Skincity
Olisi kiva kuulla kokemuksia Skincity- verkkokaupasta ja heidän tuotesuosituksista? Googlettamalla löytyy vain bloggaagien yhtestyöpostauksia, jotka eivät varmastikaan ole puolueettomia. Onko kukaan tilannut tuolta?
Kommentit (8)
Tuotteet minulla ollut OK, useat tuotemerkit entuudestaan tuntemattomia. Pitää ekaks ottaa selvää, mitä tuotteita kannattaa tilata ja seurata INCI-luetteloa mitä sisältävät, joissakin iholle sopimattomia koostumuksia. Yleensä hintavammat tuotteet suht' OK. Löytyy varmaan sekä hyviä että huonoja tuotteita, kuten yleensäkin.
Olen ostanut sieltä tavaraa vaikka kuinka:
Mitään valittamista ei ole👍
Ennen ostin kasvojenhoitotuotteet kosmetologilta, nyt saan samat tuotteet tuolta halvemmalla.
Olen tilannut Skincityltä paljon tuotteita vuosien aikana. Toimitus ja valikoima ovat loistavia mutta asiakaspalvelu on huonontunut vuosien aikana ja enää sitä ei saa suomeksi, toisin kuin ennen. Tosi harmillista.
Ei valittamista, toimitus on nopea. Alennusmyyntejä on niin usein, että en tilaa normaalihinnalla. Tilaan vakkarikasvojenhoitotuotteet (klairs) ja joskus Laura Mercierin meikkejä. Täytyy sanoa, että olen kokeillut varmaankin kaikkia suomeksi toimivia kosmetiikan verkkokauppoja (cocopanda, eleven, nordicfeel, kicks, lyko ym), eikä missään ole mitään valittamista. Tilaan aina sieltä, mikä on halvin. Tällä skincityllä on ehkä nopein toimitus.
Tähän firmaan ei vaan saa yhteyttä,jos on asiaa esim tilauksesta. Puhelimeen ei vastata,tuuttaa varattua päiväkaupalla eli pois käytöstä.
Sähköposti ei lähde,koska ilmoittaa vastaanottajan esteistä. Eli ÄLKÄÄ TILATKO TÄSTÄ FIRMASTA MITÄÄN. Täysin hämärä firma.
Tunnen henkilön, joka tilaa usein Skincityltä. On ollut tyytyväinen. En muista, mitä tuotteita.