Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hullu, moraaliton ja perverssi. Kysyttävää?

Vierailija
03.08.2014 |

Olen hullu, moraaliton ja perverssi. Kysyttävää? Vastaan kaikkiin kysymyksiin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:37"]Ovatko tekemäsi rikokset, joista et ole jäänyt kiinni, seksuaalirikoksia?

[/quote]

Osa on lieviä seksuaalirikoksia, kuten itsensäpaljastelua. Osa on lieviä omaisuusrikoksia. Olen myös käyttänyt huumeita. Mitään vakavaa rikosta en ole tehnyt enkä käyttänyt koskaan väkivaltaa. En pidä itseäni vaarallisena, mutta epämiellyttävänä kyllä.

Vierailija
22/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:40"]Hullulla ja idiootilla on yksi ja sama piirre, eli se etteivät he itse tiedä olevansa hulluja tai idiootteja.

[/quote]

Kun paskannan pyöräsuojassa satulalle, seison housut kintuissa runkkaamassa lenkkipolulla tai kuvittelen ohikulkijan vittuilevan minulle, vaikkei ole sanonut sanaakaan, tiedostan kyllä olevani melko sairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:29"]Läträätkö paskan kanssa? Kuvitteletko, että sinua vainotaan? Oletko mielestäsi kotoisin joltakin toiselta planeetalta, tai ulottuvuudesta?

[/quote]

En leiki paskan kanssa seksuaalisesti mutta tykkään paskantaa paikkoihin, joihin ei saisi. Paskon esimerkiksi pihoille, sovituskoppeihin ja puistoteille, joskus myös koirapuistoihin.

En useimmiten usko, että minua vainotaan, mutta joskus olen varma, että joku hauto minua kohtaan pahoja suunnitelmia.

En myöskään usko olevani toisesta ulottuvuudesta mutta hetkittäin saatan olla varma, että minulla on yliluonnollisia voimia, jos vain osaisin käyttää niitä.

Ole varovainen kun paskot sinne koirapuistoon! Tulee joku mamma ja laittaa sulle kaulapannan. Toisaalta, sehän voi olla sun fantasia:)

Vierailija
24/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:16"]Miten hulluutesi ilmenee? Moraalittomuutesi ja pervoutesi ei niinkään kiinnosta, ne ovat niin yleisiä taipumuksia. Mutta aito kunnollinen dingeligongeli-hulluus, sellainen on aina kiinnostava ominaisuus ihmisessä.

[/quote]

Mistä edes aloittaisin? Saan rajuja masennuskohtauksia ja toisaalta maanisia jaksoja. Ajatuskuvioni ovat usein hyvin outoja. Minulla on taipumusta aggressiivisuuteen. Kärsin pakkomielteistä, -ajatuksista ja -toiminnoista. Suuri osa hulluudesta liittyy tosin perversioihini ja seksuaalisuuteen liittyviin pakkomielteisiini.

Hulluksi sulla on kuitenkin melko johdonmukainen kirjoitustyyli ja olet itseironinen, tästä ropisee heti miinuspojoja hulluusasteikolla:D

[/quote]

Kiitos. En minä kai laitoskamaa olekaan. Pöpilään ei liene asiaa. Mutta olen minä silti melko sairas yksilö.

Vierailija
25/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:29"]Läträätkö paskan kanssa? Kuvitteletko, että sinua vainotaan? Oletko mielestäsi kotoisin joltakin toiselta planeetalta, tai ulottuvuudesta?

[/quote]

En leiki paskan kanssa seksuaalisesti mutta tykkään paskantaa paikkoihin, joihin ei saisi. Paskon esimerkiksi pihoille, sovituskoppeihin ja puistoteille, joskus myös koirapuistoihin.

En useimmiten usko, että minua vainotaan, mutta joskus olen varma, että joku hauto minua kohtaan pahoja suunnitelmia.

En myöskään usko olevani toisesta ulottuvuudesta mutta hetkittäin saatan olla varma, että minulla on yliluonnollisia voimia, jos vain osaisin käyttää niitä.

Ole varovainen kun paskot sinne koirapuistoon! Tulee joku mamma ja laittaa sulle kaulapannan. Toisaalta, sehän voi olla sun fantasia:)

[/quote]

No sehän olisi hauskaa. Kyllä minä voisin takapuoli paljaana ja kaulapannassa kontata jonkun kotiin ja ryhtyä koiraksi.

Vierailija
26/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsin muuten juuri dildon perseeseeni ja puin itse tekemäni Matti Nykäs -naamion.

Vierailija
27/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta en jaksa kysyä.