Mistä luet uutiset kun iltasanomat ja iltalehti muuttuvat maksulliseksi?
Siihen ei mene enää pitkä aika kun otsikossa mainitut lehdet muuttuvat maksulliseksi. Iltalehti on jo osittain maksullinen. On tottakai YLE josta voi lukea uutisia mutta aika vähissä on ilmaiset lehdet.
Min
olen tyytyväinen hesarin tilaaja ja mielelläni maksan laadukkaista uutisista.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sen hienompaa kuin elää omassa kuplassaan ja on vapaa kaikista turhista vouhotuksista tyyliin BB-talon uusimmat tapahtumat.
Tyyliin?
Mä voiisin ottaa koko globaalissa mielessä koko naisyleisön haltuuuni feministilehdellä ja perustaa uudentyyppisen agitaaatiolehden luoden uutta maailmankuvaa koko naiseudessa globaalisessa laajuudesssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä voiisin ottaa koko globaalissa mielessä koko naisyleisön haltuuuni feministilehdellä ja perustaa uudentyyppisen agitaaatiolehden luoden uutta maailmankuvaa koko naiseudessa globaalisessa laajuudesssa.
Siis ajatellen kuiinka sovistisia ja kylmiä miehet voivat olla tätä hyväksi käyyttäen manipuloiden naislukijoita lehdellleni.
Mikään ei muutu. En lue niitä edes ilmaiseksi.
Meille mies on tilannut digi-Hesarin, mutta sitä en lue kovinkaan säännöllisesti. Silloin kun luen, niin eipä niinkään tule luettua uutisia, vaan enemmän muita artikkeleita. Uutisia seuraan eniten Ylen kautta.
Monesti tulee kyllä uutisia seuratessa mieleen, että miksi minua pitäisi tämäkin kiinnostaa. Jos jossain toisella puolella maailmaa on sattunut junaonnettomuus ja paljon ihmisiä on kuollut, niin mitä minä sillä tiedolla teen? Maailmassa on paljon pahuutta ja käynnissä olevia sotiakin on enemmän kuin mistä jaksaa pysyä kartalla. Sotikoot siellä keskenään ja tappakoot toisiaan aivan rauhassa. En minä täältä käsin voi vaikuttaa, kyllä ne ratkaisut on niiden ihmisten käsissä, jotka ovat lähempänä näitä tapahtumia.