Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasistien vanhemmat ovat epäonnistuneet lastensa kasvatuksessa.

Vierailija
03.08.2014 |

Häpeäisin silmät päästäni jos joskus huomaisin lapsen olevan rasisti.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lapsi on rasisti sen takia, että huomaa kaikkien somalipoikien varastelevan ja lintsaavan koulusta? Eräskin kaverini eli koko lapsuutensa ns. mamunaapurustossa Myyrmäessä eikä nykyään pidä somaleita juuri minään, paria poikkeusta lukuunottamatta. Ja hän siis pyöri somalien ym. kanssa kaikki päivät pihalla.

Vierailija
22/38 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:29"]kyllä mussa ja mun perheessäni on sen verran rasistia, että neekerit jotka raiskaa meitä valkosia ja mannet jotka varastelee, ja muut rättipäät jotka elää suomessa suurilla tuilla - joutas helvettiin suomesta. Sen mä aion lapsillenikin opettaa jahka vähän vielä tosta kasvaavat. Mitään mannekavereita ei meille kotiin ikipäivänä tuoda.

[/quote]

Niitä tuilla eläviä suomalaisiahan ei ole. Vihaatko niitäkin?

[/quote] En ole edellinen kommentoija, mutta pakko pistää tähän väliin, että itse olen värisokea mitä tulee huonokäytöksisiin nuoriin, sossupummeihin ja tuilla loisijoihin, raiskaajiin: inhoan kaikkia tasapuolisesti väristä välittämättä. Silti, jos sanon että vihaan naapurirapun huorittelevaa teinipoikaa joka on somali, se tekee tietyn piirin mielestä minusta rasistin. Ulkomaalaisia ei saisi vihata heidän teoistaan huolimatta. Se on kaksinaismoralismia. Ai niin, vihaan myös vihervasurikukkahattuituhippiämmiä.

[/quote]Taidat olla kova poika vihaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:59"]Rasisti on aina kehityksessä jäljessä ja alemmalla tasolla älyllisesti. Säälin heitä, vaikka en sitä päin naamaa näyttäisikään.

[/quote] Sitten Jussi Halla-aho ei varmaan ole mielestäsi rasisti? Tosin ei minustakaan, mutta varmistan vain...

[/quote]Ai "Jussi" on jotenkin erityisen älykäs? :D :D

Vierailija
24/38 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:32"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:11"]

Mä veikkaan, että vähintään 90% ihmisistä on rasisteja, koska se on ihmisluonteelle ominaista. Vieraat asiat epäilyttää ja pelottaa ja omiaan haluaa suojella.

[/quote]Miesten luonteelle on ominaista paneskella niin paljon kuin ehtii ja pystyy, mutta ei asia siksi ole ok.

[/quote]

On ok jos mies on rehellinen asiasta.

[/quote]Ihmiselle on luonteenomaista moni asia, joka ei ole oikein.

Vierailija
25/38 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:29"]kyllä mussa ja mun perheessäni on sen verran rasistia, että neekerit jotka raiskaa meitä valkosia ja mannet jotka varastelee, ja muut rättipäät jotka elää suomessa suurilla tuilla - joutas helvettiin suomesta. Sen mä aion lapsillenikin opettaa jahka vähän vielä tosta kasvaavat. Mitään mannekavereita ei meille kotiin ikipäivänä tuoda.

[/quote]

Niitä tuilla eläviä suomalaisiahan ei ole. Vihaatko niitäkin?

[/quote] En ole edellinen kommentoija, mutta pakko pistää tähän väliin, että itse olen värisokea mitä tulee huonokäytöksisiin nuoriin, sossupummeihin ja tuilla loisijoihin, raiskaajiin: inhoan kaikkia tasapuolisesti väristä välittämättä. Silti, jos sanon että vihaan naapurirapun huorittelevaa teinipoikaa joka on somali, se tekee tietyn piirin mielestä minusta rasistin. Ulkomaalaisia ei saisi vihata heidän teoistaan huolimatta. Se on kaksinaismoralismia. Ai niin, vihaan myös vihervasurikukkahattuituhippiämmiä.

[/quote]

En mäkään pidä huonosti käyttäytyvistä ihmisistä, mutta en todellakaan ala värin tai kansallisuuden automaattisesti vaikuttaa siihen mitä jostakin ajattelen. Kaikki somalit kuitenkaan eivät ole raiskaajia.

Vierailija
26/38 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:03"]

[/quote]

Päinvastoin, hehän ovat onnistuneet täydellisesti siirtämään arvonsa ja asenteensa jälkikasvulleen.

[/quote]

Sun vanhemmat ainakin on epäonnistuneet sun kasvatukses. Rasistit sais pistää saunan taakse.

Vierailija
27/38 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on rasisti kun illat pimenevät.  Monesti rasistiset asenteet auttavat paljon. 

Huutelut sitten on asia erikseen tai jos ei anneta mahdollisuutta ihonvärin mukaan.

Vierailija
28/38 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin on kasvatus mennyt pahasti pieleen:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014080718550336_uu.shtml

Syyriaan muuton myötä siteet vanhoihin kavereihin alkoivat rakoilla. Ystävät ihmettelivät Hugen erikoisia Facebook-päivityksiä. Vuodenvaihteessa Huge postasi valokuvan, jossa kristittyjä ja juutalaisia syytettiin salaliitosta

- Mut sähän oot mun kaveri ja mä oon kristitty? kaveri kommentoi postausta.

- En ole enää yhdenkään kristityn kaveri. Siitä asti, kun olen aloittanut harjoittaa islamia kunnolla, niin kuin pitäisi, niin kaikki välit epäuskoisten kanssa meni poikki, Huge vastaa.

