Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko päässyt ikinä valmistuneen psykiatrin vastaanotolle julkisella?

Vierailija
24.07.2021 |

Vai onko kaikki olleet vasta erikoistuvia tai muuten epäpäteviä?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ihan osastolle saakka jopa 4 krt

Vierailija
2/76 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ihan osastolle saakka jopa 4 krt

Millähän verukkeella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut ei-valmistuneen vastaanotolla. Joskus on tapaamisessa ollut mukana seurantaoppilaana harjoittelija, mutta aina myös varsinainen psykiatri. Jyvässeudulla, jos sillä on vaikutusta.

Vierailija
4/76 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo saanu siltikään diagnoosia, vaikka valmistunut on ollut. En täytä meemikriteereitä vähän tutkitusta ja väärinymmärretystä oireistoista.

Vierailija
5/76 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten moni sanoo, että kävi psykiatrilla mutta ei saanut mitään diagnoosia. Tiedoksi, että et voi olla potilaana terveydenhuollossa niin, että sinulla ei olisi mitään diagnoosia. Se vaan täytyy aina olla.

Vierailija
6/76 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kaikki on olleet jotain opintoja suorittavia. Tämä psyk.polilla Hgissä. Eivät saa sinne psykiatreja millään.

Vierailija
7/76 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten moni sanoo, että kävi psykiatrilla mutta ei saanut mitään diagnoosia. Tiedoksi, että et voi olla potilaana terveydenhuollossa niin, että sinulla ei olisi mitään diagnoosia. Se vaan täytyy aina olla.

Mä oon ollu työdiagnoosilla kohtapuoliin 10 vuotta. Itsetietoisen persoonallisuuden ihmiset, jotka uskaltavat puhua oman sisäisen maailmansa ja ajatuskulkunsa läpi, heitä ei vain ymmärretä. Ihmetellään että missä vika vaikka kertoo ongelman suoraan päin kasvoja.

Vierailija
8/76 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo monenkin.. Liian monen. Paras oli (kiinnostunein) erikoistuvat. Saattaa johtua siitä, että mukana ei ole leipiintymistä ja itsellä myös paljon somaattisia oireita.

Vierailija
9/76 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo monenkin.. Liian monen. Paras oli (kiinnostunein) erikoistuvat. Saattaa johtua siitä, että mukana ei ole leipiintymistä ja itsellä myös paljon somaattisia oireita.

Sama kokemus. Valmistuneet psykiatrit ovat leipiintyneitä ja töykeitä. Nuorikot vasta erikoistuvat ovat kiinnostuneempia.

Vierailija
10/76 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensitive personality <3 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollu työdiagnoosilla kohtapuoliin 10 vuotta. Itsetietoisen persoonallisuuden ihmiset, jotka uskaltavat puhua oman sisäisen maailmansa ja ajatuskulkunsa läpi, heitä ei vain ymmärretä. Ihmetellään että missä vika vaikka kertoo ongelman suoraan päin kasvoja.

Mikä työ dg???

Vierailija
11/76 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

So??

Vierailija
12/76 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä

Vierailija
13/76 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/76 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joutuu opiskelijan vastaanotolle.

Vierailija
15/76 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä työ dg???

Työdiagnoosi eli työhön liittyvä diagnoosi

Vierailija
16/76 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hoidon piirissä yhtäjaksoisesti yli kymmenen vuotta. Kaikenlaisia lääkäreitä ja opiskelijoita on tullut sinä aikana nähtyä.

Vierailija
17/76 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, niin polilla kuin osastollakin. Yhteen aikaan kävin esimerkiksi säännöllisesti poliklinikan ylilääkärin vastaanotolla. (Olen myös asioinut yksityisellä, eikä sielläkään minua ole tavannut yksikään erikoistuva tai epäpätevä.)

Vierailija
18/76 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä työ dg???

Työdiagnoosi eli työhön liittyvä diagnoosi

ei se sitä tarkoita

Vierailija
19/76 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut hoidon piirissä yhtäjaksoisesti yli kymmenen vuotta. Kaikenlaisia lääkäreitä ja opiskelijoita on tullut sinä aikana nähtyä.

Miksi ramppaat siellä? Mikset mene eläkkeelle tai töihin?

Vierailija
20/76 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ramppaat siellä? Mikset mene eläkkeelle tai töihin?

Mistähän päättelit, ettei käy töissä?

- ohis