Tähän keräämme Tokion parhaimmat selitykset
Henri Ruosteen hevonen näki kameran, jossa oli pressu päällä.
Kommentit (53)
En päässyt matkustamaan bisnesluokassa ja Pena ei ehtinyt Tokioon.
-Anni-Mari Korte
toi bisnesluokka-uikutus oli kyllä aika helmi :D
Sinne itse vaan kokeilemaan. Tai vaikka edes Perä-Hikiän Kesäkirmauksen 5 km hölkkäiloitteluun. Katsotaan ne selitykset sitten.
Hyvin hoidettu toikin, että Pena tulee vasta lauantaina Tokioon
aikaero, väsymys, vammat, liian kova taso, ripuli, korona, kuumuus, henkiset ongelmat, välineongelmat, jano, nestehukka
"Mulla on ton takareiden kanssa ongelmia, se pitää todennäköisesti leikata Tokion jälkeen, tai oikeestaan, se olisi pitänyt leikata jo paljon aikaisemmin, mutta nyt olen täällä, ihanaa".
"Multa on jo kaks kertaa katkennut nuoli ja siihen tuli jotain vikoja, koskaan aiemmin ei ole näin käynyt, mutta nyt sitten just täällä olympialaisissa, en tiiä, mikä noihin nuoliin oikein tuli, tää on välillä tämmöstä".
Olen 160-senttinen pikajuoksijanainen mutta en saa jalkaani suoraksi nykyaikaisissa laatulentoyhtiöiden turistiluokan penkeissä…
"No eihän tuo nyt ollut oikeen mitään, oli vähän kuin jäävuori olisi sulanut, joo, en tiiä, huonostihan tämä meni, silloin kun viimeksi olin kisoissa, meni vähän paremmin, no en tiiä, hirveäähän se oli, eihän siihen muuta, emmää tiiä miten tää nyt näin".
Meillä kaatui jolla, en tiiä, tuulenpuuska oli kova ja hups, sinne sitten mentiin (toiset pysyi kyllä pystyssä), niin, eihän se aloitus oikeen ollu se, mitä lähdettiin hakemaan, no, urheilu on välillä tämmöstä, onneksi on vielä 4 lähtöä jäljellä, mutta kyllähän sitä takamatkaa pisteissä nyt kaatumisesta tuli, mutta, mutta, katsotaan".
Tuo hevosen "pelästyminen" on tähän mennessä todellakin parasta.
Lähtee olympialaisiin hevosen kanssa, joka säikähtää jotain pressun heilahdusta :D Mitä ihan tahansa muutakin olisi voinut tapahtua ja olisikin.
Noh, mikäs Tokiossa huvimatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Sinne itse vaan kokeilemaan. Tai vaikka edes Perä-Hikiän Kesäkirmauksen 5 km hölkkäiloitteluun. Katsotaan ne selitykset sitten.
Pärjään hyvin työssäni. Otan myös kritiikin vastaan.
Jos olen tehnyt huonosti, niin tutkailen itseäni enkä selitä kummallisuuksia.
Nämä ovat verovaroin lähetettyjä Suomen edustajia Tokioon. Voi odottaa jotain muuta kuin vinkumista lentokoneen jalkatilasta, vaillinaista välineista ja hevosen epäkunnosta.
Meni muovipussi peräsimeen. Tää on ihan kuin suoraan kummelisketsistä lensi pelikaani turpiiniin.
Vierailija kirjoitti:
hevosella ei kestänyt pää.
Hevoset ovat superherkkiä saaliseläimiä, ei todellakaan ole kaukaa haettu kun sanotaan että hermot eivät pitäneet. Ne olennot voivat säikkyä kirjaimellisesti ihan mitä vain.
"kyllä tää nyt jäi pääkopasta kiinni, jos ei pää ole mukana, ei jalat ja kädetkään toimi".
20 vuotta oon jousiammuntaa harrastanut ja ikinä ei oo välineet hajonnu.