Yli neljäkymmentä henkilöä on lähtenyt Suomesta Syyriaan, kertoo suojelupoliisin viestintäpäällikkö Jyri Rantala.

Vierailija
29/38 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 14:07"]Tässäkin on kasvatus mennyt pahasti pieleen:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014080718550336_uu.shtml

Syyriaan muuton myötä siteet vanhoihin kavereihin alkoivat rakoilla. Ystävät ihmettelivät Hugen erikoisia Facebook-päivityksiä. Vuodenvaihteessa Huge postasi valokuvan, jossa kristittyjä ja juutalaisia syytettiin salaliitosta

- Mut sähän oot mun kaveri ja mä oon kristitty? kaveri kommentoi postausta.

- En ole enää yhdenkään kristityn kaveri. Siitä asti, kun olen aloittanut harjoittaa islamia kunnolla, niin kuin pitäisi, niin kaikki välit epäuskoisten kanssa meni poikki, Huge vastaa.

Yli neljäkymmentä henkilöä on lähtenyt Suomesta Syyriaan, kertoo suojelupoliisin viestintäpäällikkö Jyri Rantala.

[/quote]

On joo.

Vierailija
30/38 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika..ei voi muuta sanoa..aikuset ihmiset. Kaikki on erilaisia, kaikki samanarvoisia. Jos ihminen on musta tekeekö se hänestä huonon ihmisen..suomalaiset taas vauhis tämänkää takia ulkomaalaiser ei pidä suonalaisista ja Suomesta, ollaan rasistisia ei tervehditä aina kyrpä ottas ja jotaki negatiivista

Vierailija
31/38 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 02:33"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:03"]

[/quote]

Päinvastoin, hehän ovat onnistuneet täydellisesti siirtämään arvonsa ja asenteensa jälkikasvulleen.

[/quote]

Sun vanhemmat ainakin on epäonnistuneet sun kasvatukses. Rasistit sais pistää saunan taakse.

[/quote]

Sun kaltaiset valkoihoiseten vihaajat sais pistää saunan taakse.

[/quote]

En ole valkoihoisten vihaaja. Vihaan kaikkia jotka pitävät toisia huonompina vain ihonvärin ja kansalaisuuden takia.

[/quote]

Mites ne mustat ja muslimit yms tummat jotka ovat rasisteja valkoisia kohtaan? Hyväksytkö sen?

Vierailija
32/38 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 02:33"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 12:32"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En ole valkoihoisten vihaaja. Vihaan kaikkia jotka pitävät toisia huonompina vain ihonvärin ja kansalaisuuden takia.

[/quote]

Mites ne mustat ja muslimit yms tummat jotka ovat rasisteja valkoisia kohtaan? Hyväksytkö sen?

[/quote]

en hyväksy. En hyväksy rasismia missään muodossa.

Vierailija
33/38 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:11"]

Miten määritellään rasisti? Mä veikkaan, että vähintään 90% ihmisistä on rasisteja, koska se on ihmisluonteelle ominaista. Vieraat asiat epäilyttää ja pelottaa ja omiaan haluaa suojella.

Kaikki tuntemani ei-rasistit kuitenkin ovat sitä mieltä, että mustalaisiin ei parane luottaa.

[/quote]

Tietty taipumus arastella vieraita asioita ja luoda mielessään stereotypioita on ihmisille ominaista, mutta se ei ole vielä sama asia kuin rasismi. Edellisiä piirteitä pystyy mielessään käsittelemään. Silloin voi huomata oman ajatustapansa ja muokata sitä myönteisempään suuntaan. Rasismi taas on ideologia. Rasisti ei halua muuttaa ajattelutapaansa, koska hän on päättänyt pitäytyä siinä. Silloin yleistäminen on systemaattista: on päätetty olla sitä mieltä, että jollakin etnisellä ryhmällä on tiettyjä negatiivisia ominaisuuksia nimenomaan ryhmänä, ei yksilöinä, ja että on ok tuntea vihaa tätä ryhmää kohtaan ja vielä lietsoa ja levittää sitä.

Aika lailla eri asia kuin tuntea olonsa hieman epämukavaksi siinä vaiheessa kun kaikki muut valkoihoiset ovat nousseet pois Itä-Harlemin metrosta. Vai kuinka?   

Vierailija
34/38 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:31"]

Jos ap väittää olevansa itse suvaitsevainen, niin paskaa puhut. Rasismia on myös sitä että hyljeksii rasisteja. Suvaitsevainen ihminen on mielipitessään neutraali kummallekkin "ryhmälle".

[/quote]

Se, että hyljeksii rasisteja ei ole sama asia kuin rasismi. Rasismi on ennakkoluuloa, joka kohdistuu nimenomaan rotuun, ei mielipiteeseen. Ei-rasistinen ihminen ei välttämättä ole suvaitsevainen. 

Vierailija
35/38 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:59"]Rasisti on aina kehityksessä jäljessä ja alemmalla tasolla älyllisesti. Säälin heitä, vaikka en sitä päin naamaa näyttäisikään.

[/quote] Sitten Jussi Halla-aho ei varmaan ole mielestäsi rasisti? Tosin ei minustakaan, mutta varmistan vain...

[/quote]Ai "Jussi" on jotenkin erityisen älykäs? :D :D

[/quote]Älykäs ja mulkku ei ole toistensa vastakohtia.

Vierailija
36/38 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
37/38 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 12:32"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
38/38 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta paskaa taas... Rasistit ryhdistäytykää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi