Puolison herättäminen ja paneminen?
Viitaten toiseen keskusteluun saako miehesi herättää sinut jos panettaa. Suurinosa oli sitä mieltä että tottakai saa. Mitä ihmettä? Itse olen ollut mieheni kanssa 6 vuotta ja ei ole koskaan meillä käynyt edes mielessä että hän yhtyisi minuun kesken unien?:D Lähinnä ajattelisin että kyseessä on "raiskaus" :D Miten ketään panettaa edes yöllä kesken unien? En ole ikinä herännyt yöllä panetukseen, eikä miehenikään. Sivistäkääs aaveelaiset tietämätöntä!
Kommentit (6)
Meille käy molemmille joskus niin, että herätään kesken jonkun kiihkeän seksiunen ja on hirvee panetus päällä. Jos aamu on jo lähellä, niin toista voi koittaa herätellä asian tiimoilta. Mutta jos kello on jotain 1 yöllä, niin se on vaan kärsittävä itse.
Kerran herättiin päikkäreiltä yhtä aikaa ihan hirveeseen panetukseen. Seksin jälkeen juteltiin ja tuli selväksi, että molemmat oli nähny päikkäreillä seksiunta :)
Siis sun miehesi ei herää koskaan sun vierestä kanki kovana?
Mä olen luullut, että useimmilla miehillä käy niin lähes joka aamu. Tai sitten mä olen tavallista hehkeämpi. ;-)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 23:51"]Siis sun miehesi ei herää koskaan sun vierestä kanki kovana?
Mä olen luullut, että useimmilla miehillä käy niin lähes joka aamu. Tai sitten mä olen tavallista hehkeämpi. ;-)
[/quote]
Seisoo tottakai mutta kusi seisokki niin ei auta :)
Kusi seisokki?!? =D Voi sua raukkaa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 23:55"]Kusi seisokki?!? =D Voi sua raukkaa.
[/quote]
ÄLÄ MUUTA SANO!-Ap
http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4241644/Saako_mies_her%C3%A4tt%C3%A4%C3%A4_sinut_y%C3%B6ll%C3%A4,_jos_panettaa?/sivu/4
Tätä keskustelua tarkoitin.-Ap