Listaa av:n mielenkiintoisimmat trollit
Lyhyt kuvaus trollista, jonka itse olet kirjoittanut tai johon olet osallistunut?
Kommentit (18)
Minäkin ihmettelen mikä olis muka mielenkiintoista. Typerää touhua typeriltä ihmisiltä.
Niistä on niin kauan että en muista enää.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:48"]Mee vittuuun aaapeee.
[/quote]
Niin. Tämä oli joskus ihan mukava aikuisten palsta. Oli.
Olen tänäänkin kirjoittanut jokusen aloituksen. Niistä yksikään ei ole trolli. Sen sijaan tuo ketju, johon kirjoitin mielestäni ihan asiallisen selvityksen, siis ketjuun Miksi menette mukaan trollaukseen, syntyi pian hirveä sekasotku kun joku oli kopioinut kaikki vastaukset... eli pilannut koko jutun... siihen tein sitten avauksen Ketkä käyvät sotkemassa ketjuja? Onko tarkoitus kaataa palsta? Siinä sitten alkoikin tuntua jo siltä, että voisi olla jostakin vakavammastakin ilmiöstä kyse. Siis eihän nyt aloitukset, jotka herättävät jotain ajatuksia tai keskusteluja voi olla sellaisia, että niitä pitää jonain tyhminä trolleina, vaikka jotain trolleja olisivatkin... aloin jo epäillä huliganismia palstalla... olisko sitä jo muuallakin... ja tarkoituksena vaan sotkea ja aiheuttaa ties mitä ikävää jonka varjossa sitten voi tapahtua taas mitä tahansa... kummallista häiriköintiä siis yhdessä sun toisessa asiassa ja paikassa... tämänkö taso-valta emokratia suoli on nyt saanut joksikin palkaksi tai tähänkö on päädytty...
Ainakin Isla Isabella nimeksi lapselle. :D eihän kukaan tuollaista oikeasti antaisi.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:09"]Olen tänäänkin kirjoittanut jokusen aloituksen. Niistä yksikään ei ole trolli. Sen sijaan tuo ketju, johon kirjoitin mielestäni ihan asiallisen selvityksen, siis ketjuun Miksi menette mukaan trollaukseen, syntyi pian hirveä sekasotku kun joku oli kopioinut kaikki vastaukset... eli pilannut koko jutun... siihen tein sitten avauksen Ketkä käyvät sotkemassa ketjuja? Onko tarkoitus kaataa palsta? Siinä sitten alkoikin tuntua jo siltä, että voisi olla jostakin vakavammastakin ilmiöstä kyse. Siis eihän nyt aloitukset, jotka herättävät jotain ajatuksia tai keskusteluja voi olla sellaisia, että niitä pitää jonain tyhminä trolleina, vaikka jotain trolleja olisivatkin... aloin jo epäillä huliganismia palstalla... olisko sitä jo muuallakin... ja tarkoituksena vaan sotkea ja aiheuttaa ties mitä ikävää jonka varjossa sitten voi tapahtua taas mitä tahansa... kummallista häiriköintiä siis yhdessä sun toisessa asiassa ja paikassa... tämänkö taso-valta emokratia suoli on nyt saanut joksikin palkaksi tai tähänkö on päädytty...
[/quote] Miten kopioinut vastaukset? En ymmärtänyt.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:12"]Ainakin Isla Isabella nimeksi lapselle. :D eihän kukaan tuollaista oikeasti antaisi.
Et ole tainnut koskaan lukea hesarin syntyneitä palstaa?
Minä aloitin ketjut En arvosta kouluttamattomia ihmisiä, Miksi menette mukaan trollaukseen, Runkkaan juuri kovaa kyrpääni ja Hevonen kiihottaa.
On ollut varsin hauska aamu.
Oma eli se missä fb-kaverini laittoi päivityksen tyttärensä kuukautisten alkamisesta. Meni muuten ihan täydestä, yllätyin itsekin kun menin katsomaan niin yli 100 yläpeukkua ja kauhistelevia kommentteja :D Kyllä nauratti
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:49"]Minä aloitin ketjut En arvosta kouluttamattomia ihmisiä, Miksi menette mukaan trollaukseen, Runkkaan juuri kovaa kyrpääni ja Hevonen kiihottaa.
[/quote] Ei miksi menette mukaan trollaukseen ole trolli vaan kysymys. Et sä vaan osaa.
Aloitin ketjun Voi VITTU TÄTÄ KUUMAA SÄÄTÄ, ÄITINI ON KUOLEMAISILLAAN. Hahahaa!!!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:49"]Minä aloitin ketjut En arvosta kouluttamattomia ihmisiä, Miksi menette mukaan trollaukseen, Runkkaan juuri kovaa kyrpääni ja Hevonen kiihottaa.
[/quote] Ei miksi menette mukaan trollaukseen ole trolli vaan kysymys. Et sä vaan osaa.
[/quote]
Kyllä se oli trolli, kusipää. Ei vain kovin ilmeinen sellainen.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:48"]Mee vittuuun aaapeee.
[/quote]
Niin. Tämä oli joskus ihan mukava aikuisten palsta. Oli.
[/quote]
Silti sä olet täällä. Olet.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:49"]Minä aloitin ketjut En arvosta kouluttamattomia ihmisiä, Miksi menette mukaan trollaukseen, Runkkaan juuri kovaa kyrpääni ja Hevonen kiihottaa.
[/quote]
Kyllä se oli trolli, kusipää. Ei vain kovin ilmeinen sellainen.
[/quote] Kusipää? Mikä tekee minusta kusipään? No, annetaan tämän "trollaajan" elää luulossa että on hyvä trollaaja. Ja jos vähänkin sanoo vastaan niin haukutaan kusipääksi. Voi sinua
Ei niitä ole. Paskan jankkaajia.