Omituinen Gogiftin lahjakortti, onko muilla kokemuksia?
Sain työpaikalta palkitsemisena Gogiftin superlahjakortin, jolla voi lunastaa Gogiftiltä esim. jonkin määrätyn liikkeen lahjakortin. Valitsin lahjakortin erääseen suomalaiseen yritykseen, ja kortin piti käydä sekä tämän paikan nettikaupassa että liikkeessä.
Nyt sain postitse (tilasin sen siis kotiin) omituisen paperilapun, joka on kai olevinaan se lahjakortti. Tässä on kyllä oikea yritys ja summa, mutta yrityksen nettisivut eivät tunnista lahjakortin koodia.
Onko kellään kokemusta tällaisesta, hyväksyykö liike sen, jos menee paikan päälle?
Kommentit (13)
Miksi kysyt täältä etkä laita sähköpostia kyseiselle firmalle?
Vierailija wrote:
Miksi kysyt täältä etkä laita sähköpostia kyseiselle firmalle?
Lahjakortissa luki, että Gogift on toiminut vain lahjakortin välittäjänä ja itse lahjakortista vastaa se firma, jonka kortti on kyseessä ja mahdolliset kyselyt tulee ohjata tälle firmalle. Otan kyllä tähän kyseiseen suomalaiseen yritykseen yhteyttä, mutta kun lahjakortti näyttää siltä, että sen on itse tehnyt ja tulostanut niin luulenpa etteivät he tee muuta kuin kohauta olkiaan.
ap
Outoa...minä olen aina saanut Gogift-lahjakortin sähköisenä (koodina), kun muutaman kerran olen voittanut kyselyistä sellaisen.
Minullakin Gogiftin lahjakortti toimi ihan normaalisti, kun samalla tavalla sain vastaavan töistä pari vuotta sitten.
Ja tosiaan se Gogiftin oma superlahjakortti varmaan toimikin ihan hyvin, mutta ongelma on se, että kun lunastin sillä superlahjakortilla heidän kauttaan toisen firman lahjakortin niin se ei näytäkään sitten olevan sellainen kuin pitää. Ja tosiaan Gogift ei enää tässä vaiheessa vastaa siitä, että tämän toisen firman lahjakortti toimii.. No, en onneksi itse maksanut tästä mitään.
ap
Gogift-lahjakortteja olen joskus saanut sähköisenä. On tullut koodi ja lahjakortti viivakoodeineen sähköpostiin, ainakin Tokmanni ja Suomalainen kirjakauppa, joihin olen näitä käyttänyt.
Sivuilla lukee, valitseeko sen kotiin postitettuna vai sähköisenä. Postitetusta miinustetaan postikulut, joten olen valinnut sähköisen.
Suosittelen, että ap kysyy asiasta suoraan sieltä yritykseltä. Jos on pieni yritys ja "itse tehdyn" näköinen se kortti, varmaan joku siellä sen on itse tehnyt ja tietävät sanoa.
Vierailija wrote:
Gogift-lahjakortteja olen joskus saanut sähköisenä. On tullut koodi ja lahjakortti viivakoodeineen sähköpostiin, ainakin Tokmanni ja Suomalainen kirjakauppa, joihin olen näitä käyttänyt.
Sivuilla lukee, valitseeko sen kotiin postitettuna vai sähköisenä. Postitetusta miinustetaan postikulut, joten olen valinnut sähköisen.
Suosittelen, että ap kysyy asiasta suoraan sieltä yritykseltä. Jos on pieni yritys ja "itse tehdyn" näköinen se kortti, varmaan joku siellä sen on itse tehnyt ja tietävät sanoa.
Kyseessä ei ole pieni firma vaan juurikin noiden mainitsemiesi kaltainen ja kokoinen. Ja tämä postitettiin minulle suoraan Ruotsista (eli varmaan sieltä Gogifltilta) joten ko. suomalainen firma tuskin on ollut lahjakortin teossa mitenkään osallisena. Mutta pitää selvittää, josko se kuitenkin kävisi heille, jos Gogift on sitten siirtänyt lahjakortin verran heille rahaa...
ap
On kokemusta, enkä nyt tiedä miten noita käytetään. Naputtelin koodit järjestelämään ja osa kelpasi, osa ei. Ja lopuksi kun luulin saavani lahjakorteilla uuden lahjakortin niin hänpä alkoi kyselemään luottokorttini numeroita. En antanut ja lopetin istunnon siihen paikkaan. Kaikenlaisia huijausyrityksiä nuo roistot keksivätkin. Taitaa jäädä nuo lahjakortit lunastamatta.
Mistä sivustolta löytyy kyselyitä et voi voittaa lahjakortin go giftlahjakortin?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sivustolta löytyy kyselyitä et voi voittaa lahjakortin go giftlahjakortin?
Ainakin täältä aihe vapaalta tulee välillä sellainen pop up ikkuna että osallistu Sanoman kyselyyn ja voit voittaa tuon lahjakortin. En ole ikinä osallistunut.
Onko kellään toiminut vastaavanlaiset GoGiftin paperiset lahjakortit liikkeissä? Mietin, kehtaako sellaisen antaa lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään toiminut vastaavanlaiset GoGiftin paperiset lahjakortit liikkeissä? Mietin, kehtaako sellaisen antaa lahjaksi.
Ne mitkä itse olen saanut sähköisinä, on olleet käytännössä viivakoodeja joko pdf:ssä tai suoraan sähköpostiviestissä. Siis on vastaavaa näyttää sitä viivakoodia puhelimen näytöltä kuin samaa tulostettuna paperille. Jos sulla on viivakoodi siinä paperisessa lahjakortissa, pitäisi sen toimia samalla tavalla kuin jos olisit saanut saman sähköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne mitkä itse olen saanut sähköisinä, on olleet käytännössä viivakoodeja joko pdf:ssä tai suoraan sähköpostiviestissä. Siis on vastaavaa näyttää sitä viivakoodia puhelimen näytöltä kuin samaa tulostettuna paperille. Jos sulla on viivakoodi siinä paperisessa lahjakortissa, pitäisi sen toimia samalla tavalla kuin jos olisit saanut saman sähköisenä.
Lahjakortissa ei ole viivakoodia, ainoastaan numerokoodi.
Nosto