Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikko-viikko-suhde on oikeestaan aika ihana!

Vierailija
03.08.2014 |

Miehellä lapset joka toinen viikko, eli ollaan yhdessä vain silloin kun on "vapaalla". Ihanaa tiivistä yhteiseloa viikko ja sitten viikko omassa rauhassa olemista ja ikävöintiä :). Tänän taas miehen lapset lähtevät ja hän tulee tänne. Ihana odotus, joka kohta päättyy :)

Tää sopii mulle kyllä tosi hyvin. Oon ihan in love :), ihanaa!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hienoa :)

Mä haluaisin välillä lapsista vapaata sen 'normaalin' joka toinen vuosi isällään mitä järjestelyä ystävät aina kehuu. Saisin omaa aikaa ja vois miehen kanssa harrastaa seksiä sen viikonlopun missä vaan ja koska vaan. Harmi vaan kun oma mies on myös lasten isä niin ei tää haave onnistu :)

Mutta tosiaan. Jos oisin sinkku niin teidän järjestely kuulostaa kyllä hyvälle. Ja jos olisin miehen ex niin pitäisin myös siitä että mies keskittyis omalla viikolla lapsiin eikä vain uuteen tyttöystävään (näitäkin tapauksia kun on nähty useita)

Vierailija
2/22 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, tarkoitin joka toinen VIIKONLOPPU :D t:nro2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitpa nähnyt miten mun kulmat nousi sen "vuosi" sanan kohdalla :D. Käyn yleensä kerran tai pari muutaman tunnin visiitillä miehellä, eli lapset tuntevat mut kyllä ja ihan ok on, mutta en kyllä arkea heidän kanssaan haluaisi jakaa 24/7. Joo kuulostaa ehkä kauhealta ja itsekkäältäkin, mutta nyt tuntuu siltä. Onneksi ei tarvitsekaan :)

ap

Vierailija
4/22 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi systeemihän perustuu siihen että aikuisilla olis mahdollisimman kivaa.

Vierailija
5/22 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko-viikko-lapset vai? No siihen en ota kantaa kun se on päätetty jo ennen kuin mä tulin kuvioihin.

Miksi aikuisilla ei muuten saisi olla kivaa?

ap

Vierailija
6/22 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi olis unelma!!

Vierailija
7/22 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa aikuisilla olla kivaa. Mutta eikö sinun mielestä oikeasti ole mitään outoa tässä nykyisessä perhetyylissä, että erotaan ja pompotellaan lapsia että saa nussia maksimaalisen paljon uuden kumppanin kanssa? Tuo sama on edessä sinulla jos hankitte lapsia. Homma vaan muuttuu vaikeammaksi jos pitää vaikka kolmen eri perheen aikatauluja pyörittää.

Vierailija
8/22 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me todellakaan tulla hankkimaan enää lapsia :). Mun lapset on jo aikuisia. Kyllä tuo mun mies ja exänsä on koittanut ajatella lasten kannalta tuon kuvionsa. Tuossa molemmilla vanhemmilla pysyy samanlainen suhde lapsiin toisin kuin viikonloppuvanhemmalla. Jokainen määrittelee itselleen ja lapsilleen sopivan huoltajuustyylin

ap

Vierailija
9/22 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten ihan ok :) mä olen vaan oikeasti ihmetellyt kavereiden touhua kun pitää olla lapsia siellä ja täällä ja se kohokohta on kun saa ne kaikki kerralla pois kotoa.

Vierailija
10/22 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:56"]No sitten ihan ok :) mä olen vaan oikeasti ihmetellyt kavereiden touhua kun pitää olla lapsia siellä ja täällä ja se kohokohta on kun saa ne kaikki kerralla pois kotoa.

[/quote]

Kyllähän ydinperheäipätkin tällä valittavat, miten ihanaa on, kun lapsi viimein muuttaa pois kotoa.

Vierailija
11/22 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä oo mulle kivaa. Kauheeta pomppimista paikasta toiseen.

t. teini

Vierailija
12/22 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiparat. Heitä pompotetaan kuin jojoa ja vanhemmilla on ollut riitoja ja eripuraa. Mutta tärkeintähän on että vela nauttii.

Vierailija
13/22 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:11"]Lapsiparat. Heitä pompotetaan kuin jojoa ja vanhemmilla on ollut riitoja ja eripuraa. Mutta tärkeintähän on että vela nauttii.

[/quote]

Kuka tässä tarinassa olikaan vela? Lasten isä, lasten äiti vai ap, jonka lapset ovat jo aikuisia?

Vierailija
14/22 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sanonut että vanhemmilla on riitoja ja eripuraa?

ap

Vierailija
15/22 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm... olenko mä uusiovela? :D

ap

Vierailija
16/22 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän tasan yhden perheen joka hoiti tämän siististi. Lapset asui koko ajan samassa paikassa ja aikuiset muutti kerran viikossa.

Vierailija
17/22 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks niillä kolme asuntoa? Rikkaita vissiin...

Vierailija
18/22 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi asuntoa. Lainaa.

Vierailija
19/22 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaako ne sen "sinkkuasunnonkin" sitten exän kanssa? Ei kuulosta normaalilta :D

Vierailija
20/22 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on jo aikuisia eli tuota systeemiä ei enää ole. Sinne yhteisasuntoon ei tuotu uusia puolisoja tai panoja. Heille oli kaikista tärkeintä lasten hyvinvointi.