Aviomiehen facebook-kaverit
Mieheni klikkailee fb-kavereikseen monia naisia, joiden kanssa ei käsittääkseni ole juuri edes sanaa vaihtanut. Listassa on ystävien ex-vaimot jne. Kaiken huippu oli, kun meillä oli ekaa kertaa kylässä pariskunta. Pariskunnan vaimo ei juuri mieheni kanssa puhunut, mutta nainen oli pyytänyt miestäni fb-kaverikseen. Mielestäni tämä on outoa käytöstä. En minäkään ekalla vierailulla kylässä kävisi samana iltana pyytämään isäntäparin miestä fb-kaverikseni. Tämähän on vain miehelleni oikeutettua ja saamme suuren riidan aikaiseksi, kun kerron tuollaisen loukkaavan minua. Miten teillä muilla menee nämä asiat? Miten te koette, onko tällainen "virittelyä" vai onko normaalia hakeutua tietoisuuteen fb:n kautta mitä toisen naisen elämään kuuluu? Itselläni on suurempi kynnys pyytää fb-kaveriksi sellaista, jonka esim. on nähnyt kerran ja kaukaa.
Kommentit (17)
jotkut pyytävät kaikki tapaamansa ihmiset facebookiin ja pitävät sitä "puhelinluettelonaan#
Jos olisit vaimoni pitäisin sinua kilari ämmänä, mutta nyt kehoitan vain ottamaan rauhallisemmin.
huhhuh,siis sinulta. mielestäni täysin ok eikä tarkota muuta kuin fb tuttavuutta. monilla on satoja fb kavereita ja uusia vaan klkkaillaan mukaan,no big deal. toisilla on st esim 30,eli nee oikeat tutut. jokainen tyylillään, anna miehesi tehdä kuten haluaa,kyse on kuienkin facebookista. en ihmettele yhtään että miehesi suuttuu sinulle.
Tsemppiä ap! Ette ole ainoa perhe, jossa sometavoista pitää sopia niin kuin muustakin käytöksestä. Meillä on ihan sama tilanne, että minulla on n 50 fb-kaveria ja kirjoittelen sitten aktiivisemmin. Miehellä enemmän ja kavereiksi on pyytäneet juuri ylläkuvatun tapaisia ihmisiä, sekä miehiä ja naisia. Mies on heidät kavereikseen hyväksynyt ja päivitykset on hänellä sitten harvinaisempia ja ympäripyöreämpiä. Samoin me puhutaan mitä kaverit on fb:kkiin kirjoittaneet, poislukien toisen yksityisasiat. Näin me ihan muutekin toimitaan.
Minä kyllä ihmettelen miksi haluaisin FB-kaverikseni jonkun kerran tavatun kaverin puolison, mutta kukin tavallaan.
Teillä siis selvästi ongelmia luottamuksen kanssa. Muuten tuskin tuollaisella asialla päätäsi vaivaisit.
Miksi nainen pyysi miestäsi, eikä sinua? Eikö ole todennäköisempää että mies itse pyysi häntä? Miehesi siis valehtelee. Ymmärrän, että ärsyttää.
Siis pyysikö tuo pariskunnan vaimo miestäsi fb-kaverikseen mutta ei sinua? Silloin minusta on kummallista. Samoin jos miehes hakemalla hakee hyvännäköisiä naisia kavereikseen. Kutsun tuollaisia miehiä fb-haaremimiehiksi, eli he haluavat kaverikseen kauniita, mahdollisesti itseään mielellään esitteleviä naisia jotta voivat katsella näiden naisten julkaisemia kuvia. Itse en koskaan suostu tuollaisten miesten kaveriksi enkä kyllä ottaisi mieheksenikään.
Kiitos kaikille mielipiteensä laittaneille. En siis ole ääripäähän meininkiä hakenut arjessa. Kyllä sitä väkisin mietityttää, jos ex-petikumppanitkin ovat kavereina. Mutta auta armias, jos itse toimisin samoin.
Ja kyllä, pariskunnan vaimo pyysi vain miestäni fb-kaveriksi, vaikka ilta meni meillä naisten kesken mukavissa yhteisissä jutuissa. Jos tuo ei ole erikoista, niin mikä sitten..
Mistä tiedät, että se oli juuri se nainen joka pyysi miestäsi kaveriksi? Ehkäpä miehesi onkin pyytänyt itse tätä naista kaveriksi Facebookissa?
