyy ja uusi alkaa tms. Niin ei saa vastausta, ei enää edes sitä huonoa ja väärää. Ei ollenkaan muuta kuin ylimielistä höpönpöppöä kuuntelet koko vastaanotto aikasi.

Vierailija
2/16 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pääseekö sinne jopa tapaamaan? Mun kaikki asiat pitäisi hoitaa netissä. Pitäisi. Mut kun ei hoidu ja mä soittelen työlinjan onnettomille täteille ja lähettelen sähköpostia perään. Jos te olisi yritys, menisi sillä tosi tosi huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen heille vip- asiakas siinä mielessä, että haluavat kyykyttää kunnolla.

Vierailija
4/16 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin vähän vastauksia, niin huomaa, että minun hartellani ne on kaikki työvoimapoliittiset toimenpiteet tässä maassa

Vierailija
5/16 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä paikkoja ole. Kuitenkin noille työttömille pitää keksiä jotain toimenpidettä, eli ilmaispuuhastelua. Tänään pitäisi tulla yhteydenotto, mutta eipä oo kuulunut. Omapalvelu on myös sekaisin näemmä joten en näe onko aikaa siirretty. Ihan sama moisella palvelulla oikeastaan :)

Vierailija
6/16 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi koska te toimiston väki on huonostikoulutettuja merkonomeja maksimissaan... ei niillä ole kykyä palvella meitä akateemisia.. ja pelkkää v ttuiluahan se onl, kun kohtaavat parempansa :)

Vierailija
7/16 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain äsken meiliä eräältä virkailijalta. Sen sähköpostin allekirjoituksessa on kaksi kirjoitusvirhettä. Että tämmöinen "asiantuntija"...huoh.

Vierailija
8/16 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:11"]

Sain äsken meiliä eräältä virkailijalta. Sen sähköpostin allekirjoituksessa on kaksi kirjoitusvirhettä. Että tämmöinen "asiantuntija"...huoh.

[/quote]

Siis voi ei niinq, nyt varmaan maailmasi kaatui.

Meidän yhdellä proffalla, alansa ehdottomalla huipulla, on dysleksia ja sen mailit välillä vasta jänniä onkin. Siltikään se ei tee ko. ihmisestä tyhmempää eikä vie hänen asiantuntijuuttaan pois.

Vierailija
9/16 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt tavoittaa työkkärin omavirkailijaani jo kaksi viikkoa, mutta hän ei vastaa. Järkyttävän huonoa palvelua, olisi kiireellistä asiaa nimittäin.

Vierailija
10/16 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne virkailijat ovat itsekin usein jotain tukityöllistettyjä. Jaa siinä nyt sitten työpaikkoja joita ei ole.

Vierailija
11/16 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina saanut hyvää palvelua. Ei ole ikinä ollut valittamista.

Vierailija
12/16 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:20"]

Olen yrittänyt tavoittaa työkkärin omavirkailijaani jo kaksi viikkoa, mutta hän ei vastaa. Järkyttävän huonoa palvelua, olisi kiireellistä asiaa nimittäin.

[/quote]

tupakki ja kahvitauot vie aikansa

Vierailija
13/16 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä

Vierailija
14/16 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin soittopyynnön omalle virkailijalleni hyvin vaivalloista reittiä (en mene nyt yksityiskohtiin, mutta ei sen ihan näin pitäisi mennä). Kului viikko, kului toinenkin- sitten tuli puhelu. Olin vessassa. Puhelin soi pari kertaa ja sitten soitto lakkasi, en ehtinyt vastaamaan. Odottelin loppuviikon, josko soittaisivat uudestaan, kun eivät minua heti saaneet kiinni (näin PITÄISI järjen mukaan toimia?). Ei koskaan tullut soittoa! Jätin uuden soittopyynnön, siihen ei ole vieläkään vastattu (5 viikkoa).

Vierailija
15/16 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:11"]

[/quote]

Siis voi ei niinq, nyt varmaan maailmasi kaatui.

Meidän yhdellä proffalla, alansa ehdottomalla huipulla, on dysleksia ja sen mailit välillä vasta jänniä onkin. Siltikään se ei tee ko. ihmisestä tyhmempää eikä vie hänen asiantuntijuuttaan pois.

[/quote]

No kyllä joku työkaveri voisi sanoa että hei sulla on ollut viimeiset pari vuotta kirjoitusvirheitä allekirjoituksessa. Ei dysleksia tms tee ihmisestä tyhmää, mutta tyhmää on se jos ei tuollaista pikkujuttua voi hoitaa kuntoon. Jos jollain yrityksen huippuasiantuntijalla olisi sama virhe niin kyllähän se luo vahvan mielikuvan yrityksen osaamisesta. Toisaalta te-toimiston osaamisen maine on jo tiedossa.

Vierailija
16/16 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän ap on saanut sellaisen kuvitelman, että te-toimiston työntekijöillä olisi aikaa kontaktoida ja etsiä piilotyöpaikkoja? Ihan itse ne verkostot on rakennettava, jo opiskeluaikana ja heti työelämään siirryttyä. Hohheijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän