Kuinka moni sanoo kainalosauvat,
vaikka tarkoittaa kyynärsauvoja?
Mua henkilökohtisesti häiritsee kyseiset ihmiset.
Kommentit (11)
Oon anarkisti ja sanon kävelykepit!
Hajoa siihen AP ;)
Vahinko alapeukku ap:lle. Anteeksi. Muakin häiritsee. Samoin pyörätuolin sanominen rullatuoliksi.
Onnea, jos se on ongelmistasi suurin.
T. Ihminen, joka sanoo kainalosauvat
Minä sanon kyynärsauvat koska ne ovat kyynärsauvat.Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä.Pyörätuoli on pyörätuoli eikä rullatuoli.Ja pimppi on pimppi eikä mikään etupylly!
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:56"]Minä sanon kyynärsauvat koska ne ovat kyynärsauvat.Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä.Pyörätuoli on pyörätuoli eikä rullatuoli.Ja pimppi on pimppi eikä mikään etupylly!
[/quote]
Juuri näin!
ap
On olemassa erikseen kainalosauvat eli sellaiset pitkät kainaloihin asti ylettyvät, joita käytetään nykyään tosi harvoin.
Mina sanon: Kainalokepit, rullatuoli, kaunoluistelu, tukkijatka, makuuhuone, olohuone ja talonmies. t.usalainen
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 21:19"]Mina sanon: Kainalokepit, rullatuoli, kaunoluistelu, tukkijatka, makuuhuone, olohuone ja talonmies. t.usalainen
[/quote]
Tukkijatka??
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 21:19"]Mina sanon: Kainalokepit, rullatuoli, kaunoluistelu, tukkijatka, makuuhuone, olohuone ja talonmies. t.usalainen
[/quote]
Tukkijatka??
[/quote] Tukkijätkä.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:09"]
[/quote]
Tukkijatka??
[/quote] Tukkijätkä.
[/quote]
Tukkijätkä??