Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain näytenumerona Aku Ankka -lehden. Olin aika pettynyt.

Vierailija
24.07.2021 |

Lehden tasohan on tippunut kuin lehmän häntä jostain 1980-luvusta, jolloin olen lukenut sitä viimeksi.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä39994 kirjoitti:

Aku Ankassa ei sentään ole vielä woke-meininkiä. Sekin on tosin vain ajan kysymys milloin aivopesu alkaa siinäkin mediassa...

Kivasti pääsit kuitenkin mainitsemaan asian, vaikka se ei liity tähän keskusteluun  mitenkään. 

Et kai sinä hyvä nainen puolustele woke hapatusta?

Ja kyllähän se aiheeseen liittyy.

Vierailija
42/44 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se taso ole tippunut, sinä vain olet aikuistunut. Luin Akkareita 90-luvulla ja mielestäni ne oli tosi hyviä. Nyt luin tänä kesänä pitkästä aikaa ja ne samat taskukirjatjan oli pelkkää kuraa täynnä.

Taso on laskenut rutkasti. Luin Akkareita 60-70-luvulla, jolloin ne olivat hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se taso laskenut. Ei ole tarvinnut vuosiin enää ostaa uusia ankkoja. Onneksi tulee uusintapainoksia vanhoista tarinoista, jos niitä kaipaa. Aku on sympaattinen. Tosin vähän herkkä suuttumaan. No muistuttaa itseä.

Vierailija
44/44 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on digi-aku ja juuri vanhempien akkareiden takia. Tuolla pääset lukemaan KAIKKI ikinä julkaistut aku ankat ja taskarit(minus erikoispainokset) ja aina silloin tällöin lukaisen viikon uuden akunkin. plääh! Totaalista kuraa, inhoan niitä tarinoita ja uudempia ankka-artisteja.