Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hellevihaajat, missä olette???

Vierailija
24.07.2021 |

Nyt kun lämpötilat laskivat hellevihaajien iloksi 10 astetta ja järvivedet samoin ja tuli viileä tuuli olisin kuvitellut että kadut, puistot ja rannat olisi täynnä ihmisiä - kaikilla kun ei ole mökkejä eikä varaa reissuihin.

Yllätyksekseni huomasin kaverini kanssa ettei nämä ulkoilusta nauttivat aktiiviset perheet lapsiaan ainakaan uimaan ole vieneet. 4 uimarantaa käyty vuorokauden aikana ja olimme ainoat uimarit. Prkl kylmä vesi mutta toisaalta uimme myös avannossa talvella. Itse kyllä nautin helteistä ja lämpimistä vesistä paljon enemmän! Tulisipa helteet takaisin!

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honeybunny hyppää autoon ajetaan aurinkoon

Pariisissa pieni tauko napataan deux Pernod

Vierailija
42/56 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet aurinko

badadadabbabaduubidudubbiduu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset nyt valittaa aina, olipa mikä sää tahansa.

Typerä yleistys, kuten tämä ikuinen vastakkainasettelukin.

Minä en ole koskaan valittanut mistään muusta säätilasta, kuin tukahduttavasta helteestä, ja silloinkin vain, kun sitä on kestänyt viikkotolkulla. Kaikki muut säätilat ovat pukeutumiskysymyksiä, joten eivät rasita.

Ja kyllä: nautin juuri tällaisesta ihanasta illasta, kun ei ole kuuma, ja navakka tuuli pitää itikat loitolla. Lähdenkin tästä iltalenkille! Onneks oon lomalla, niin pääsen ensi viikon helteitä pakoon uimahalliin heti aamusta. Sateita, kiitos!

Vierailija
44/56 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellevihaaja ilmottautuu, täällä ollaan. Olin tänään yli 5 tuntia mustikassa, oli ihanaa. Varpujen väri oli osassa paikkaa alkanut muuttumaan, keräsin ensimmäiset puolukat, näin ensimmäiset punaiset pihlajanmarjat. Kotiin tullessa en ollut läpimärkä hiestä.

Olin jättänyt tuuletusikkunat auki ja nyt on jopa vähän vilpoisa asunto. Pistin pitkät housut jalkaan ja collegepaidan päälle. Huomenna teen kaalilaatikkoa kun sain kerättyä vähän puolukoitakin.

Normaali lämpimästä nauttiva ihminen voi tehdä noita asioita helteelläkin 😄

Vierailija
45/56 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle - saa ihmiset epävireeseen

Helle - päiväkausia jatkuva

Helle...

Vierailija
46/56 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Vierailija
47/56 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oispa kaliaa

Vierailija
48/56 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa jäitä.

Vierailija
49/56 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa colaa.

Vierailija
50/56 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois punaviiniä. Lämmintä :(

Vierailija
51/56 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista aurinkovoide!

Vierailija
52/56 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin ollut metsässä keräämässä mustikoita joka päivä.

Kiitos helteiden, marjat on tänä vuonna todella pieniä ja nuupahtaneita, ei todellakaan tule helpolla 😞

Ensi viikolla helteet palaa ja siinä se metsän sato taitaa olla tältä vuodelta, loputkin kuivuu.

Vierailija
53/56 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellevihaaja ilmottautuu, täällä ollaan. Olin tänään yli 5 tuntia mustikassa, oli ihanaa. Varpujen väri oli osassa paikkaa alkanut muuttumaan, keräsin ensimmäiset puolukat, näin ensimmäiset punaiset pihlajanmarjat. Kotiin tullessa en ollut läpimärkä hiestä.

Olin jättänyt tuuletusikkunat auki ja nyt on jopa vähän vilpoisa asunto. Pistin pitkät housut jalkaan ja collegepaidan päälle. Huomenna teen kaalilaatikkoa kun sain kerättyä vähän puolukoitakin.

Saitko hyvän saaliin?

Täällä on metsissä paikoitellen jo ruskan värejä ja mustikat nahistuneet.

Vierailija
54/56 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali lämpimästä nauttiva ihminen voi tehdä noita asioita helteelläkin 😄

Kyllä se viiden tunnin marjareissu on aika raskas helteellä. Teho laskee, kun pitää juoda ja levätä useammin kuin viileämässä säässä. Epäilen, ettet ole viettänyt päivää marjametsässä. 

Vierailija
55/56 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUUMUUS tuntuu Tokiossa ulkona käsittämättömältä. Keli toi mieleen sanonnan ”kuin huonossa saunassa”. Siitä taas muistui käynti leirintäalueen saunassa Ruotsissa 1990-luvulla, jossa me hullut suomalaiset paiskoimme vettä armottomasti kivettömän sähkökiukaan vastuksille ja saimme Gunnarin poistumaan löylyhuoneesta. Tai ehkä sielläkin oli jopa viileämpää kuin täällä nyt.

Vierailija
56/56 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän