Suosikkijäätelösi? (isossa pakkauksessa, ei tikut/tuutut yms)
Mikä on suosikkijäätelösi litran pakkauksista tai Aino-jäätelöistä sun muista sellaisista isommista pakkauksista? Onko kukaan maistanut aino Minttusuklaata?
Kommentit (52)
Kolmen kaverin vadelma-valkosuklaa. Meni purkki maistellessa!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:39"]
[/quote]
Ai säkin vaan maistelet isännän syödessä melkein kaiken ;)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 13:59"]Pappagallo lakritsi
[/quote]
Se on tosi ihanaa! Kunnolla makua...
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:39"]
[/quote]
Ai säkin vaan maistelet isännän syödessä melkein kaiken ;)
[/quote] Maistelin itse koko purkin! Hups!
Ben&Jerry's: Phish Food, suklaakermajäätelöä ja kalanmuotoisia vaahtokarkki-, toffee- ja suklaapaloja
mutta yleensä kaupasta lähtee mukaan tarjousjäätelö Pingviini Vanilja, johon kotona lisätää tummaa kaakaota ja kanelia
Ingmannin Englantilainen lakritsi, se ei ole liian makea.
Kolmen kaverin vadelma-valkosuklaa ja Ben&Jerrysin Cookie Dough.
Ohis, mutta näin viime yönä unta, jossa söin sitä Rocky Road -jäätelöä. Onko se ostamisen arvoista?
Mikå merkki on kolme kaveria? Missä sellaista jäätelöä myydään? En ole koskaan kuullutkaan.. :(
Mutta kysymykseen vastaan: Ingman creamy mud cake. Ei ole mitään parempaa!!
Ehdottomasti kaikki missä on minttua ja suklaata!
Ben&Jerryltä vadelmainen jogurttijäätelö jossa seassa ihania isohkoja tumman suklaan paloja, slurps! Samoin cookie dough ja 3 kaverilta se kahvijäätelö ja suklaa. Pappagalloa söin joskus 15v sitten sitä minttua, nyt en ole sitä löytänyt :/
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:13"]Mikå merkki on kolme kaveria? Missä sellaista jäätelöä myydään? En ole koskaan kuullutkaan.. :(
Mutta kysymykseen vastaan: Ingman creamy mud cake. Ei ole mitään parempaa!!
[/quote]
Googlaapas kolmen kaverin jäätelö! Siellä näkyy osto paikat :)
Sia: Caramel macadamia ja truffle chocolate.
Mä maistelen aina yksin purkin suklaa tai minttujäätelöä!
Ingmanin rommisuklaa (ei siis rommirusina). Tosin olen ostanut sitä vain kerran viime vuonna. En raaski ostaa muuta kuin tavallista vaniljakermajäätelöä.
ingman vanilja