Ukallatteko jättää 1-vuotiaan yksin kun menette suihkuun noin 5min?
Siis tarkoitan leikkimään olohuoneeseen ja suihkun ovi kiinni ettei muksu pääse kastelemaan sinne.
Kommentit (10)
tuo on niin vilkas tyttö, kokoajan menossa paikkoihin joihin ei sais (esim. yläkerran rappusille).
Käyn suihkussa kun mies on kotona, tai sit otan suihkuun mukaan leikkimään.
Kiipeää joka paikkaan ja laittaa kaikki suuhun!
Odotan miestä tai isompia sisaruksia kotiin, tai sitten otan mukaan suihkuun.
Illalla laitan esikoisen kylpemään ja vauva katselee sitterissä, silloin saa olla suihkussa kauemmin.
Ystäväni ihmetteli minun käytöstä, että olen turhan tarkka kaikesta:)
stella80:
Otan kylpyhuoneeseen leikkimään, jotta näkisin hänet lähellä koko ajan
tai käyn kun lapsi nukkuu.
En uskaltais jättää olohuoneeseen tai muutenkaan yksinään isoon asuntoon ilman valvontaa. Tytyn huone on kuitenkin kylppäriä vastapäätä, ja jätän oven auki, että näen ja kuulen kyllä jos jotain tapahtuu.
muutenkin keksii koko ajan jotain että ei yhtään uskalla jättää ilman valvontaa. Siksi toisekseen ei mun tenava ainakaan jäisi edes yksin, sehän tulisi väkisin perässä ja jos yrittäisi laittaa oven kiinni niin taatusti alkaisi itkemään oven takana!
Vierailija:
Siksi toisekseen ei mun tenava ainakaan jäisi edes yksin, sehän tulisi väkisin perässä ja jos yrittäisi laittaa oven kiinni niin taatusti alkaisi itkemään oven takana!
Meilläkin oli näin, nyt kun poika on reilu 2v oon jopa muutaman kerran uskaltanut jättää yksin leikkimään tai videoita katsomaan
vuosikas istuu suihkun ajan turvakaukalossaan ja katsoo esim lasten musiikki videota olkkarissa. Tai sitten raahaan kaukalon pesuhuoneeseen, mutta siinä kyllä kyllästyy ja kitisee, kun haluaisi mukaan suihkuun..
Otan kylpyhuoneeseen leikkimään, jotta näkisin hänet lähellä koko ajan