Älä hyväksy mieheltäsi tuollaista käytöstä! Tai toinen vaihtoehto on että alat itse lisätä kuumia miehiä kavereiksi. Ja sanot miehellesi että sitä saa mitä tilaa!! Mikä paskiainen. Onneksi emme ole mieheni kanssa fb ssä!
Lähetä kaveripyyntö tälle naiselle ja katso hyväksyykö?
En siedä tuollaisia naisia. Ja varsinkaan, jos kyseessä on tilanne missä ollaan oltu yhtä paljon tai vähän tällaisen naisen kanssa jutussa ja ihan kivassa hengessä ilman ongelmia.
Kaiken huippu, että pyydetään vain mies kaveriksi ja mun kaveripyyntöä ei hyväksytä ollenkaan. Ja tällainen sattui tuossa kolme kk takaperin. Nainen tosin oli varattu. Enpä mitään metelöinyt, mies poisti silti naisen, koska eivät jutelleet sanallakaan saati tykänneet toistensa jutuista.. Hän tekee tosin aina näin ellei ole juteltavaa(tutun tutut jne), oli mies tai nainen kyseessä.
Tehkööt mitä tekee. Kertokaa naiset jotka pelaatte tätä peliä, että mikä on pointtinne? Miksi esitätte mukavaa ja kaveria, mutta vain mies kelpaa kaveriksi SoMessa?
Itse en kilaroi, koska luotan mieheeni. Mua vaan huvittaa ja ei mee läpi!
Naisten pitäis pitää yhtä toistensa kanssa eikä pelata pelejä. Tän takia mulla on vain muutama hyvä ystävä ja vähän enemmän kavereita. Tietyistä tyypeistä aistii heti, että ovat ilkeitä. Miehet on joskus rennompaa seuraa. Tosin itse ystävällisenä ja kaikkien kaverina sosiaalisissa tilanteissa en käsitä miksi mua hylki tämäkin tapaus?
Kyllähän mieskin ihmetteli, kun kerroin jälkeenpäin laittaneeni pyynnön silloin aiemmin jota ei koskaan hyväksytty.
Vierailija kirjoitti:
Siis pyysikö tuo pariskunnan vaimo miestäsi fb-kaverikseen mutta ei sinua? Silloin minusta on kummallista. Samoin jos miehes hakemalla hakee hyvännäköisiä naisia kavereikseen. Kutsun tuollaisia miehiä fb-haaremimiehiksi, eli he haluavat kaverikseen kauniita, mahdollisesti itseään mielellään esitteleviä naisia jotta voivat katsella näiden naisten julkaisemia kuvia. Itse en koskaan suostu tuollaisten miesten kaveriksi enkä kyllä ottaisi mieheksenikään.
Aasialaisissa naisissa, ihan Suomeen kotoutuneissa, on paljon näitä haaremin kerääjiä. Yleisönä tosin yleensä keski-ikäisiä miehiä, mutta vierestä seuranneena huomannut, että toisten aviomiehiä metsästetään hyvin avoimesti. Profiili silkkaa huomiohu@rausta ja kehujen keräystä.
Ohis. Varoittava esimerkki.
Aloitus vuodelta 2014... hoh hoijaa 😴
Ja aiempaan lisätäkseni, meniköhän miehellä pupu pöksyyn, kun tajus lisänneensä kännipäissään naisen kaveriksi? Vaihtoehto 2.
Oli miten oli, luotan mieheen kunnes toisin todistetaan. (Sanokaa mitä sanotte)
Voishan sen verran selkärankaa olla, että tuollaisen vois tunnustaa. Meillä kuitenkin luottamus on aina pelannut.
Ja oli pakko nostaa vanha ketju, koska bongasin googlen kautta. Sori arvon av:t 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialaisissa naisissa, ihan Suomeen kotoutuneissa, on paljon näitä haaremin kerääjiä. Yleisönä tosin yleensä keski-ikäisiä miehiä, mutta vierestä seuranneena huomannut, että toisten aviomiehiä metsästetään hyvin avoimesti. Profiili silkkaa huomiohu@rausta ja kehujen keräystä.
Ohis. Varoittava esimerkki.
Tuttua! Ei voisi uskoa ellei kohdalle osuisi! Kuvottavia tapauksia!
No ei mua kiinnosta ketä mun miehen kavereissa siellä on tai kuka kaveriksi sitä pyytää. Jos tuo asia sua mietityttää on vika kyllä jossain muualla.