Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hullu, moraaliton ja perverssi. Kysyttävää?

Vierailija
03.08.2014 |

Olen hullu, moraaliton ja perverssi. Kysyttävää? Vastaan kaikkiin kysymyksiin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:10"]Ei ole.

[/quote]

Tiedätkö yhtään, moniko kommentoi mitä erilaisimpiin ketjuihin tämän saman, aina yhtä nokkelan vastauksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hulluutesi ilmenee? Moraalittomuutesi ja pervoutesi ei niinkään kiinnosta, ne ovat niin yleisiä taipumuksia. Mutta aito kunnollinen dingeligongeli-hulluus, sellainen on aina kiinnostava ominaisuus ihmisessä.

Vierailija
4/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen myös bi, mulla on vähän turhan vahva fetissi tisseihin, olen ollut suljetulla pariin kertaan, ja olen hädintuskin täysi-ikäinen.

Ootko kaikkiruokainen, vai hetero? :)

Vierailija
5/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:11"]

[/quote]

Tiedätkö yhtään moniko tekee mitä erilaisimpia ketjuja samalla kaavalla: "olen paskansyöjä kannibaali sisäsiittoinen narsisti lesbo runkkari haluatko kysyä jotain?" jotta pääsevät vastailemaan muka-nokkelaa?

Tiedätkö yhtään, moniko kommentoi mitä erilaisimpiin ketjuihin tämän saman, aina yhtä nokkelan vastauksen?

[/quote]

Vierailija
6/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:16"]Miten hulluutesi ilmenee? Moraalittomuutesi ja pervoutesi ei niinkään kiinnosta, ne ovat niin yleisiä taipumuksia. Mutta aito kunnollinen dingeligongeli-hulluus, sellainen on aina kiinnostava ominaisuus ihmisessä.

[/quote]

Mistä edes aloittaisin? Saan rajuja masennuskohtauksia ja toisaalta maanisia jaksoja. Ajatuskuvioni ovat usein hyvin outoja. Minulla on taipumusta aggressiivisuuteen. Kärsin pakkomielteistä, -ajatuksista ja -toiminnoista. Suuri osa hulluudesta liittyy tosin perversioihini ja seksuaalisuuteen liittyviin pakkomielteisiini.

Vierailija
7/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla rikosrekisteri?

Vierailija
8/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:19"]Sama täällä. Olen myös bi, mulla on vähän turhan vahva fetissi tisseihin, olen ollut suljetulla pariin kertaan, ja olen hädintuskin täysi-ikäinen.

Ootko kaikkiruokainen, vai hetero? :)

[/quote]

Miten tissifetissisiäsi toteutat? Miksi olit suljetulla?

Minulla on myös valtava fetissi rintoihin, suorastaan pakkomielle, ja vaikka se normaalimmasta päästä seksuaalisuuttani onkin, siihenkin liittyy tiettyjä törkeitä pakkotoimintoja, joita toteutan välillä.

Olen kaikkiruokainen. Täysin kaikkiruokainen, en vain bi.

Vierailija
9/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:24"]Onko sinulla rikosrekisteri?

[/quote]

Ei ole, en ole koskaan jäänyt kiinni mistään rikoksesta, vaikka niitä olenkin tehnyt.

Vierailija
10/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:11"]

[/quote]

Tiedätkö yhtään moniko tekee mitä erilaisimpia ketjuja samalla kaavalla: "olen paskansyöjä kannibaali sisäsiittoinen narsisti lesbo runkkari haluatko kysyä jotain?" jotta pääsevät vastailemaan muka-nokkelaa?

[/quote]

[/quote]

Ei kai sinua kukaan pakota lukemaan näitä ketjuja.

Vierailija
11/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia seksuaalisia pakkomielteitä ja perversioita sinulla on?

Vierailija
12/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läträätkö paskan kanssa? Kuvitteletko, että sinua vainotaan? Oletko mielestäsi kotoisin joltakin toiselta planeetalta, tai ulottuvuudesta?

Vierailija
13/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:11"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei kai sinua kukaan pakota lukemaan näitä ketjuja.

[/quote]

ei kai kukaan pakota suakaan lukemaan näitä kommentteja.

Vierailija
14/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko tekemäsi rikokset, joista et ole jäänyt kiinni, seksuaalirikoksia?

Vierailija
15/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti?

Vierailija
16/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullulla ja idiootilla on yksi ja sama piirre, eli se etteivät he itse tiedä olevansa hulluja tai idiootteja.

Vierailija
17/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:28"]Minkälaisia seksuaalisia pakkomielteitä ja perversioita sinulla on?

[/quote]

Ekshibitionismi, erilaiset vaatteisiin liittyvät fetissit, täysin perverssit fantasiat (raiskaaminen, eläimet, pikkuteinit). Minun on esim. vietävä naisten pikkuhousuja, jos näen niitä jossain, en vain pysty vastustamaan.

Vierailija
18/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:29"]Läträätkö paskan kanssa? Kuvitteletko, että sinua vainotaan? Oletko mielestäsi kotoisin joltakin toiselta planeetalta, tai ulottuvuudesta?

[/quote]

En leiki paskan kanssa seksuaalisesti mutta tykkään paskantaa paikkoihin, joihin ei saisi. Paskon esimerkiksi pihoille, sovituskoppeihin ja puistoteille, joskus myös koirapuistoihin.

En useimmiten usko, että minua vainotaan, mutta joskus olen varma, että joku hauto minua kohtaan pahoja suunnitelmia.

En myöskään usko olevani toisesta ulottuvuudesta mutta hetkittäin saatan olla varma, että minulla on yliluonnollisia voimia, jos vain osaisin käyttää niitä.

Vierailija
19/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:16"]Miten hulluutesi ilmenee? Moraalittomuutesi ja pervoutesi ei niinkään kiinnosta, ne ovat niin yleisiä taipumuksia. Mutta aito kunnollinen dingeligongeli-hulluus, sellainen on aina kiinnostava ominaisuus ihmisessä.

[/quote]

Mistä edes aloittaisin? Saan rajuja masennuskohtauksia ja toisaalta maanisia jaksoja. Ajatuskuvioni ovat usein hyvin outoja. Minulla on taipumusta aggressiivisuuteen. Kärsin pakkomielteistä, -ajatuksista ja -toiminnoista. Suuri osa hulluudesta liittyy tosin perversioihini ja seksuaalisuuteen liittyviin pakkomielteisiini.

Hulluksi sulla on kuitenkin melko johdonmukainen kirjoitustyyli ja olet itseironinen, tästä ropisee heti miinuspojoja hulluusasteikolla:D

Vierailija
20/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö töissä vai oletko niin hullu, että olet työkyvytön?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän